Inkclub Beoordelingen

Inkclub Beoordelingen

Middelmatig
5.3

Ligegyldighed

Da hele min familie bruger postkort-printer, blev min datters fødselsdagsgave en sådan med tilhørende postkort papir og farvebånd. Ved modtagelsen 30/5 var forsendelsen godt mast og æskerne ødelagte, men i den største æske var indholdet brugbart. Jeg reklamerede, med fotodokumentation over måden man sendte varerne på, kun i en blød plastikpose. Man beklagede og jeg roste for fin service og modtog hurtigt ny æske med fotoark og farvebånd......men denne endnu mere ramponeret end den første og igen sendt i blød plastik pose........ny reklamation med vedhæftede fotos af æsken, som man ikke orker at besvare d. 4/6 og endnu en reklamation d. 6/6 og har stadig intet hørt fra Inkclub og har nu hos fotohandler købt nye film i pæne æsker man kan være bekendt at give i gave.

Me like inkclub

Jeg har handlet tit i inkclub og jeg synes de leverer varerne!
Både hurtigt og korrekt.
I'll be back

For slapt til at få bedre karakter!

Fonogle år side, købte jeg farvepatroner til min Canon 600. Sikket noget lort de sendte. Farverne var så blege, at det ikke kunne bruges til noget. Jeg brokkede mig over kvaliteten, og returnerede patronerne. Men selv efter et par år, forsøger de stadig at score penge på dette snydsalg.
Så købte jeg fra FyldSelv, hvor kvaliteten er lige så god som de dyre original patroner.
Inl-Club er i dag så stor, at der ikke også er plads til forretningsmoral.
ALDRIG MERE INK-CLUB

Ingen klager

Fik en blækpatron der ikke virkede - det beklagede jeg og fik uden problemer en ny tilsendt :-)

Gode priser og hurtig levering

Super gode priser og hurtig leveringstid. Købte patroner af deres eget mærke til min HP printer, og de virker fint. Eneste ulempe er at man ikke kan se hvor meget blæk der er tilbage i kontrolpanelet, hvilket man kan med de originale patroner fra HP.

Jeg vil klart bruge dem igen fremover, men fremover bliver det med originale patroner hvor de stadig har gode priser

God service, knap så gode blækpatroner

Jeg har nu handlet 4-5 gange ved Inkclub, både elpærere, blækpatroner, rengøringsartikler m.m. Der har slet ingen problemer været de første par gange.
For nylig var der så en lille fejl i en forsendelse, det ene par af 5 stk. gummihandsker var forkert størrelse. Efter en mail til dem, kom der straks ikke bare et, men 5 par i den rigtige størrelse, samt meddelelse om, at jeg kunne beholde det forkerte par også.
Gangen efter kunne jeg ikke forstå, hvad min bestilling blev af, da de havde skrevet, den var afsendt, men ikke modtaget ca. 10 dage efter. Vi skrev kort pr. mail om problemet, hvorvidt den kunne være forsvundet i posten el.lign., og de meddelte straks, at de ville sende bestillingen påny, og vi aftalte, at jeg naturligvis sendte den ene retur, hvis den første forsendelse pludselig skulle dukke op. Herefter sendte de hele bestillingen igen, og denne gang kom den frem. Så deres service i forhold til den type problemer er super ud fra mine oplevelser indtil nu.
Det er dog et MEN...deres blækpatroner holder meget kort tid i forhold til andre. Jeg har et par gange købt til en Brother, og nu har jeg en Epson. Især Epson patronerne er der en meget kort "levetid" på, så i sidste ende bliver det ikke billigere med deres uoriginale patroner.

Godt - lige til det går skidt...

Køb IKKE de uoriginale InkClub-toner! Jeg købte et uoriginalt sæt farvepatroner til min farvelaser, men det er gået helt galt. Efter kun 50 print virkede de ikke mere. Jeg kontaktede derfor InkClub, for at reklamere og forventede helt klart ombytning uden problemer.
Efter 9 (!) mails frem og tilbage er problemet ikke løst endnu - det er som om de opfinder nye problemer hele tiden for at undgå at skulle sende nye patroner.
Så skal de rystes - så skal firmware opdateres - så må man IKKE opdatere firmware, for så virker de ikke - og så videre og så videre...
SUK!

Fik kun sendt halvdelen af ordren - men efter en henvendelse fik jeg resten

Jeg havde bestilt to printerpatroner til min HP printer, og da jeg modtager brevet er der kun en. Jeg kunne godt ønske mig at Inklclub havde et telefon nummer man kunne henvende sig til direkte, så man var fri for at maile med dem.

Heldigvis fik jeg dog hurtigt tilsendt den manglende patron.

Har aldrig oplevet en så god service før!...

Havde bestilt nogle patroner til min printer, og de kom ikke.
skrev til dem og de sendte dem igen, de kom heller ikke der og nu syntes jeg godt nok det var ved at være underligt..

så jeg skrev om den 2 gang og sendte min adresse med for en god ordens skyld og de sendte en ny pakke som jeg modtag dagen efter.

SUPER SERVICE!

God service

Jeg købte en "bluetooth" højtaler hos "InkClub" og den kom efter et par dage. Desværre virkede den ikke. Jeg skrev til dem og forklarede problemet. Dagen efter fik jeg en mail hvor de beklagede og lovede mig en ny højtaler. Den kom 4 dage efter.
Det er god service - fejl kan ske, men så hurtig reaktion dur bare.

laaang ekspeditionstid. - Inkclub lover mere end de holder.

På hjemmesiden lover de levering indenfor 2 - 3 dage, men dette kan de ikke overholde. Jeg bestilte i god tid (6. januar) for at være sikker på at have blæk nok til at udskrive en rapport i forbindelse med mit studie. På trods af dette er der gået 9-10 dage siden jeg bestilte til jeg i dag (15. januar) modtog pakken. Dette skyldes ikke at jeg ikke har været hjemme til at modtage den, da den blev sendt som brev og røg i postkassen. Ergo må det være sløs?

Sidste gang jeg bestilte modtog jeg defekte blækpatroner, men tænkte at alle fortjerner en ekstra chance. Det fik de og missede. Fremover finder jeg et andet sted at handle hvor forhandleren kan leve op til det de lover.
/Lasse

Perfekt

Havde bestilt lasertoner til min HP printer ...kom hurtigt med posten og så lå der sgu oven i købet en pose matadormix med i pakken ...ha ha ha det har jeg ikke prøvet før ...det er god stil :o)

Vil købe der igen

Virker bare ikke

Vi har købt en pakke med 4 patroner i til vores HP printer. Vi har jo nu prøvet at skifte alle 4 patroner med et samlet resultat, de virker bare ikke.
Jeg vil fraråde at købe efterfyldte patroner eller hvad det nu er de sælger, det virker ikke. Gider ikke engang at sende lortet retur.

Elendig service, prøver at snyde.

Jeg bestilte nogle varer som jeg med det samme så var forkert.
Grunden til jeg så det var forkert, var at jeg læse fra stort set alle at deres discount blæk produkter ikke fungerede. Udover det kunne jeg se herinde at mange var utilfreds med deres produkter alligevel, de sendte det forkerte, der var ikke tilstrækkelig blæk i el lign.
Jeg kontaktede kundeservice et par minutter efter men ifølge dem var det for sent og pakken var sendt.
I mailen jeg modtager står der "Du kan udnytte fortrydelsesretten på dit køb, hvis varerne har ubrudt beskyttelseplastik og er i ubrudt emballage. Du står selv for returudgifterne"
Her er det jo meget tydeligt at de prøver at få det til at lyde som om at jeg kun kan bruge fortrydelsesretten hvis der er sket et brud i emballagen.
Hvilket jo er decideret løgn jf. Forbrugeraftaleloven §17 stk.1. og §18 stk. 1.
Ud over de prøver at sælge en ret alvorlig løgn (som de sikkert har tænkt at sige er en formuleringsfejl), så skal jeg også selv betale for at sende det retur.
Nu har jeg handlet en del år på nettet, men så ringe og svindlerlignende forretningsføring har jeg dog aldrig set nogen steder.

Lav toner på "nye" patroner.

Udskriver af HT! Har lige tjekket forbrugsniveau og det er allerede kritisk efter 5 udskrifter!! Virkelig lort!!

Printeren godtager ikke patronerne

Har nu måtte kasere den fjerde printer patron, fordi printeren melder at patronen ikke kan godkendes. Nogle gange kan jeg få en enkelt kopi ud af en patron, men LANGT fra godt nok. Bruger aldrig inkclub igen, og kan ikke anbefale det til andre. Sorry.

Supergod kundeservice :-)

Købte for nogle måneder siden nogle opladelige batterier og en oplader, efter et par måneder var der 3 af batterierne der ikke kunne holde strøm, jeg skrev så en mail, og fik meget hurtigt svar tilbage, at jeg ikke behøvede at sende de dårlige batterier tilbage, dem skulle jeg bare smide ud, og så ville de sende mig nogle nye, og efter 2 dage, så modtog jeg nogle nye batterier, men ikke bare 3, 2 pakker med sammenlagt 8 nye batterier :-)
Det er sku hvad jeg kalder KUNDESERVICE, og det oplever man alt for sjældent efterhånden.....

Snabb frakt!

Snabb leverans, bra priser och gratis frakt. Rekommenderas!

Fortrydelsesret - IKKE I VIRKELIGHEDEN...

Det er da utroligt at en virksomhed som profilerer sig så meget på det danske marked INSISTERER på at man skal sende produkter retur til en svensk adresse.
Det betyder jo, at man reelt betaler KASSEN for at udnytte sin fortrydelsesret.
Uanset hvad - det er min sidste ordre hos dette site - det er simpelthen for dårlig kundeservice!!!

Is Inkclub uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

www.inkclub.com Support

Over dit bedrijf

Bläckpatroner och fotopapper till din skrivare från 1 kr. inkClub har ett brett utbud av skrivartillbehör till alla kända skrivarmärken. Här finns originalpatroner liksom kompatibla och miljöpatroner.

Bezoek Inkclub

Categorie