Love.dk Beoordelingen

Love.dk Beoordelingen

Middelmatig
5.7

en regige god hjæmme side

det er bar en sam at dig låkke debaten for det vr en god debatide som er savne

helt ok

Love.dk virker fint for mig. Har været på et par dates allerede efter kun 14 dage på siden.

Love.dk fungerer godt

jeg synes love.dk fungerer godt, både på min computer og min iphone.

eneste minus er at der mangler flere lækre kvinder på min alder ;-)

Hej Christian

Tak fordi du tog dig tid til en anmeldelse.

Vi annoncerer en del og prøver dermed løbende at tiltrække kvinder/mænd der tiltaler så mange som muligt.

God side til kærlighed

Jeg har brugt siden i mange år nu og fandt min forlovede gennem 2½ år derinde. Debatten har jeg prøvet et par gange men jeg syntes den var noget voldsom at komme ordentlig ind i.

jeg bruger stadig siden til at have kontakt til nogle folk som jeg klinger godt med og blev anbefalet at lave en anmeldse det er gjort nu.

Det bedst datingsite :-)

Jeg har været på Love.dk flere gange efterhånden.

Hver gang bliver jeg glad for den hurtige og søde support de har :-) De er altid hjælpsomme og svarer meget hurtigere end jeg har oplevet andre steder.

Har fundet en kæreste derinde som desværre er blevet min x....

Men jeg giver det nu en chance igen og håber på at møde en ny sød fyr.

Knus
Pia

Hej Pia

Tak for din anmeldelse.

Vi håber du finder en ny sød kæreste her i 2014.

Uprofessionelt

Jeg har haft profil på Love i nogle år; de sidste par år har jeg udelukkende brugt debatfunktionen, og med den lukket har jeg tænkt at slette min profil, så snart mit guldmedlemsskab udløber her i januar.

Derudover er min oplevelse af Love.dk nu, at det er et firma som er højst uprofessionelle. Jeg undrer mig i den grad over de svar, som er givet flere af de anmeldelser af sitet her på Trustpilot.

Som firma må man være indstillet på at få kritik, og selvfølgelig er det i orden at svare tilbage. Men ikke på den grove og uprofessionelle måde som her.

Jeg kan kun bakke op om f.eks. Steen Hansens indlæg, som påpeger, at der ikke var en sammenhængende linie i, hvilke indlæg og profiler der blev anmeldt og slettet, og udløste karantæne, i debatten.

Et firma, som bruger afpresning - ved i maj sidste år at opfordre debattens brugere til at skrive positive anmeldelser af sitet her, eller også truedes debatten med lukning - er også højst uprofessionelt.

Det er helt op til Love.dk selv, at de vælger at afskaffe debatten - og et valg, som på ingen måde kan være rigtigt, at brugerne skal klandres for. Men det er de blevet, senest i begrundelsen fra Love.dk´s side i december for at lukke debatten.

Jeg har aldrig haft karantæne, så her kan der på ingen måde svares at jeg skal tænke over min opførsel. Jeg er faktisk rystet over, at en datingside kan opføre sig så groft og uvederhæftigt.
Djoana vond deze beoordeling nuttig

Antwoord van Love.dk ApS

Vi har skrevet i tidligere svar hvorfor Debatten måtte lukke. Det er jo ikke uden grund at 3 andres store datingsider har valgt at gøre det samme de sidste par år. De har jo desværre oplevet det samme som os. Så jo det er desværre en mindre gruppe af brugere/personer der er årsag til Debatten er lukket.

Helt ærligt ...

Jeg synes faktisk ikke, at det er ok, at Love.dk netop nu på deres datingsite anmoder deres brugere om en bedømmelse på Trustpilot.
De positive meningstilkendegivelser er på det seneste dalet drastisk på Trustpilot, så det virker ikke særlig seriøst, må jeg med beklagelse anføre!

11. januar 2014: Selvfølgelig er det ok at have manglende selverkendelse af egen ufejlbarlighed, men ikke klogt ;-)
Såfremt Love.dk havde en markedsføringspolitik, der konsekvent foreskrev at spørge abonnenterne uanset om det gik op eller ned i bedømmelserne på Trustpilot, så var det noget helt andet, men med mit kendskab til denne adfærd, er der kun blevet spurgt, når det har været til at fremme Trustscoren!
Det helt useriøse ligger rent faktisk i at anmode alle om en - ved angivelse af kundenr.- underforstået positiv bedømmelse af Love.dk.
Velvidende, at ved negativ bedømmelse fra brugere uden abonnement vil en anmeldelse fra Love.dk om overtrædelse at reglerne hos Trustpilot få indlægget fjernet, da reglerne hos Trustpilot foreskriver, at der skal forligge en købsaftale, før de godkender et indlæg ... !

Antwoord van Love.dk ApS

Selvfølgelig er det ok at bede om brugernes mening. Vi hører dagligt fra personer der er glade for Love.dk og har fundet en kæreste. Hvis bare en meget lille del af dem gad at bruge tid på at skrive det samme herinde, så ville der her kommet et helt andet og mere korrekt billede af brugernes store tilfredshed med Love.dk.

kedeligt site

Har i mange år haft debatprofil på Love, men efter at debatten er blevet fjernet er sitet blevet kedeligt og dødt, nu ligner Love til forveksling alle andre kedelige datingsider med samme personer som har et utal af profiler alle vegne. Forskellen på Love og andre site er fuldstændig væk nu. Det ærger jeg mig over. Derfor kun en stjerne fra mig, da der ikke er nogen anderledes oplevelser derinde mere.

Hej Hanne

Tak for din anmeldelse. Vi er også kede af at vi desværre måtte lukke debatten.

Godt og troværdigt datingsite

Godt datingsite men en skam debatten måtte lukkes

Hej Rikke

Tak fordi du tog dig tid til en anmeldelse.

Vi håber du får et godt 2014 :-)

Det KAN lade sig gøre...

Jeg mødte min x gennem Love.dk... Det holdt desværre kun 7 år, men det KAN altså lade sig gøre...
Og Love.dk har være rigtig gode og hurtige til at stoppe de enkelte profiler, som anmeldes for at genere andre...
En helt igennem god oplevelse.... Også efter mere end 10 år... ;-)

Hej Karina

Tak for din anmeldelse.

Det er rart at høre at du tidligere har fundet en kæreste via Love.dk.

Vi håber du finder en ny kæreste og får et godt 2014 :-)

Love.dk

Ikke tiden og pengene værd mere.

Jeg har brugt Love.dk i en del år efterhånden. Primært som et debat sted, men har også deltaget i nogle af de events som brugerne har arrangeret.

Men efter at de har lukket for debatten, ser jeg ikke den store grund til at være der mere. Som dating sted, er der ikke noget der får mig til at foretrække Love.dk frem for andre steder.

Der har været flere episoder, hvor jeg som bruger må tvivle på Love.dk's seriøsitet.
Et eks. kunne være da Love.dk for et stykke tid siden skrev, at de ville lukke for debatten, hvis ikke der kom nogle positive bedømmelser her på Trustpilot. Den slags afpresning er ikke noget jeg forbinder med et seriøst site.
Et andet, og mere alvorligt eksempel, kan ses her på siden. Som svar på en bedømmelse anklager Love.dk brugeren for at have skrevet en bedømmelse i et andet navn også, ud over den pågældende bedømmelse.

At Love.dk vil tjene penge på brugerne samt forsøger at beskytte deres image, ser jeg ikke noget galt med. Men at det sker på den måde som det har gjort i et stykke tid, får mig som forbruger til at fravælge Love.dk som et sted jeg vil bruge min tid samt lægge mine penge.

Update 1/1 2014
Svar til love.dk:
Det er åbenbart ikke kun mig som har “misforstået” hvad I har svaret en anden anmeldelse. Enhver kan se at I beskylder en bruger for at udgive sig for en anden. Den slags er simpelthen for useriøst.
Mht. til debatten, så var jeres håndtering af jeres opstillede regler yderst tilfældig, med sletning af nogle indlæg, men ikke andre indlæg med samme indhold. Åbenbart alt efter hvilke brugere som havde skrevet dem.
Hvem der burde tænke over deres opførsel på nettet vil jeg lade den enkelte selv vurdere, men jeres egen opførsel burde måske give grund til en selvransagelse af hvad det vil sige at være et seriøst firma.

Update 2/1 2014 efter at love.dk har redigeret deres svar.
Ha ha ja, min anmeldelse er sikkert lige så falsk som de andre i beskylder for at være det.
Jeg tror dog at I har ret i at det vil være en rigtig god idé hvis I stoppede med at bruge tid på personer som mig, for hver gang I svarer herinde, bliver jeres svar jo mere og mere absurde. Og alene det at I ændrer i jeres svar efter det går op for jer at svarene er mindre heldige, fortæller jo noget om niveauet for jeres seriøsitet.

Kære Steen

Du har misforstået hvad der står i et andet svar. Vi anklager ikke nogen. Vi spørger om hun også har skrevet en anden anmeldelse, da vi ikke har modtaget nogen henvendelse fra hende (med hendes navn) om at hun skulle mangle at modtage penge retur. Den eneste henvendelse vi manglede svar på var fra en person med navn Ulla. Derfor spørger vi hende om hun er Ulla. Hvis du læser det hele kan du også se at hun har fået pengene tilbage.

Vi kan også se at du er en af dem der var årsag til at Debatten måtte lukke ved at ødelægge den med spam osv. så vi måtte give dig karantæne fra Debatten. Måske skulle du hellere tænke over din opførsel på et forum/nettet.

Hvis du ikke synes Love.dk er tiden værd mere, hvorfor bruger du så stadig siden? Eller står du ikke ved hvad du skriver? Det virker jo så nærmest som en falsk anmeldelse. Vi har allerede brugt nok tid på dig, da flere brugere klagede over dig i Debatten og vi måtte give dig karantæne. Dem der var glade for Debatten kan nu "takke" personer som dig for at den måtte lukke. Dette bliver det sidste svar til dig, da vi gider spilde/bruge mere af vores tid på dig.

Diktatorisk kundeservice.

TILFØJELSE.
Hvad har Love.dk lige gang i ?
Jeg hedder ikke Berit Andersen. At sammenkæde to måske tre brugere som intet har med hinanden at gøre, er da dybt uprofessionelt. Endnu værre er det, at man beskylder brugere for at skrive indlæg under falsk navn. Mon ikke Love.dk burde få styr på deres navneforvirring, og slette de indlæg hvori de kommer med disse uhyrlige beskyldninger.?

____________________________________________________________________

Min optræden på Love.dk blev meget kort. Jeg var ikke særligt kærestesøgende, men da jeg havde fået at vide at der også var en debat, slog jeg til.

Jeg elsker at debattere, at møde andre meninger end min egen, og blive klogere.

Desværre var der visse profiler på debatten, som havde det med at gå efter manden i stedet for efter bolden. Disse profiler fik lov til at husere, åbenbart med kundeservices velsignelse, men svarede en anden profil igen, så kunne vedkommende næsten være sikker på en advarsel og en udsmidning.

Kundeservice afgørelser står ikke til diskussion. De vil gerne have vores mening, men er den negativ, så er man ude - ofte med en IP spærring til følge. Men så er der jo andre måder, at omgås den spærring. Der er opstillet et regelsæt, som kræves overholdt, bl.a. er det ikke tilladt at skrive negativt om Love og kundeservices afgørelser, noget som nærmer sig krænkelse af ytringsfriheden.

Desværre blev min karriere på debatten ganske kort, da man jo besluttede at lukke debatten. Årsagen var ressource mangel, men mon ikke det egentlig drejede sig om nogle inkompetente admins som ikke kunne skille skidt fra kanel?

Hvad dating delen angår, så er siden vel som de fleste andre.

Man kan se, at i foråret higede kundeservice efter gode anmeldelser her på siden. Disse blev gladeligt besvaret af kundeservice.

Nu er bøtten vendt, debatten er lukket, der er flere utilfredse brugere som har givet deres mening til kende. Disse meninger forbigår Love.dk med larmende tavshed, og oplyser endda, at de ikke læser meget med på siden, de kunne de sjovt nok godt finde ud af, da man skulle rose dem her på siden

Måske var det en idé, hvis Love.dk tog kritikken til sig på en konstruktiv måde, i stedet for at ignorere disse. Men larmende tavshed er jo også en form for svar, især hvis man står med ryggen mod muren.

Kære U

Det er desværre nok ikke uden grund at 3 andre store datingsider før os har lukket deres debatforum.

Vi har desværre i lang tid oplevet de samme problemer som dem med at mange brugere desværre ikke forstod at debattere uden ofte at chikanere andre. Det medførte klager til os døgnet rundt. Vi måtte desværre erkende at det var for meget arbejde i forhold til det lille antal personer der brugte Debatten. Vi prøvede med mange tiltag for at holde Debatten kørende, fx. bekræftelse af mobilnr før Debatten kunne anvendes, anvendelse af karantæne osv. Men det hjalp ikke nok. Derfor måtte vi desværre beslutte at lukke debatten. Vi er primært en datingside, ikke debatside, og bliver nødt til at fokusere vores tid på brugere der søger en kæreste.

Ved lukningen af debatten tilbød vi at refundere betalt Guldprofil med tilbagevirkende kraft til sidste betaling, hvis man ønskede det. Hvis man ønsker at debattere må vi så henvise til de mange debatsider der findes på nettet.

Lukning af debatten

Jeg har i et par år haft en profil på love.dk. Da jeg udelukkende var der p.g.a. debatten, har stedet naturligvis nu mistet min interesse.

De mennesker, der sidder som administratorer, har åbenbart ubegrænsede magtbeføjelser og deres afgørelser er ret tilfældige. Giver man så meget magt til mennesker, er det klogt at sikre sig, at disse er i stand til at forvalte den magt. Det er tilsyneladende ikke tilfældet på love.dk. Objektivitet er ikke-eksisterende.

Det er mit indtryk, at love.dk helst ser, at debatten mest handler om den bedste opskrift til frikadeller el.lign. Der skal såmænd nok være nogen, der finder det interessant, men det har ikke meget at gøre med debat.

Debat er nu engang en diskussion mellem mennesker, der ofte ikke deler samme opfattelse. Nogle kan føle sig stødt, nøjagtigt som det sker i det virkelige liv, hvor vi i øvrigt har en vid ramme for ytringsfrihed. Denne ytringsfrihed bliver knægtet i love.dk

En anden ting er, at personlige breve burde være private. Ikke desto mindre bliver personlige breve slettede, når en person er kommet i søgelyset og blevet slettet. Dette er helt urimeligt. Brevene indeholder jo ofte personlige oplysninger (det er derfor, de ligger i indbakken) og disse oplysninger kan man så ikke hente.

Love.dk begrunder lukning af debatten med stort ressourceforbrug for administratorerne. Det forbrug kunne de sagtens have minimeret, for det var da ikke for at tilgodese kunderne.

Mange har nu forladt love.dk eller er simpelthen blevet slettet af administratorer. Som tidligere nævnt er det ret tilfældigt, hvem denne sletning rammer. Jeg forudser, at den også vil ramme mig, når dette bliver offentliggjort. Nu mangler jeg så bare at se, om jeg får refunderet den resterende tid på mit abonnement. Jeg gør mig ikke store forhåbninger.

Kære Lona

Se svaret ovenover til U vedr. lukning af Debatten.

Hvis du mangler at få nogle penge refunderet så kontakt os og vi undersøger det nærmere.

Om du anmelder os positivt eller negativ har ingen indflydelse på om du får penge refunderet eller ej. Vi sletter selvfølgelig ikke profiler tilfældigt. Der er en som regel en anmeldelse og er ofte givet en advarsel først. Men vi har da hørt historier om personer, der er blevet slettet efter flere advarsler, som bagefter spreder historier om at vi har slettet deres profil uden grund/varsel osv. Vi håber at folk vil være lidt kritiske når de hører sådanne historier, og måske ikke tro på alt hvad de hører/læser.

Mvh. Kundeservice

Slettet bruger og blokeret uden varsel!

Jeg er noget rystet over at min IP adresse er blevet blokeret uden henvisning til hvorfor!

Jeg har ikke modtaget nogen advarsel eller på anden vis er blevet kontaktet før dette sker. Jeg har betalt et abonnement en måned frem og bliver så blokeret og man henviser til nogle betingelser som jeg ikke kan komme ind og se fordi min IP adresse er blokeret! FLOT!

Yderligere har man ingen begrundelser givet og da jeg ikke kan kontakte love.dk pga blokeringen så kan jeg heller ikke få nogen svar.

Det er så desværre ikke nogen god oplevelse jeg har af sitet!
Og jeg har været debattør og bruger i en årerække. Så jeg undrer mig meget over fremgangsmåden ligesom jeg undrer mig over at man heller ikke skriver at brugeren selvfølgelig får sine penge retur når nu man har betalt for en vare man ikke kan få!

Jeg håber da at jeg for et svar og også får adgang igen hvis ikke jeg får mine penge retur. For ellers føler jeg mig da bestemt noget snydt!

Hvis jeg har overtrådt nogle regler vil det da være på sin plads at man henviser til disse med anvisning om specifikt hvor man har trådt forkert. Det er vel også meget normalt at man giver en advarsel før man bare blokerer folk?

Jeg kan desværre ikke gengive reglerne hos love.dk da jeg ikke har adgang til stedet mere så kan heller ikke få info om hvor længe min IP skal være blokeret. Det ville jo også være dejligt at vide!
Men særligt ville en klar advarsel da være på sin plads så man kunne rette sin fejl før nogen udsmidning.

Beklager love.dk men her kan jeg slet ikke synes meget om mere.. og håber da I opretter min bruger igen og giver mig adgang så jeg da fremover ved hvad jeg ikke må iflg jeres regelsæt! Herved kan jeg så måske også give flere stjerner for almindelig god behandling af betalende brugere.. men lige nu kan jeg kun give en og står dybt uforstående her!

Jeg kan også se at I længere nede på andres anmeldelser der ikke har været positive skriver at i advarer folk før I sletter dem. Det er så ikke sket her så I må have lavet en fejl?

Det ser jeg da frem til bliver rettet.

Mvh
Jeannette Svensson

I skriver så til mig efterfølgende her at I ikke har et ordrenr og ikke kan skrive til mig. Men.. I har selv slettet mig og I har også selv skrevet til mig via min mail adr men stadig ikke betalt noget tilbage fra da i blokerede min IP adr! Det viser da I ikke har meget styr på jeres udtalelser eller mails I sender ud. Det ser man også på det I skriver til andre herinde. Det er jo gentagelser fra mange brugere om de samme negative oplevelser man får når man forsøger kontakte jer på jeres "kundeservice".
Fakta er at I gør meget forskel på brugerne og man oplever truende mails og dårlig kundeservice når man skriver til jer!
Og så har I et problem med at tilbagebetale de brugere I har blokeret og trods debatten nu er lukket burde I så ikke fjerne alle de blokerede brugere så I er fair overfor alle igen nu der er så mange I har blokeret over tiden? Men I viser jo blot at I fortsætter samme stil og hetz mod brugere der blot prøver at få svar for hvorfor de er blokeret. Det har I også "glemt" når I blokerer folk. Så en mere professionel holdning ville klæde jer i "kundeservice".

Kære Jeanette

Du skulle gerne se en mailadresse du kan skrive til på love.dk, hvis din IP-adresse af en eller anden årsag skulle være spærret.

Du har ikke angivet noget ordrenummer ved din anmeldelse herinde, så vi har ingen mulighed for at undersøge sagen nærmere. Kontakt vores kundeservice og vi undersøger det nærmere.

Igen må vi opfordre til at kontakte vores kundeservice for hjælp og ikke skrive herinde, da det kun er i perioder vi har tid til at også at læse herinde.

Super!

LOVE.dk er et super site.
Folk er flinke derinde og der er en god behagelig atmosfære.
Kundeservice hård, hvilket man sagtens kan forstå, men samtidig også god og effektiv.
Jeg havde et problem, skrev til dem og fik hurtig og god og konkret hjælp.
Designet er overskueligt, og fungere rigtig godt på mobilen.
Prisen ligger i den billige ende for sådan en side her, og jeg synes det er er alle pengene værd.

LOVE.dk er i hvert fald et besøg værd.

LOVE.dk er en super side

Designet er overskueligt og nemt og bruge. Kundeservice er meget flinke til at hjælpe. Jeg er rigtig glad for at være på LOVE.dk og har mødt en masse spændende mennesker den vej igennem!

BEDSTE DEBATSIDE!!

5 stjerner fra mig!!

Hej Lars

Tak for din anmeldelse :-)

Vi håber du får en god pinse og god debat fremover.

Kundeservice

Super god side med dejlige mennesker.

Har nu været på love i over et år og skriver med en masse skønne mennesker i debatten, indimellem lidt private breve på en sober måde, vil sige det den bedste side jeg har været på fra jeg kom på nettet i 2010 .Ville ikke kunne undvære debatten for den er med til at gøre siden til en helhed ,mange roser herfra med venlig hilsen Labine.

Hej Vibeke

Mange tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse :-)

Vi håber du får meget glæde af debatten fremover.

God pinse.

Kundeservice

Den bedste debat på nettet :-)

Hvis du keder dig så prøv deres debat :-))

Det gjorde jeg for snart 4 år siden og har brugt den lige siden.

Undervejs fandt jeg verdens dejligste kæreste og vi har været sammen i 2 år nu. Han hygger sig også nogle gange med at læse debatten derinde.

Der er altid nogle hyggelige og underholdende debatemner at følge med i derinde.

Så kig ind :-))

Hej Lise

Det er altid dejligt at høre historier som dine hvor det lykkedes at finde kærligheden :-)

Held & lykke til jer fremover.

God pinse.

Kundeservice

Kundeservice giver horribel behandling!

Jeg kan absolut IKKE anbefale love.dk. Jeg er simpelthen nødt til at forklare grunden hertil.

Jeg vil nøjes med at give en anmeldelse af debatfunktionen på love.dk – og særligt den forfærdelige behandling, man kan risikere at blive udsat for af sitets Kundeservice. Jeg har aldrig oplevet noget lignende.

Lad mig indledningsvis nævne, at jeg i 11 år har været en meget flittig debattør på op til flere internetdebatter. Og jeg har aldrig oplevet noget, der kommer bare i nærheden af den gennemuretfærdige behandling fra Kundeservices side, som jeg har oplevet på love.dk’s debat. Jeg har benyttet love.dk’s debat i lidt over et år.

Først en bemærkning om indretningen af love.dk’s debat: Den er lavet sådan, at den er synlig for ALLE med adgang til Internettet (f.eks. også google’s robotter, der læser med). Denne debat er (i modsætning til debatter på mange andre dating sites) IKKE lavet sådan, at man skal være kunde på sitet for at kunne læse i debatten. Et så åbent site fordrer en særlig administration af, hvad der skrives på sitet – og om hvem. (Dette magter love.dk desværre bare slet ikke.)

Denne anmeldelse betragter forskellige aspekter af, hvordan Kundeservice udøver sin magt, demonstrerer sin ligegyldighed over for kunder og i øvrigt er blottet for retfærdighedssans:

1) Kundeservice kan have en direkte personlig/grov tone over for kunder:

Når man stiller spørgsmål til Kundeservice om debatten, får man meget ofte et ubehageligt/truende svar om, at ”man spilder deres tid”, har ”personlige frustrationer” eller ”de kan se, man reagerer ligesom andre, der plejer at overse egne fejl”! Kundeservice kan også finde på pr. mail at gengive, hvad de har hørt/læst andre debattører mene om en (eksempel følger nedenfor). Meget uprofessionelt – for at sige det mildt.

2) Det er umuligt at komme til orde over for Kundeservice, hvis man forsøger at udrede en uretfærdig behandling fra Kundeservices side – mod en selv eller mod andre:

Det sker, at Kundeservice sletter harmløse indlæg, som en (anden) munter debattør tydeligvis skrev med et stort glimt i øjet. Hvis man (i et venligt forsøg på at udrede denne misforståelse, som den anden debattør har været udsat for) gør Kundeservice opmærksom på, at det slettede indlæg tydeligvis var ment 100 % i sjov, så får man at vide, at ”det ikke er ens bord at blande sig”. At Kundeservice skulle indrømme en fejldom, er en utopi.

3) Kundeservice giver den forkerte skylden:

Hvis man i en debattråd kommer med et uskyldigt (rent faktisk et muntert) forslag (f.eks. til et nyt navn til en kommende debattråd), og ANDRE debattører kommer op at skændes om dette, uden man selv deltager overhovedet, så bliver man af Kundeservice beskyldt for at være årsag til skænderiet!! (Når man spørger, hvad man har gjort galt, får man ikke noget svar. Dette kan dokumenteres.)

4) Kundeservice dømmer (efter eget udsagn!) på mangelfuldt grundlag:

Kundeservice meddeler jævnligt, at de ikke har tid/ressourcer til at læse hele debatten igennem. Det har den direkte konsekvens, at de dømmer debattører uden at have læst i debatten, hvad der er gået forud for en given dom. Ikke engang (kortere) debattråde, hvor indlæg, der er en del af en tydelig sammenhæng, anmeldes, gider Kundeservice læse fuldstændigt – men de kan finde på at dømme på halvt grundlag alligevel.

5) Simple, helt konkrete spørgsmål til regler får Kundeservice til at true med udsmidning:

Hvis man i en (ikke-offentlig) mail spørger Kundeservice, hvordan bestemte detaljer i deres retningslinier for debatten skal tolkes (så man kan sikre sig, at man ikke kommer til at overtræde dem), bliver man truet med at blive smidt ud!!! (Dette kan jeg dokumentere med screen dumps af korrespondance med Kundeservice.) Det er fuldstændig grotesk. Og det er totalt uprofessionelt at forsøge at intimidere kunder på den måde.

Jeg kan kun gætte, at denne intimideringsstrategi skyldes, at Kundeservice ikke er i stand til at redegøre for svarene på endog meget simple Ja/Nej-spørgsmål om, hvorvidt helt konkrete ting eller konkrete ytringer er tilladte på debatten. Men at blive mødt med trusler i stedet for svar er både dybt underligt og ubehageligt.

6) Mere om Kundeservices ligegyldighed over for kunderne. Her er et illustrativt, TÆNKT eksempel til læseren af denne anmeldelse:

Forestil dig, at en debattør skriver grove injurier om dig på love.dk’s debat (f.eks. at du var kriminel eller lign.). Forestil dig yderligere, at Kundeservice opdager dette efter nogle timer, men at du uheldigvis ikke var online og derfor intet aner om hændelsen.
Med andre ord: Der har stået en meget ubehagelig løgn om dig på love.dk (som dermed også har været synlig for google og resten af Internettet), og du har ikke haft en chance for at vide dette – men Kundeservice HAR opdaget dette og sletter så løgnen.

Hvad forventer du, Kundeservice gør over for (intetanende) dig, som det jo er gået ud over?

JEG ville forvente, at Kundeservice som en åbenlys selvfølge fortalte dig, hvilke injurier der har nået at stå på sitets (totalt offentlige) debat om dig i et par timer, OG hvem der havde løjet på groveste vis om dig. At give dig besked om dette tager jo kun ca. 30 sekunder; så det ville være en banalitet at hjælpe dig på denne måde, så du ikke går rundt i uvidenhed om det skete – der måske kan have meget negative konsekvenser for dig.

Derfor spurgte jeg Kundeservice om et scenarium som i det netop beskrevne, tænkte eksempel. Jeg fik svaret: ”Vi orienterer ikke de mennesker der evt. bliver omtalt”.
(Dette kan jeg også dokumentere med udskrifter og screen dumps.)

En så hovedrystende og usympatisk ligegyldighed over for de kunder/debattører, som sitet gladelig udstiller for hele Internettet, er til at krumme tæer over.

7) Sitet lader ofre for ANONYMT fremsatte injurier på sitet forblive uvidende om, hvem der stod bag injurierne:

love.dk’s debat har en (uhensigtsmæssig) ”anonym-funktion”, hvor debattører kan ytre sig i debatten, så ingen kan se, hvilken profil de skriver fra. F.eks. optræder indlæg derved, som om de er skrevet af ”Anonym 1”, ”Anonym 2” osv.
Denne funktion misbruges af og til på den måde, at folk anonymt skriver injurier eller andet grimt om andre deltagere i debatten. F.eks. har der stået injurier, hvor en anonym har kaldt en anden (navngiven) for racist. Den, det er gået ud over, kan IKKE få at vide, hvem/hvilken profil der stod bag injurierne. Hvem der stod bag, kan sitet/Kundeservice naturligvis godt se.

Kundeservice vil gerne slette injurierne (så sitet ser pænt og ordentligt ud). Men den kunde, det gik ud over, kan Kundeservice da ikke tage sig af i form at tage initiativ til at oplyse vedkommende om hændelsen eller, hvem der stod bag… Hvis offeret endda selv beder om at få at vide, hvem der stod bag, vil Kundeservice ikke oplyse dette (uden at involvere politiet).
(Dette kan også dokumenteres med svar fra Kundeservice.)

8) Kundeservice er ligeglad med bagtalelse af (tidligere) kunder på sitets debat:

Da jeg på et tidspunkt slettede min profil, blev jeg bagtalt mindre pænt af et par debattører i love.dk’s offentlige debat, umiddelbart efter jeg havde forladt sitet.

Da jeg vendte tilbage med en ny profil, opdagede jeg disse bagtalelser, og jeg anmeldte dem til Kundeservice (da jeg ikke ønsker at have den slags stående i offentlighed). Kundeservice gav mig ret og slettede de omtalte debatindlæg, hvor jeg blev omtalt.

”Sjovt nok” ville Kundeservice ikke slette disse indlæg, da en venlig meddebattør først havde bedt Kundeservice om at gøre dette – med samme begrundelse, som jeg selv gav, da jeg senere vendte tilbage. Det var åbenbart helt i orden for Kundeservice, at jeg blev hængt offentligt ud på deres site, så længe jeg ikke selv havde opdaget det… (Som tidligere kunde betaler man jo heller ikke til sitet, hvorfor sitet jo ikke ”er tvunget til” at føle noget moralsk ansvar for, om man bliver hængt ud på deres site…)

Igen en meget uprofessionel måde at håndtere et ansvar over for (tidligere) kunder på.

Efterfølgende bad jeg Kundeservice stoppe en af de bagtalende debattører, der fortsatte med grimme kommentarer om min person i den offentlige debat. Et af svarene, jeg fik fra Kundeservice, var: ”Du føler dig forfulgt/bagtalt på debatten, det mener flere(inkl. os) at det intet har på sig”.

Kundeservice havde jo for pokker selv kort forinden fjernet indlæg, hvor jeg var blevet bagtalt!

Og kære Kundeservice: Når I gentagne gange udtaler, at I ikke læser alt, hvad der skrives på debatten, så er det altså teoretisk umuligt for jer at sige med nogen form for troværdighed, at noget bestemt ikke kan have forekommet på debatten…

Jeg kan på INGEN måde anbefale love.dk. Den uretfærdige, vilkårlige og uforskammede behandling, som sitets Kundeservice giver (nogle af) sine kunder, er dybt uprofessionel.

PS. Jeg har som nævnt ordrette udskrifter af hele min korrespondance med Kundeservice. Så alle udsagn vedrørende denne kan dokumenteres.

------------------------------------------------------------------------

18. maj 2013: Interessant tilføjelse om Kundeservices metoder:

I går aftes (17. maj 2013 kl. 22.28) oprettede Kundeservice på love.dk en debattråd med et oplæg (til kunderne) efter følgende melodi: Hvis I ikke giver os positive stemmer på Trustpilot, så vil vi overveje at nedlægge debatten.

Med andre ord: Kunderne på love.dk trues til at give love.dk positive stemmer på Trustpilot for at kunne benytte det produkt, de har betalt for.

Inden for kun ca. to timer herefter kom der fem positive stemmer (nemlig de fem anmeldelser umiddelbart over denne anmeldelse). Årsagen til, at disse fem anmeldelser blev forfattet i netop dette korte tidsrum, kan jeg ikke udtale mig om.

Men uanset årsagen resulterede disse nye anmeldelser i, at love.dk flyttede fra en 11.-plads til en 3.-plads her på Trustpilot. Umiddelbart herefter slettede Kundeservice sin debattråd (og dermed beviset for truslen) igen.

Jeg har taget screen dumps af Kundeservices truende debattrådsoplæg. Så beviset er gemt.

Love.dk ApS Support

Over dit bedrijf

Love.dk - Danmarks seriøse datingside. En af Danmarks største datingsider.

Kundeservice: link til kundeservice

Bezoek Love.dk

Categorie

Dating

Love.dk is in de categorie: Dating

1. DirektDating.nl
2 Beoordelingen