Komplett Beoordelingen

Distributie van beoordelingen

Beoordelingen

Over

HOLD JER LANGT VÆK!

Det er det værste sted man kan handle. De holder ikke hvad de lover i forhold til levering. Forvent en leveringstid på over et par uger og en kontakt med support i hvertfald 3 gange før der sker noget.

Det er pinligt.

God levering

+ God levering
+ Ekstremt utvalg
+ Greie priser
+ Bra service

Never buy at Komplett.no

Whatever your choise. PC or Mac. Never buy at Komplett.no They have very bad service. I was skeptical of their bad reputation (many bad comments on internet) unitl I tried to buy some monitors that according to their website they were in stock but NOT. I called and sent many email asking about delivery date and they always said "it is going to be sent tomorrow". I waited 2 weeks and nothing. Finnaly I canceled the order and bought from Proshop.no. I have also good service buying at cdon.no.

enorm kundeservice

kjøpte ett gainward nvidia geforce 770 GTX Phantom 4gb i september, så etter 2 måneder så skjekket jeg kortet igjennom min ordrehistorie, så da at kortet va litt billigere, men hadde 3 spill inkludert, Splinter Cell Blacklist, Batman Arkham Origin og Assassin Creed IV Blackflag, ble litt frustret pga de va ikke inkludert når jeg kjøpte det. Jeg har vært kunde hos komplett i mange år og er en av de få plassene jeg bestiller hardware, jeg skrev da til kundeservice, og spurte om det va mulig og få de spillene, pga min historie hos dem og pga det er en shop jeg alltid anbefaler for andre. Etter min store overaskelse, så fikk jeg svar, me aktiverings koder igjenom en 3rd party site, som igjen ga meg full activation keys for uplay og steam, så komplett overasker stadig, er veldig fornøyd, service, sending.. tilbud.. måtte dele dette me dere, er sikker på at mange har like erfaringer oxo.. Anyways, thumbs up for komplett ;)
trustpilot stars

Ingen over, ingen ved siden!

Komplett.no leverer alltid! Kjøp. retur, angrefrist o,s,v er aldri noen sak.
Er og blir den beste nettbutikken :-)

Fornøyd

Brukt komplett i mange år, ingen virkelig kundeservice men alt er etter boka

Misfornøyd med garantiløsning.

Kjøpte en barebone pc type: Zotac Zbox ID42. Denne vil jeg ikke anbefale noen å kjøpe siden det tydeligvis har vært masse trøbbel med disse, var vel også derfor Komplett solgte de billig. Min kræsjet etter ca. 2 uker hvorpå jeg leverte den inn. Fikk så beskjed etter ca. en uke at jeg fikk refundert pengene. Noe som ikke hjelper meg stort siden jeg ikke får kjøpt ny til den prisen og jeg derfor blir sittende med både RAM og ROM men ingen PC. Flott! Her burde det vært tilbudt ett erstatningsprodukt.

Veldig god kjøpsopplevelse!

Kjøpte en komplett gamer premium GTX 680 edition. Jeg valgte å endre noen av komponentene, og 5 arbeidsdager etter bestilling fikk jeg pc'en. De eneste problemene jeg har opplevd var at diverse temperatur måle programmer ikke klarer å måle temperaturen på CPU og de viser derfor en temperatur på 110 grader. hvis jeg går inn i bios ligger den på 35 grader. Andre problemet var at den hengte seg opp da jeg skrudde av datamaskinen, men siden dette bare har hendt en gang tenker jeg det er et engangstilfelle!
Til slutt vil jeg nevne at pc'en gjerne kunne ha vært pakket bedre inn

Jeg er veldig fornøyd med den enkle prosessen fra kjøp til mottakelse og jeg ville kjøpe hos komplett fremover + anbefale dem!

Komplett.no Har kjempe god kundesservice og Bra priser

Jeg har handlet datautstyr fast på komplett i mange år, de har bra løsninger på at kundene kan hente varene på lageret selv og med dette så tar det bare rundt 2-4 timer fra du bestiller til du kan kjøre og hente det, de har marketeds ledende priser i og med at det hovedsakelig er ett lager system og veldig få ansatte sånn at de kan gi billige varer og fortsatt tjene på det.. Anbefales på det sterkeste.
trustpilot stars

Test og kvalitetssikring - hmm!

Købte ny "saml selv" pc ved Komplett. Valget faldt på Komplett, da de har et fint system, hvor der er mulighed for at tilpasse efter egne ønsker. Fik bygget en PC af kvalitetsprodukter i den høje prisende.

PC'en blev leveret og alt så fint ud, men - PC'en startede ikke op. Jeg brugte 3 timer på at søge på nettet, adskille stik og samle igen, Flashe BIOS, teste RAM-blok efter RAM-blok. Var ved at opgive da det faldt mig ind at flytte grafikkort til anden port - og tada, så virkede alt som det skulle.

Punkt nr. 3 i "10 grunde til at vælge en komplett pc" skal nok sløjfes - der er ikke kvalitetssikret eller testet i dette tilfælde. Jeg havde efterfølgende fat i deres online-chat - her kunne man ikke forklare hvorfor jeg skulle bruge 3 timer på at samle og teste en gennemtestet komplett-pc.

Men igen - ellers ikke noget at sætte finger på - ok pris - super modul til sammensætning af sin egen PC.

Fantastisk!!!

Komplett.no opererer for det første med en god, oversiktlig og informativ hjemmeside. Du har som kunde flere valg når det gjelder levering, noe jeg personlig setter høyt. For meg er det bedre å hente i butikk pga. åpningstider samt at det er kortere, og har da muligheten til å velge levering med Mypack. Hvilket i utgangspunktet tok en dag fra jeg bestilte varen til jeg hadde den i hånda. Komplett har ofte gode priser, og en retur løsning til å forgude hvis du skulle ha bestilt noe feil. Kundeservicen har vært upåklagelig. Med kompletts kundeservice, leveringsløsninger (pick up point og MyPack), returløsninger og gode priser er nettsiden deres min absolutte favoritt innenfor dette området!

Berre best

Utmerket utvalg
bra kundeservice
bra retur ordning
rask levering

Den beste nettbutikken!!!

Jeg syntes denne siden er heilt topp! jeg har bygd 3 pcer som jeg selv bare har funnet deler til og skal bygge 2 til om 2 uker :) De har alt av deler og utstyr til pcer og andre ting :) jeg bestillte en pc før kl 14 en tirsdag, og fikk den på pickup pointet i kristiansand dagen etter kl 12 :)

Enkelt og greit best.

Har nesten alt av datautstyr som jeg trenger, og stort sett en god pris.
De er veldig kjappe til å få sendt ut varer, og det er viktig. Kjedelig å sitte og vente på varer i lengre tider.

Komplett er Komplett!

Komplett leverer som alltid, de gjør det raskt og de leverer det de lover. Så du kan være sikker på at du får det du skal ha billig, raskt og komplett, fra komplett :D

Anbefales!!!

Da jeg bestilte ryggsekken min skrev jeg i kommentarfeltet et ønske om at de kunne sende den så raskt som mulig, siden jeg om få dager skulle reise på ferie, og ha sekken med meg.
Dagen etter bestillingen, ble ryggsekken sendt. Og etter 2 dager hadde jeg fått sekken.
Super bra service :-)

Leverer alltid

Aldri noe problem med levering. Raskt og stabilt!

Super

Greit å bestille,rask levering og produkt stod til forventningene

OK -bra

bra priser, men vanskelig å finne tilbudene som sendes i nyhetsbrev på epost på hjemmesiden

Rask og profesjonell

Jeg bruker ofte komplett.no. De er ikke nødvendigvis billigst, men raske leveranser og profesjonell kundebehandling veier opp.

Komplett Support

Over dit bedrijf

Komplett.no er Nordens største nettbutikk, og har fokus på å tilby et bredt utvalg, lave priser, og rask levering. Våre kunder er de mest fornøyde!

Bezoek Komplett

Categorie

Trustpilot's verplichtingen

Trustpilot Abonnee

Bedrijven kunnen beoordelingen niet verwijderen of anderszins censureren.