inCover.dk Beoordelingen

inCover.dk Beoordelingen

Uitstekend
9.1

Thumps up :D

Modtog et fint cover, hurtig levering og ingen problemer overhovedet :) 5 Stjerner

manglende information!

bestilte en vare som så vistre sig ikke at være på lager. de sendte mig en mail hvor der stod de ville få den på lager igen i løbet af ganske få dage. da jeg intet havde modtaget efter knap en uge skrev jeg selv og spurgte hvor den blev af. der gik yderligere 3 dage før de fik den på lager og kunne sende til mig. så alt i alt ventede jeg næsten 14 dage på noget der kun skulle tage 1-3 dage. dette kunne havde været meget rart at vide i første mail jeg modtog så jeg kunne have bestilt andet sted fra da det var en ting der hastede rimelig meget med at få hjem!

God service!

Jeg bestilte for nogle uger siden et kabel til min Iphone 5 oplader, som så fornyeligt er hold op med at virke. Jeg rettede henvendelse til Incover, som var meget behjælpelige. Efter aftale sender de mig et nyt kabel, så min telefon igen kan få lidt liv. God og hurtig kundeservice, så kan man godt se igennem fingrene med en enkelte produktfejl!
Beoordeling door bevestigde koper

Hmm, min oplader duer ikke

Øv hvor ærgeligt at have brugt 200kr på noget der ikke virker
Beoordeling door bevestigde koper

hurtig og nemt at bestille.

Hurtig levering og alle ting passer til det, det skulle bruges til. kan klart anbefales.

Fantastisk

God hjemmeside, hurtig at bestille og lyn hurtig levering, her handler jeg gerne igen.
Beoordeling door bevestigde koper

Hurtig levering og super service

Der gik to dage fra bestilling til levering. I den tid havde jeg modtaget sms'er så jeg hele tiden kunne følge processen - fantastisk!!

Trygt og effektivt

Det var med lidt bæven at jer bestilte et cover på min PC. Jeg har ikke så tit købt med mit dankort på nettet, jeg føler mig ikke så tryg ved det.
Jeg fik bestilt den forkerte (jeg er jo ikke så rutineret i de sager, jeg er 74 år). Nå tænkte jeg der røg mine penge ned i et sort hul, men nej - straks kom der en mail: prøv dette varenummer, vi overfører dine penge til dig.
Som sagt - så gjort! Coveret kom, pengene kom.
Jeg er en glad "næsten 1. gangskøber".
Hilsen Jutta Rattenborg
Beoordeling door bevestigde koper

God kundeservice, men haltende kvalitet

Jeg bestilte et selvdesignet cover, men efter en uge havde jeg endnu ikke modtaget det. Jeg ringede og fik en god service, intet der. Men da jeg 2 dage efter fik at vide at de havde covers hjemme til min mobil fik jeg selvfølgelig det jeg bestilte. Men....

Synes ikke kvaliteten er optimal i forhold af det man ser på deres hjemmeside når man laver coveret. Kvaliteten af billedet er grumset og mat i farverne, nærmest som om solen har falmet det. Selve coveret er godt og solidt, men billede kvaliteten er haltende...
Beoordeling door bevestigde koper

Rimelig flot udførelse, præcist, hurtig levering og fornuftig pris.

Produktet et cover til Samsung Galaxy Tab 3 8.0 Kickstand - hvid.

kanon service :-)

Rigtig god service, gode varer som er nemme at finde og en hurtig levering

hurtig og gratis levering

Varen lever op til forventningen, prisen billig, også fordi kan ikke skal betale fragt. Hurtig levering, havde varen efter 2 dage.
Beoordeling door bevestigde koper

Fantastisk, hurtig og meget kundevenlig

Da jeg modtog mit cover var der 2 store riser i, så kontaktet jeg incover, og 2 dag efter kom der et nyt cover in af døren... Og damen jeg snakkede med var meget venlig

effektive

I er godt nok hurtige, bestilt den ene dag og varen afleveret den næste dag !
Beoordeling door bevestigde koper

Hurtig og præcis levering!

Hurtig levering modtog varen dagen efter bestilling,nem og overskuelig hjemmeside,godt gået incover.dk 5 stjerner herfra!

god og hurtig service

Jeg fik god og hurtig services, varen kpm allerede dagen efter jeg bestilte den.

fint

det var fint alt sammen

Alt gik glat

Forsendelsen kom som lovet. Kvaliteten af produktet (et lille tastatur til IPhone4 der kan skydes ud) var endda bedre end forventet.

Nemt hurtigt og effektivt

Får dog kun fire stjerner fordi jeg ville have et sort omslag til min HTC One mini, og der findes to omslag der hedder sort og der er ingen yderligere beskrivelse.

Ikke godt nok når jeg som mand skal tage en beslutning
Beoordeling door bevestigde koper

Hurtig levering - og godt produkt

Ekstrem hurtig levering, selvom det var et cover, som jeg selv lavede! Og det er rigtig fint!

inCover.dk

på alle produkter

FÅ 7% RABAT

ved inClub member

Om inCover

inCover.dk er stedet hvor du handler tilbehør til smartphones og tablets. Kig forbi vores webshop og oplev et kæmpe udvalg af smart tilbehør til super skarpe priser. Vi glæder os til at betjene Dem.

Bezoek inCover.dk

Mød os her