Igive Beoordelingen

Igive Beoordelingen

Goed
7.4

Great donations site with great deals

On this website up to 26% of your purchases are automatically donated to your favorite cause.

Is Igive uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

Igive Support

Support any charity or worthy cause everytime you search or shop online. It's totally free for you and your charity. Over 700 (e.g. eBay, Amazon, Staples) of your favorite online stores are featured in the iGive.com Mall, where up to 26% of each purchase and a penny a search goes directly to your favorite cause. You can support ANY cause, including new causes that you can add to our list of over 30,000. Change your everyday shopping and searching into philanthropy at iGive.com.

Bezoek Igive

Categorie