GET Beoordelingen

Distributie van beoordelingen

Beoordelingen

Over

Supert

I had a very bad experience with a certain company (nextgent...) and GET restored all my faith in internet companies:
- modem was delivered the next day and worked directly
- they upgraded my TV box for free
- the internet speed is always according to specs (VERY important to me)
- payment is clear and easy (efaktura)
- in general a friendly tone of speach in manuals and from the helpdesk chat.

F nextgentel.
trustpilot stars

Ville ikke valgt GET om det var gratis.

Vi fikk et fantastisk tilbud på 6 mnd fri bruk av 30 mpb/s bredbånd og TV-pakke. Ble lovet superb signal i hele boligen samt en stabil linje - vel, der ble vi jammen lurt.

Hastigheten er som det skal kun i hovedetasjen. Både kjeller og 2. etasje har dårlig signalstyrke. Etter flere lange diskusjoner med ovennevnte selger ble vi enige om å få enda 4 mnd gratis bruk i tillegg til de 6 mnd, så kunne vi bruke det innsparte beløpet til å skaffe oss en bedre ruter på egenhånd. Nokså greit, men begeret renner over når bredbåndet konstant er nede. Bare i løpet av de siste to ukene har den vært nede i 14 timer totalt, ikke inkludert 4 timer "oppgraderingsarbeid" over 2 dager. På det meste var den nede fra kl. 08 til 14:35.

Nå prøver jeg bare å komme meg ut av dette rotet fortest mulig og velger å avslå 4 ekstra gratismåneder. Jeg betaler gjerne overpris for et stabilt bredbånd som ikke bukker under i tide og utide.

GET er totalt udugelig. Si NEI om det en dag står en selger på døren din.

Uffa huff

Last resort? Håper jeg aldri skal ha mer med dem å gjøre.....

Jeg elsker dere

Best kanal rett og slatt....

Get

Vi bruker dette selskapet, og er ganske fornøyd, det virker veldig bra.

get

angående pris er de i overkant,men de tar det igjen på kvalitet når det gjelder apostlene som kommer å hjelper oss.

Tuner boksene er ustabile

Gets HD PVR dekoder har et godt brukergrensesnitt med mulighet for serieopptak og lignende. Men boksene har en tendens til å gå i stykker og bildet detter ut innimellom. Synes også det er dyrt og betale 1200 kroner i året for et produkt med såpass dårlig elektronikk...

Elendig service

Måtte stå over en time i kø for å fikse internettlinjen min.

Utrolig mange uinteressante TV-kanaler + manglende filmleie

Altfor mye søppel-TV pakkes inn i kanalpakkene. Bør filtreres bort. Meget misfornøyd med at jeg fortsatt ikke kan få leie film. De tvinger meg over på HD-dekoder helt unødvendig for å kunne åpne for filmleie. Påstår at de utvikler revisjon også for de enklere dekoderne, men det har de sagt i 2 år nå - lite troverdig.
trustpilot stars

Grei kvalitet, men litt for dyrt

Grei kvalitet, men litt for dyrt hvis du ønsker større hastighet en de aller billigste pakkene

God, men fortsatt potentiale

Generelt godt fornøyd, men GET kan fortsatt bli litt bedre på å kommunisere hva du får for hvilken pris.

Bra kundeservice!

Kommer gjennom på under 2 min hver gang, og de leverer det de lover. Full pupp på bredbåndet og tilnermet 100% oppetid.
trustpilot stars

Ikke såesielt fornøyd, men greit nok.

Alt for dårlig tilbud på hastighet ut mot sluttbruker.
Tilsynelatende rotete fakturaoppfølging.
trustpilot stars

Rask og effektiv service men varierende produktkvalitet

Servicenivået til get.no er svært bra. Det er lett å komme gjennom på telefon, og de ansatte er dyktige og hjelpsomme.

Produktene de leverer er imidlertid av svært varierende kvalitet, og jeg opplever stadig vekk problemer med deres dekoder.

Is GET uw bedrijf?

Over dit bedrijf

Bezoek GET

Trustpilot's verplichtingen

Trustpilot Abonnee

Bedrijven kunnen beoordelingen niet verwijderen of anderszins censureren.