Ioffer Beoordelingen

Ioffer Beoordelingen

Laag
4.7

Fin side

Jeg har handlet på ioffer mange gange, det har både været høretelefoner, sko, makeup m.m. Kvaliteten har været fin. Jeg har en gang oplevet en, som ikke sendte noget makeup jeg havde bestilt. Ellers symes jeg siden er fin. Men tjek altid sælger inden køb.

Tænk dig om før du klikker "køb"

Ioffer er et mekka for rigtig gode kopivarer, som godt kan friste. Men pas på før du klikker køb. Tjek grundigt sælgers profil igennem - hvor længe har han været online? Hvor mange kundebedømmelser har han? Er billederne deres egne eller nogen de bare har fundet på internettet?
Ioffer er sted for mange svindlere som har deres profil i 2 mdr., snupper en masse penge, og derefter lukker profilen så de ikke kan kontaktes eller spores.
Dette har jeg været uheldig at prøve én gang, men har også været heldig med 3 andre køb, hvor jeg modtog varen, som var fin.

Derudover: betal KUN med paypal! Aldrig western Union.. Paypal har lidt mere garanti og sikkerhed end WU.

Skriv altid lidt med sælger før du klikker køb. På den måde kan man nogengange gennemskue dem. Bed altid om at få det pakket ind og markeret som gave så du slipper for told omkostningerne. Skriv altid igennem ioffer og aldrig kun på mail med sælger.

Det er nu mange år siden sidst jeg købte derinde, men jeg gætter på det sikkert stadig er det samme..

( jeg er sidenhen gået over til at købe den ægte vare istedet.. Det kan sgu altid betale sig...)

Held og lykke

more or less

some sellers are fine but some others aren't. Beware that some products can be extra taxed at the custom service or even get confiscated. average time to be delivered in Portugal: 30 days.

udemærket til prisen

Ioffer er ikke et sted hvor man umiddelbart skal købe elektronik og dyrt tøj, men det er perfekt til ting som covers, neglelak, sko, punge osv. men giv aldrig for meget. for det vil 100% gå i stykker. har man været i Thailand kan man sammenligne det med det.
Jeg har købt på ioffer 2 gange. og begge leveringer er kommet inden maks 3 uger (hvilket jeg var informeret om) og alle 3 varer har været i fin stand, og har nu selvfølgelig fået tydelig slid modsat ægte varer. Converse og andre sko er fine at købe derinde, men giv ikke mere end 300. det er det ihvertfald ikke værd - men det holder og farverne er rigtige osv.
alt i alt synes jeg det er en fin side lidt ligesom E-bay og jeg vil da handle der igen :-)

Usikkert- Kan ikke anbefales.

Ikke særlig meget sikkerhed for købere.

Bruger tit eBay, så prøvede ioffer. Men slet ikke det samme.
Har købt der en gang, blev snydt og gør det aldrig igen

Desuden er der rigtig rigtig mange falske varer.

Ingen garantier

Du overfører pengene til sælger før du har en chance for at vide om du modtager varen. Er sælger ligeglad eller vil vedkommende snyde dig, så kan han bare lade være med at sende varen til dig.

Der er ingen garantier og virksomheden bag iOffer.com er komplet ligeglad og hjælper dig ikke. Der er ingen måde at omgøre eller annullere en handel på!

mega nice

hey jeg købte en træning butterfly knife den 2 juli. jeg havde læst en masse anmeldelser om at folk ikke fik deres odre osv men ville give det forsøget alligevel og det var det hver her efter 9 dage fik jeg den sendt direkte fra hong kong awasome så det bliver ikke sidste gang jeg bestiller fra ham det helt sikkert

Perfect

I ordered 2 fake allstar shoes from Ioffer
they came in 2 weeks and the products were pretty good
but only one came in the wrong color but that doesn't mind
i also ordered an PS3 controller came in 10 days work perfect even comes with a bigger battery the original i have is 300 mA and the fake one has 500 mA
i will order more from Ioffer i like it.

T-shirt

Havde bestilt en T-shirt derinde før jeg læste alle de her anmeldelser, så regnede egentligt med ikke med den kom.
Jeg havde en dialog med sælger på ioffer, som ikke rigtigt kunne formulere sig selv, godt nok skrev han at han havde sendt varen.
modtog min vare ca. en måned efter mit køb.
Tror det er vigtigt og kigge på den sælgers bedømmelse som i vil købe noget af, er det en god bedømmelse han har, kan jeg ikke se noget problem i og købe noget der inde.

Schlechter als schlecht

Bei IOffer zweimal bestellt, zweimal reingefallen. Diesen Shop unbedingt meiden.

Skodfirma

Jeg havde bestilt 2 par leggings ved Ioffer; det er både første og sidste gang, jeg handler der. Da jeg havde bestilt og betalt dem, fik jeg besked om, at det ene par, var udsolgt! Helt ærlig! Da jeg sendte en anmodning vedrørende tilbage betaling af pengene, fik jeg et svar fra en computer, som ikke omhandlede dette. Da der var gået ca. 3 uger, undrede det mig, at jeg ikke fik de andre. Jeg checken inde på siden; så havde de annulleret ordren; men pengene var selvfølgelig trukket! Nu har jeg taget kontakt til Pay pal, som sørger for, at jeg får mine penge tilbage. Hvis jeg skal give dem stjerner i bedømmelse, bliver det minus stjerner, mindst 8!

Du bliver snydt. Meget negativt.

Jeg købte PJS tøj hos to forskellige sælgerer på I- offer og blev snydt begge gange. I- side hjælper ikke ,selv om du åbner a dispute. Nu håber jeg at få mine to tusind kroner tilbage fra Paypal. De fleste sælger på I-offer har rigtig billige varer, men de fleste folk får ikke nogle varer sendt hjem. Du skal ikke stole I-offer.

Delt mening!

Jeg har bestilt og modtaget to par sko derinde. Dog tog det ca. en måned, så mit håb var egentlig opgivet. Det hele derinde er kopivarer - Derfor også de billige priser. Jeg kender dog flere, der aldrig har modtaget varerne, som de har bestilt. DERUDOVER kan man slet ikke regne med om sælgeren er bedre, hvis vedkommende har 99% tilfredshed, for man kan ikke rate dem med andet end 5 stjerner efter et køb og kritik bliver ikke offentligtgjort derinde. Så pas på med at bestille derinde, jeg tror chancen er 50/50 for at modtage sine varer!

Ikke engang den ene stjerne værd!

Bestilte en Supreme cap der inde den 18/12/2012 og jeg har stadig ikke modtaget den (idag 31/1/2013). jeg har så prøvet at skrive til sælgeren kangjie999 og det svar jeg fik tilbage var et tilbud på 1$ i rabat på en ny en.... Nu når jeg så går ind på siden står der at jeg ikke har købt noget nu og der er ingen steder du kan skrive til sælgeren. Så lad nu vær med at bestille noget der inde. det ikke risikoen værd!
Det ikke andet end svindel og penge lige ud a vinduet!
ps. pengene har de fanme trukket!

Er det nu sikkert?

Hej jeg har kigget lidt på nogle apple ting og syntes godt nok at det er billigt, jeg forventer ikke at det er ægte men at det virker. Så hvis jeg nu købte denne varer med mit kort kan de så tage flere penge fra kortet end jeg har betalt for?
Eller er det sikkert?

Total ringe....

Har for 2 uger siden bestilt en Louis Vuitton pung, og har endnu ikke modtaget den og har heller ikke fået mail om at den er sendt... Synes det er for ringe, at man giver sin tillid til en hjemmeside, og de så snyder en.... Det er simpelthen at pisse på folk!

Risikoen værd

Ja det er et skummelt site, derfor har jeg disse kriterier, over 1000 anmeldelser og mindst 99%positiv samt fuld stjerner.
Er dog stødt på en handel hvor sælger først siger ja tll varen er tilgængelig i min størrelse, efter betaling er den der så ikke, nu må vi se hvad puleanden bringer :-D En del af gamet her, har gjort virkelig gode handler der opvejer tabet :)

ADVARSEL - KØB IKKE DER

Køb aldrig nogensinde noget på iOffer. Det er ikke andet end svindlere og kopivarer - hvilket måske resulterer i bøder osv. Jeg har modtaget 1 ud af 5 varer. Og tænk nu ikke at det ikke sker for dig! For det gør det før eller siden!

Betriebsanleitung / Owner´s handbook Manual til Jawa 350/638 motorcykel

Modtog en diskette som godt nok indeholdt den lovede manual som pdf-fil, men kvaliteten var så ringe en kopi at billederne ikke kan tydes og teksten til 50% ikke kan læses.
Kan ikke anbefale iOffer
Per Sørensen
Skanderborg

Bestilte et par solbriller.... /Bought a pair of sunglasses....

... og betalte via PayPal.

Nu har sælger ikke svaret mig i flere dage, og linjen er bare død.

Jeg smed 29 dollars efter dem, og jeg tror de penge er røget ud af vinduet.

IN ENGLISH:
... and paid through paypal.
Now the seller hasn't responted to my mails/questions in several days, and the communication-line is dead.

I paid 29 dollors for them, and I think that my money is lost for good.

Is Ioffer uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

Ioffer Support

Over dit bedrijf

iOffer: A place to buy, sell and trade

Bezoek Ioffer