www.hi.nl Beoordelingen

www.hi.nl Beoordelingen

Middelmatig
5.2

verschrikkelijke service en valse beschuldigingen

Mijn HTC one met een abbonement bij Hi ....
Sinds vorig jaar heb ik een abbonement bij Hi, 2 maanden geleden wou mijn mobiel inene niet meer opladen. Mijn mobiel werd opgehaald en ik hoorde eerst een paar weken niks. Ik kreeg een klein leentoestel die bijna niks kan en super traag is. Ongeveer 1,5 maand later kreeg ik een brief met de melding dat mijn mobiel waterschade zou hebben. Daarbij stond dat ik kon kiezen tussen mijn kapotte toestel terug of het leentoestel als toestel behouden. Wel moet ik het volle bedrag blijven betalen voor dit toestel, terwijl de kwaliteit vele malen slechter is. Wij zijn toen naar de Hi winkel gegaan om hier meer over te vragen. Aldaar kwamen we er samen met de medewerkers achter dat het fotobewijs van waterschade die meegestuurd was niet mijn mobiel liet zien maar een foto van een andere HTC one. Dit was te zien omdat het EMEI-nummer die op de telefoon (op het fotobewijs) staat niet hetzelfde nummer had als mijn mobiel. Ik weet niet of dit een.vervelende wisselfout is of gewoon pure oplichterij, maar ik laat het hier niet bij. Ik heb al een paar keer contact gemaakt met de klantenservice en die blijven me doorverbinden met andere afdelingen. Ook hangen ze me telkens op.... Ik ben er klaar mee niet geholpen te worden! En ik wou dit even.met jullie delen!

Ps dit verhaal is geschreven op de mobiel van mijn zus, want op mijn leentoestel lukt dit dus niet!!!
Beoordeling door bevestigde koper

Ik vond het zeer vervelend dat ik opeens niet meer mijn beltegoed van Hi via mijn GSM kon opladen.

Het is een slechte zaak als je hier opeens mee overvallen wordt op een plaats waar je dringend iemand moet bellen. Is de hele procedure blijkbaar ineens veranderd zonder dat je dat van tevoren weet.
Moet maar even mijn bankrekening ingeven en daarna ook nog eens mijn juiste naam SMSén. Ja, daar sta je als je nog nooit gebruik hebt gemaakt van SMS.
En overal wordt je gewaarschuwd NOOIT je gegevens via een telefoon door te geven.
En nu opeens wel ? Dank je de koekoek.
Heb thuis dus maar via de PV beltegoed gekocht en codenr. doorgegeven.
Dat werkt gelukkig nog wel anders had ik mijn GSM in zee kunnen gooien.

Goed bereik zeer slechte service

Ik heb helaas geen goede ervaringen met de klantenservice van HI. Het woord zegt het al klantenservice bevat het woord service. Op de een of andere manier schijnt dat niet goed te zijn overgekomen in de briefing richting haar medewerkers bij HI. Service betekend daadwerkelijk luisteren naar je klant, de klacht echt serieus nemen en moeite doen voor het zoeken naar een oplossing. Zelfs als dit buiten de vast banen omgaat. In ieder geval zo is het mij ooit geleerd en zo ga ik ook met mijn relaties om.
Helaas blijkt dit bij HI niet zo te zijn en wordt je geschoffeerd, van het kastje naar de muur gestuurd en de schuld steeds bij een andere partij gelegd. Alles goed en wel, maar de klant heeft er weinig mee te maken dat onderdelen van jouw organisatie fouten maken, zij verwachten van jou als organisatie als geheel dat jij een oplossing voor hen regelt. Van die losse onderdelen zouden zij niks mogen merken. Dit is namelijk onproffesioneel en je legt het probleem bij de klant, terwijl zij juist op zoek gingen bij jou naar een oplossing.
Na zeer veel tijdsinvesteringen heb ik de moed opgegeven.Het liefste zou ik ergens mijn verhaal willen doen waar ik serieus genomen wordt en men leert van wat er gebeurd is. In een normaal bedrijf heet dat de klachtenservice of -coordinator. Naar wat ik begreep heeft HI deze nog niet in het leven geroepen. Ik ben benieuwd wanneer er iemand wakker wordt bij Hi en snapt dat tonnen investeren in klantenwerving nutteloos is als je ze door de achterdeur weer wegjaagd.

Hi begin er niet aan

Ik had een abonnement van 1 jaar maar de kosten werden elke maand hoger!. Ik heb 2 keer inflatie gehad en ze zijn erg onduidelijk afspraken worden past nagekomen als je 3 keer contact met ze opneemt en de prijzen zijn belachelijk hoog.

over inflatie gesproken, je sluit een abonnement af met HI en later kom je er achter dat ze probleemloos de kosten verhogen.

Vodafone heeft mij een bod gedaan waar Hi niet eens in de buurt mee kwam

Callcenter medewerkers die je behandelen als een nummertje, erg vervelend.

Callcenter medewerkers die je behandelen als een nummertje, erg vervelend.

je wordt erg goed geholpen en te woord gestaan

ik ben erg tevreden over de gesprekken
je wordt vriendelijk geholpen
alles wordt goed uitgelegd
en alles is bespreekbaar
ben eergf tevreden en snelle service

Altijd wel wat...

Al 5 jaar trouwe klant maar al zo veel problemen met Hi gehad.. Zeer onvriendelijk en onpersoonlijk. Vandaag was de druppel, na afloop van het contract stap ik zeker over naar een andere maatschappij.

Snel en goed geregeld

Ik ben gaan zoeken waar ik het goedkoopst een abonnement af kon sluiten, en weer kwam ik bij Hi uit.
Een dag nadat ik besteld had, had ik mijn nieuwe telefoon in huis. Heel snel en het bestellen zelf was makkelijk.
Alleen wel jammer dat de afspraak die ik met een call agent gemaakt had nooit nagekomen is. (Zodra ik mocht verlengen zou ik teruggebeld worden, maar dat is al 4 maanden geleden)

Vind het wel heel jammer dat je tegenwoordig voor je toestel zo veel extra betaald, terwijl je het toestel tijdens de contractperiode niet als je eigendom kunt beschouwen.

(bijna) vlekkeloze overgang van KPN naar HI :)

Via de website een Hi SimOnly besteld (in plaats van een KPN abonnement) met behoud van nummer. Vind de site helder en duidelijk, geen problemen ondervonden hiermee. De bestelling is allemaal prima verlopen en werd ook goed per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang.

Het enige jammere was dat KPN eerder was met het afsluiten van de 3G-functionaliteiten op mijn huidige abonnement dan Hi met het opsturen van de nieuwe simkaart, daarom eventjes 2 dagen geen mobiel internet gehad. Opzich geen probleem, maar ik had dit eigenlijk wel graag willen weten. Nu werd ik verrast door het feit dat ik 'ineens' mijn verbinding kwijt was.

Via Hi nu ook aangesloten bij Spotify. Ik had al een betaald account, dus moest deze eerst opzeggen, wachten totdat deze verlopen was en kon daarna pas weer opnieuw Spotify activeren. Klein beetje omslachtig, maar wel gelukt.

Toch een positieve ervaring met bestellen bij Hi. Net voordat mijn KPN-abonnement verliep nog even snel ingelogd om alle digitale facturen te downloaden, maar eenmaal een Hi-account zag ik dat daar ook netjes de voorgaande facturen bij stonden, prima geregeld dus!

Toen de wijziging eindelijk mogelijk was is hij vlekkeloos uitgevoerd

Ik wilde recent mijn abonnement verlengen of vervangen. Om te vergelijken wilde ik de mogelijkheden op de Hi site bekijken, maar helaas: "wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk uw abonnement in te zien".
Met klantenservice gebeld, bleek inderdaad iets met de website te zijn. Heeft uiteindelijk een week (!) geduurd voordat het weer werkte. Toch bij Hi gebleven omdat het abonnement het beste paste, maar dit was toch wel vrij slecht.
Toen ik de nieuwe SIM uiteindelijk besteld heb was hij er ook in no time en ging alles verder vlekkeloos

goed afgehandeld

Ik heb mijn telefoonabonnement laten verlengen, ik heb alleen om een nieuwe sim gevraagd omdat ik net een nieuwe Iphone had gekocht.
Krijg ik een doos met een afmeting van heb ik jou daar....met alleen een simmetje erin....nou dat vond ik wel iets overdreven.
Het had ook in een enveloppe gekund...maar ja Hi pakt het dus GROOTS aan....daar kun je niets tegen in brengen.

goede snelle levering, geen afspraken nakomen

Ik werd gebeld omdat mijn abonnement binnenkort zou verlopen, was hier al van op de hoogte, dus wist waar ik naar opzoek was. Prettig telefoon gesprek gehad met medewerker van de klantenservice. Gelijk een nieuw toestel besteld en abonnement aan laten passen. Volgende dag was mijn nieuwe toestel binnen. alles was prima, erg blij over snelle levering. Een aantal dagen later kreeg ik een mail met bevestiging van het nieuwe contract en abonnement, bleek het 20 euro af te wijken van wat was besproken. Hiermee ging ik niet akkoord, bij bellen met de klantenservice bleek er weinig gewijzigd te kunnen worden, nu zit ik met een veel te duur abonnement waarvoor ik geen akkoord heb gegeven. Ben al meer dan 10jaar klant bij hi. Nu wordt dit zeer wwaarschijnlijk mijn allerlaatste abonnement bij deze provider.

super makkelijk!

het bestellen ging super makkelijk en mijn nieuwe telefoon werd snel bezorgd! alleen voor het nummerbehoud had mijn nieuwe provider aanvullende informatie nodig (simkaartnummer), die moest ik nazenden en dat duurt nu allemaal erg lang. het zou fijn zijn als ik deze info ook gewoon op de site van Hi had kunnen invullen :)

Goed bereik, ontzettend slechte service en zeer ondeskundig

Ik ben een week of 6 terug benaderd door iemand van HI met de mededeling dat ik mijn abonnement kon verlengen. Er werd mij een situatie geschetst waarin ik op 16,50 euro per maand kwam. Heb gezegd hier over na te denken en ze zouden terugbellen.

Een paar dagen later werd ik door iemand anders keurig terug gebeld maar deze persoon kwam met een heel ander advies! Hetgeen persoon 1 mij had geschetst bleek helemaal niet te mogen! Deze mevrouw adviseerde mij een hogere databundel (die ik niet nodig heb) en een zelfde aantal belminuten (namelijk 150). Gezegd dat ik dit zelf ging uitzoeken en erop terug kwam.

Een kleine week later voor de derde keer door iemand van HI gebeld en deze dame gaf mij nóg weer een ander advies, nu namelijk met minder belminuten omdat ik nog geen half uur per maand bel. Zij adviseerde wel de hoge internetbundel, maar dit heb ik zelf geweigerd. Uiteindelijk wel met het aanbod akkoord gegaan.

Na 2 weken echter zat ik al over mijn bundel heen vanwege de combinatie met minuten en smsjes! Gevraagd wat het mij zou kosten als vaste klant (+/- 8 jaar klant) om een bundel hoger te gaan. Dit bleek duurder uit te vallen dan wanneer ik een nieuw contract afsluit! Dit met het zwakke excuus dat ik hetzelfde kortingspercentage hou ten opzichte van de oorspronkelijke bundel.. Dit is de laatste keer dat ik telefonisch iets van hun aanneem, zoek het de volgende keer zelf wel uit. Ze weten totaal niet waar ze het over hebben!

Ik ben voor een maand genegeerd.

Ik heb een maand geleden een sim-only abbonement aangevraagd en na een orderbevestiging ontvangen te hebben zonder vermelding van nummerbehoud heb ik maar een mailtje gestuurd naar de klanten"service". Kreeg na 3 dagen al een mailtje terug dat ze mijn ordernummer niet konden vinden en of ik die op kon sturen, na dit gedaan te hebben en nog 6 dagen te wachten kreeg ik een mooi standaard mailtje dat ze niets voor me konden doen en het door werd gestuurd naar "een afdeling waar ze me wel konden helpen". Namelijk de prullenbak.

Hi.nl heeft een fijne klantenservice

Ik ben altijd tevreden met het klantenservice contact van Hi.nl. Wel jammer dat toestellease ingevoerd is, daarom heb ik nu voor SimOnly gekozen. Wel bij Hi natuurlijk, want dat vind ik een vertrouwd gevoel.

Goed

Eén van de beste providers, gezien qua bereik en netwerk. Wel moet ik eerlijk zeggen dat als je tegenwoordig een abonnement neemt, je vrij duur uit bent terwijl het vroeger echt een provider voor studenten was.
Verder ben ik heel tevreden geweest met hi, die ik 4 jaar heb gehad, alleen in verband met dure abonnementen (en het student zijn = niet veel geld te besteden) tegenwoordig heb ik besloten naar een goedkopere provider over te stappen.

leuke prijs en snelle levering

ik heb bij hi.nl nu een iphone 4s gekocht voor minder dan 30 euro per maand. is volgende dag bezorgd. prima service hoor

Elk klein mankement afschuiven op waterschade..

Sinds vandaag ben ik zwaar teleurgesteld geraakt in Hi. Ik ben al jaren lang trouwe klant en tot voor kort heb niks dan positieve ervaringen gehad met deze provider. Vorig jaar heb ik een nieuw abonnement afgesloten icm een iPhone 4, plotseling reageerde twee weken terug mijn uitknop niet meer, waarop ik besloot mijn telefoon op te laten sturen voor reparatie (logischerwijs er vanuit gaande dat dit een technisch mankement is en dus valt onder de fabrieksgarantie). Tot mijn grote verbazing (ik ben namelijk altijd zeer zuinig met mijn iPhone omgegaan) claimt Hi dat het hier gaat om vochtschade en dit dus niet onder de fabrieksgarantie valt. Een hele mooie foto van de onderkant van mijn telefoon werd meegestuurd als bewijs, terwijl het mankement zich toch echt aan de bovenkant bevind en bij vochtschade toch wel iets meer mis moet zijn dan een geblokkeerde uit-knop.

Wat een tegenvaller! Ze gooien, indien er een minimaal teken is van vochtschade en hiervoor geen extra verzekering is afgesloten, blijkbaar elk mankement op vochtschade! Zelfs op mijn meegestuurde klachtenbrief werd niet gereageerd. Als Hi zo met zijn klanten omgaat, dan houdt het voor mij hier op. Ik overweeg het niet eens om mijn contract te verlengen. Jammer!

Altijd bereik!

Smsjes en belminuten in 1 bundel, rekeningoverzicht via mijn account, gewoon lekker overzichtelijk. Misschien iets duurder dan de concurent, maar ik heb daarentegen altijd bereik!

Hi.nl Support

Met Hi kun je super voordelig mobiel bellen en smsjes versturen. Bovendien hebben wij altijd de nieuwste mobiele telefoons.

Bezoek www.hi.nl

Contact informatie