Monsieurvuong Beoordelingen

Monsieurvuong Beoordelingen

Middelmatig
6.8

På det jævne og billigt

Der var laang kø. Fair nok. Tjeneren var meget flink og dygtig. Men maden var kedelig og smagte ikke af noget. De anbefalede endda at børnene ikke spiste visse menuer da de var for stærke.
Forvent at du får en salat eller en suppe på det jævne til ca 7€ og dertil drikkevarer i et støjfyldt lokale med simple stole og ingen plads. Så går det an. Det er reelt nærmere en Cafe faktisk.
Og Wuong så vi ikke noget til. :)

Is Monsieurvuong uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer