Manutd Beoordelingen

Manutd Beoordelingen

Goed
8.2

Utroligt godt

Nem at navigere. Når man bestiller så kommer varen, ofte meget hurtigt. Køber altid mine trøjer og andet merchandise fra manutd.com.

Kan klart anbefales

Man får hvad man bestiller

Jeg har bestilt en original spilletrøje før jul (08.12.2011) og modtog d. 17-12-2011 hvilket er fint trods juletravlhed og fragt fra England. Alt er som bestilt.

Jeg giver "kun" 4 stjerner, da kundeservicen tog 4-5 dage om at svare på min mail angående en ændring på ordren, som jeg ikke nåede at lave. Jeg kunne dog selv have forsøgt at ringe, hvilket jeg ikke gjorde.

Jeg har 100 % tillid til denne side.

Nineteen

Whats not to like about the website of the biggest team in the world.

Easy to navigate and bang upto date!

Only issue is that the message boards are a bit confusing! Plus there tends to be allot of tough guys behind computer screens stirring up trouble. so i stay out of there for that reason.

Super

Deres webside er super. Der kommer tilpas med nyheder, interviews osv. derinde og de har en god webshop. Alt fungerer fint og dermed skal de have 5 stjerner.

Great shop

Very great shop and no problems with shipping to Denmark,.

Great stuff !

Nem at navigere, god web-shop og god service

Jeg har bestilt fra deres web-shop flere gange og alle gange er tingene kommet hjem til mig uden nogen problemer. De bytter også gerne hvis de er kommet til at sende et forkert nummer, eller hvis man selv har fejlbedømt størrelserne, så bytter de uden nogen ko på isen.

Is Manutd uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

Manutd Support

Over dit bedrijf

The official site with news, transfer rumours, online ticket sales, live match commentary, video highlights, player profiles, mobile content, wallpapers and more.

Bezoek Manutd