Lieffjes Beoordelingen

Lieffjes Beoordelingen

Goed
7.4

Persoonlijk en goed, topper!

Ik heb enige tijd geleden 2 naamslingers besteld op lieffjes.nl

De stofjes mocht ik zelf kiezen uit alle stoffen die ze had (geen 'kant-en-klare' kleuren/stoffen).

De vlaggen zijn heel netjes agfewerkt en de kwaliteit is super!
Ook niet onbelangrijk: ze is nog goedkoop ook.

Wat een geweldig cadeau voor mijn 2 kinderen. En iedereen die hun kamers binnenloopt vindt de slingers helemaal geweldig!

Echt een aanrader. Goed persoonlijk contact en binnen een paar dagen heb je de naamcadeaus al binnen.

Is Lieffjes uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.