www.lavprishvidevarer.dk Beoordelingen

www.lavprishvidevarer.dk Beoordelingen

Uitstekend
9.2

Beoordeling door bevestigde koper

Fin info om køb og levering på mail.

Fin info om køb og levering på mail.

Super service!

Rigtig god service, kun gode erfaringer herfra.
Beoordeling door bevestigde koper

Samlet bestilling og køb, giver levering på een gang. Godt og rationelt.

Et Electrolux køleskab på kun 1050mm i højden rummer fint til to, og så er det både billigt i indkøb og drift. Det høres ikke, men det virker fint. Et A+ skab.
Fryseren er et Siemens A++ på 1950mm. Det høres heller ikke, men står bare og fryser, og passer sig selv. Godt køb for begge skabe, og en udskrivning på kun 7.500,- er yderst rimeligt.

Nemt og ingen dikkedarer

Nyt komfur fundet til skarp pris på; lavprishvidevarer.dk. Nem bestilling og hurtig levering. God opfølgning mht. levering fra både lavprishvidevarer.dk og fra fragtmand, som både skrev og ringede angående leveringstidspunkt. Alt i alt fuldt tilfredstillende - super gennemført.
Beoordeling door bevestigde koper

Hurtig og god service fra bestilling til modtagelse!

Især levering fungerer optimalt. Chaufføren ringer en halv time inden, men før der modtog jeg en mail om at den var på vej.
Beoordeling door bevestigde koper

Leverig som aftalt til tiden

Hjemmeside var nem og overskuelig, varen blev leveret i henhold til hjemmesiden, meget fin service

ok, ingen problemer :-)

Alt forløb som det skulle, ingen problemer
Beoordeling door bevestigde koper

Super god og hurtig behandling af ordre

Jeg har handlet her flere gange både med stort og småt og der har aldrig været problemer med noget og tingene komme til tiden.

leveres til tiden

Jeg har intet negativt at sige om lavprishvidvare.dk. Har de hvad du søger kan du lige så godt bestille hos dem som andre steder

Pas når du fortryder

Jeg har annulleret min ordre d. 09. apr, men lavprishvidevarer.dk har ikke tid at tage sig af annullering vare. jeg har ikke fået min penge endnu d. 19.04.
Beoordeling door bevestigde koper

god pris og perfekt service

prisen rigtig, bestilling nem og overskuelig og levering og montage bestilt fungerede bare.
kan anbefales

Flink og god service.

Levering uden problemer.
Beoordeling door bevestigde koper

Alt klappede og var hurtigt!

Super hurtig ekspedition og levering. Jeg er meget glad.

Billigt og hurtig levering

God og hurtig service
Beoordeling door bevestigde koper

Køb en success men levering kunne være bedre.

Køb og produkt virkelig godt. Levering mangler samme kvalitet, fik sms om levering 2 dage før aftale. Efter samtale med kontakt person, blev endelig levering aftalt, kun for at opleve levering udenfor den aftalte tid.
Ellers en god oplevelse.
Beoordeling door bevestigde koper

Får leveret til aftalt tid- men modtager defekt køleskab

Må kontakte firma da det viser sig at skabet ikke køler. Skal selv aftale med Skandomatic vedr.rep.ærgeligt at skulle undvære køleskab i flere dage!!

hurtig levering god service

fantastisk god og hurtigt levering

Hurtig levering... skønt.

Dejligt med hjemmesiden hvor alt jeg skal bruge er beskrevet... fin handel og service... TAK.

300 kr. billigere end elgiganten

Jeg spurgte Elgtiganten, om de ikke matchede jeres pris, for Elgiganten er for mig en nærbutik. Svaret,: nej lavprishvidevarer.dk matcher vi ikke. Adspurgt om, hvor det står henne ? blev forbindelsen afbrudt !
Beoordeling door bevestigde koper

Fin service, godt tilbud og hurtig levering.

Vi har gentagende gange været i kontakt med lavprishvidevarer. De er professionelle og giver et godt tilbud. Vi fik leveret varene 2 hverdage efter ordren blev afgivet. Højst anvefalelses værdig.

Lavprishvidevarer ApS Support

Kun danske varer

Vi sælger kun varer beregnet til det danske marked. Ingen parallelimport. Det er din sikkerhed for de rigtige produkter og den rigtige service.

Gratis levering i hele danmark

Vi leverer gratis i hele landet. Vi tilbyder uderover gratis levering også bortskaffelse af gamle varer, opbæring til etager og montering af dine nye varer. Ved levering til ikke brofaste øer er der et tillæg på 500 kroner.

2 års Onsite garanti

Der ydes 2 års garanti på alle varer købt hos Lavprishvidedevarer.dk Alle reperationer på hvidevarer udføres hos dig af teknikere med speciale inden for den specifikke producent.

Ubegrænset returret

Har du fortrudt dit køb tager vi din vare retur i original emballage uanset hvor lang tid du har haft den stående. Så længe varen stadig er i vores sortiment.

Faguddannet personale

Vi sidder klar ved telefoner og chat fra mandag - torsdag kl. 9-22 og fredag kl. 9-19.

Kendte mærkevarer

Vi sælger alle de kendte kvalitetsmærker indenfor hårde hvidevarer. Søger du en vare du ikke kan finde hos os, så kontakt os gerne, så skal vi gøre alt for at skaffe den til dig.

Om Lavprishvidevarer.dk

Lavprishvidevarer.dk har mere end 10 års erfaring med salg af hårde hvidevarer på internettet. Vi har altid lagt vægt på gode konkurrencedygtige priser og rigtig god kundeservice. Det skal være en god oplevelse at handle hvidevarer hos os.

Bezoek www.lavprishvidevarer.dk

Kontaktoplysninger