Lekmer Beoordelingen

Distributie van beoordelingen

Beoordelingen

Over

Beoordeling door bevestigde koper

jag har inte fått min paket en

Inte fått paket och kan inte omdöme

Dåligt bemötande och villkor

Beställde fel vara och kontaktade er direkt via kundtjänst. Ni meddelade där att ni hade lång väntetid och jag fick inte svar från er förrän två dagar senare. Fick då besked att ni inte kunde avbryta ordern för den gått direkt till lagret. Nu ska jag betala 79:- för att skicka tillbaka varan. (själva varan i sig kostade 99:-). Frakten kostar 49:- och det är konstigt att returfrakten skulle vara så mycket dyrare. Det står på er hemsida att om man vill avbryta en order ska man kontakta er direkt, vilket är lite svårt då ni har så hög belastning på er kundtjänst. Dålig service tycker jag!

Bara positivt

Snabba leveranser och bra kundservice. Fina produkter till låga priset.
Beoordeling door bevestigde koper

Snabb leverans, helt klart över förväntan!

Bästa priset på min sulky, kunde Lekmer erbjuda. Beställde precis innan påsk, fick den ändå levererad innan påskledigheten, helt klart över förväntan.
Beoordeling door bevestigde koper

Snabb,t enkelt och överrensstämmande med produktinfo

Bra varor, snabb leverans, Inga problem vid reklammation av en vagn som felbeställdes och mycket bra conversation med er kundtjänst!
Jag är en mycket trogen och nöjd kund som rekommenderat er vidare till flertalet vänner! :)
Beoordeling door bevestigde koper

En förebild på ämnet "hantering av tjänst"

Var alla företag som Lekmer skulle jag inte behöva fundera om jag ska handla på nätet eller ej och om/när mina varor kommer fram. Över förväntan!

Alltid snabb leverans!

Väldigt smidigt att beställa och snabb återkoppling. Problemet jag har nu är att jag ska sätta fast bilbarnstolen i bilen, då kan jag inte få någon hjälp som jag kunde fått om jag köpt i en "vanlig" affär.

Bra upplevelse

Jag hade en bra erferanhet for att handla från Lekmer.

bästa butik

Jag tycker att eran online butik är bra men hoppas att ni ska öppna fler butiker att besöka.

lekupplevelser

Inga problem att hitta presenter till barnbarnen.
snabba leveranser om man är sent ute.Direkt hem till brevlådan,
Tummen upp.

Besvikelse

Tyvärr tycker jag inte att min vara gjorde sig rättvis i det som visades på bilden, storleken var inte heller bra. Seg leverans och dåligt att det inte går art få telefon kontakt med er!!!
Bad dessutom om att stoppa beställningen men fick svar att den gått förlängt nästan 24 h senare lämnad den erat lager, vilket betyder att de borde gått att stoppa. Stor besvikelse tyvärr då jag tidigare varit nöjd med er!
Lekmer

Antwoord van Lekmer

Bäste kund, det här låter absolut inte bra. Vi vill absolut hjälpa dig på bästa möjliga sätt och ber dig därför vänligen ta kontakt med vår kundtjänst via http://lekmer.se/kundtjanst/ snarast möjligt, så ska vi titta närmare på just din order. Vh, Philip på Lekmer.se
Beoordeling door bevestigde koper

Bra utbud med snabb leverans.

Sajten har ett mycket bra utbud. Trots att vi beställde varorna i samband med helgdagar var varorna hos oss inom 3 dagar. Vi är helnöjda med våra produkter.
Beoordeling door bevestigde koper

Snabb leverans och varan uppfyller ens förväntningar.

Snabb leverans och varan uppfyller ens förväntningar.

Toppen nöjd

Super snabb leverans trots röda dagar vid påsk! Nöjd med min ergobaby spädbarns inlägg, prisvärd!

Toppen !

Snabb leverans! Varan perfekt.! Rekommenderas !

VÄLDIGT NÖJD

Köpte lite olika saker och jag fick produkterna inom ett par dagar. Superbra

Snabb leverans!

Bästa nätbutiken för mig som småbarnsförälder! Alltid bra och lockande rabatter, stort och bra sortiment och jättesnabba leveranser.

Inget krångel

Allt flöt på fint och varorna kom snabbt.
Beoordeling door bevestigde koper

Mjuka färgglada mössor! Perfekt leveranstid!

Bra leveranstid!
Bra pris!
Bra kvalitet!

Snabb leverans men

Bilderna stämde inte med produkterna
Lekmer

Antwoord van Lekmer

Bäste kund, det låter inte alls bra! Vi ska omgående titta närmare på dessa produktbilder och undersöka saken närmare. Finns det något mer vi kan hjälpa till med ber vi dig vänligen ta kontakt med vår kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/. Vh, Philip på Lekmer.se

Lekmer Support

Over dit bedrijf

Hos Lekmer finns trygga och populära leksaker. Leksaker, spel och barnböcker från Lego, Duplo, Barbie, Alga, Kärnan och Lundby. Här finns klassiska trä-leksaker från Brio och Micki liksom barnens favoriter från Stiga, Matell och Hasbro.

Bezoek Lekmer

Categorie

Kinderen

Kinderspeelgoed

Trustpilot's verplichtingen

Trustpilot Abonnee

Bedrijven kunnen beoordelingen niet verwijderen of anderszins censureren.