Lookinggoodtoday Beoordelingen

Lookinggoodtoday Beoordelingen

Goed
7.2

Goed bedrijf en perfecte service;een aanrader.

De armband is perfect, alleen iets te groot.Bij mijn plaatselijke
juwelier 1 cm in laten korten. Morgen halen..

goede service slecht product

de afleverservice en de snelheid ervan is prima

het gekochte armbandje viel echter binnen een week al uit elkaar

Vriendelijke en snelle service

Ik ben zeer tevreden!
Had mijn bestelling snel binnen en ben zeer vriendelijk telefonisch geholpen

Speelgoed spul

Armbandje volgende dag in huis, op site staat dat ie rekbaar is en voor elke pols geschikt. vervolgens veel te groot en helastiek was uitgelubberd. geprobeerd nog iets van te maken maar daarna weggegooid, zonde van het geld.

Ene dag besteld, volgende dag in huis

Ik ben erg blij dat ik hier besteld heb, hele goede ervaringen mee. Maandag besteld en dinsdag in huis. Super!! Ook goede kwaliteit armband!

tevreden!

Snelle levering, mooie oorbellen!

Ketting.

De bestelling word snel en correct geleverd. Met een 10 % kortingsbon.
Bij de volgende bestelling te gebruiken. Scheelt weer in deze barre tijden.

Super net bedrijf!!

Leuke aparte spullen voor een betaalbare prijs. Niet de eerste keer dat ik er kocht en zeker ook niet de laatste.

Prachtig horloge besteld en de volgende dag al in huis, fantastich!!!

Mooie site makkelijk en overzichtelijk, zal hier zeker vaker bestellen.

geweldig

Heb gister een armband besteld en gelijk de volgende dag in huis. In een zin TOP mooi kadootje....

Triest

Stukje wat de armband in plaats zou moeten houden kreeg ik helemaal verbogen bezorg. Er staat op de website dat de armband van leer is maar dat is noet zo, nepleer en stinkt enorm! Veel te duur voor aldi kwaliteit

Super

Snelle en Correcte levering!

mindere kwaliteit, wel snelle levering

volgende dag de bestelling al in huis(2 x besteld) wel gaan de leren polsarmbandjes wel heel snel stuk. eerste keer dacht ik kan een misser tussen zitten, nu de 2e ook al na 2 dagen stuk.. dus dat was minder.

Zeer tevreden

Na twee volledige werkdagen heb ik mijn bestelling ontvangen ... tis echt de moeite waard deze website

niet goed,kreeg niet het bestelde produkt wacht nog steeds op reactie

Ik had voor mijn dochter een mooie uilenring besteld en wat krijg ik toegzonden !!!!!!!!!!!!! Een zwarte bolletjesarmband met een zwart kruisje aan , en voor de grap zat er dan nog de juiste bestellingsbon bij. Daarmee kon ik niet meer lachen , ben ik mijn geld kwijt totdaaraantoe maar nog een bestelling plaatse ? no way

Slechte kwaliteit!

Ik was een tijdje op zoek naar een ketting voor de verjaardag van mijn vriend. Op lookinggood zag ik een "mooie" ketting staan van innersoul. Deze leek op de foto goed eruit te zien. Volgens de beschrijving was de ketting gemaakt van bone en in de kleur bruin. De levering was vrij snel maar na het uitpakken was het een behoorlijke teleurstelling. De hanger was zwart en leek een goedkoop plastic prulletje... De hanger was een stuk dunner dan verwacht en leek eerder fabricage in plaats van handgemaakt. Ik heb de ketting de volgende dag direct terug gestuurd. Retournering was wel goed geregeld. Binnen een paar dagen had ik het volledig aankoopbedrag teruggekregen.

Helemaalmooi

Stoer, beschaafd, mooi. Dat zijn mijn armbandjes van donkerbruin leer, en echt niet duur! Ik had ze binnen twee dagen in huis..

Levering prima, kwaliteit ontvangen product waardeloos!

Bovenstaand spreekt voor zich!

De volgende dag na bestelling het product ontvangen. Helaas bleek deze van slechte kwaliteit en viel een dag later uit elkaar.

Tim Brouwer

Een dikke 10!

Product exact zoals afgebeeld en omschreven, snelle levering!

Het product kwam precies overeen met wat ik in gedachten had.

Het product kwam precies overeen met wat ik in gedachten had. De maat was goed, de kleur was goed, daarom rapportcijfer 10. Snelle levertijd ook, alleen geen ervaring met de service, aangezien dat dat niet nodig was.

Is Lookinggoodtoday uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

Lookinggoodtoday Support

Lookinggoodtoday. De leukste webwinkel voor al uw sieraden, mode accessoires en horloges. Voor dames en heren! U kunt bij ons terecht voor o.a. kettingen, armbanden, tassen, ringen, horloges, sieraden, bijoux, zonnebrillen, riemen, leren armbanden, rvs sieraden en meer.

Bezoek Lookinggoodtoday

Categorie