Mycom Beoordelingen

Mycom Beoordelingen

Laag
4.8

Prima service!

Twee weken geleden mijn Acer netbook ingeleverd bij MyCom wegens defect beeldscherm, net voor einde garantie. Vandaag alweer gerepareerd en wel (beeldscherm vervangen) terug. Prima service van de mannen van MyCom Deventer. Bedankt!

goede service

ik heb bij mycom al verschillende dingen gekocht met een snelle levering en een goede service wel kan de klanten service wel wat beter

Waag het er niet op, zoek ff verder naar een betrouwbare webshop !

Op 25/12 een laptop sleeve gekocht bij de online shop van MyCom. Op 28/12 gelijk doorgegeven dat er een verkeerd product is geleverd. Toen gelijk van 2 verschillende MyCom medewerkers een reactie ontvangen: van Maxime dat er ‘een foutief leveringsformulier’ aangemaakt is, en contact met me zou worden opgenomen. En mailtje van Rob met de vraag om de informatie door te geven over het fout geleverde product. Dit per omgaande gedaan. En toen bleef het stil……..

Ook na de 2 mailtjes die ik op resp. 4/1 en 8/1 naar zowel de Helpdesk als naar Rob had gestuurd. Op 14/1 gebeld, na 11 minuten in de wacht (20 cpm), geholpen door Givanni. Deze gaf eerst aan dat men altijd op alle mailtjes antwoord geeft (dus ik loog?), en bij verkeerde levering maar moet komen ruilen in een MyCom filiaal (ehh, weinig klantgericht na een onlinebestelling en een fout die ze zelf hebben gemaakt). Even later wist ‘ie echter te melden dat collega Rob net op het punt stond me te beantwoorden (yeh right) over hoe men alsnog het besteld product bij me zou bezorgen.
Weer 8 dagen tevergeefs gewacht tot 22/1, toen er maar weer een mailtje aan gewaagd, zonder resultaat uiteraard……

Ben inmiddels een week geleden 2 keer gebeld door een vaag nummer (+31 85…) hoogstwaarschijnlijk MyCom. Hierbij laat men de telefoon 1 keer overgaan. Als ik terugbel, krijg ik een bandje te horen: “momenteel zijn wij gesloten, u kunt ons bereiken op werkdagen van 9 uur ’s ochtend tot 17 uur ’s middag”, waarna de verbinding wordt verbroken. Dit echter midden op de (werk)dag... zucht

Kortom: ik koop wereldwijd online. Met af en wel ’es negatieve ervaringen, maar heb in de aftersales werkelijk nog nooit ergens zoveel gepruts ervaren door medewerkers, gebrek aan service en incompetentie in e-commerce. Kan me de positieve ervaringen hier best voorstellen: als je immers binnen een paar dagen je bestelling correct binnenkrijgt, heb je een positieve ervaring. Verloopt dit echter anders, dan ben je echter volstrekt aan de goden overgeleverd. Mijn advies: waag het er niet op, zoek ff verder naar een betrouwbare webshop!

'Totaal nog 33 stuks over.' - DUS NIET!

Ik heb gisteren een nieuwe computer muis besteld met de veronderstelling dat ik deze vandaag of morgen zou ontvangen. Deze had ik ook uitgezocht omdat er bij het product werd aangegeven dat er 'Totaal nog 33 stuks over' waren. Ik vind het wonderbaarlijk dat die 33 stuks net verkocht worden op het moment dat ik mijn bestelling doe. En dat het product daardoor niet op voorraad is.

Nu moet ik jammer genoeg 11 dagen wachten. Ik weet dat het geen ramp is, maar ik voel me toch misleid. Als ik wou wachten had ik wel een andere besteld.

Zeer zeer zeer slechte service.

Begin 2013 een PC daar gekocht. Er is van alles mis mee. Al veel geld uitgegeven aan de helpdesk, die zeer slechte service verleent. Je wordt onbeschoft behandeld. Ze weigeren te komen, terwijl je 3 jaar thuis-garantie hebt. Op e-mails wordt niet gereageerd.
Ik zou hier nooit, nooit en nogmaals nooit meer iets kopen. Mooie, gladde praatjes die ze niet waarmaken.

super mycom

Levering was 3 dagen te laat.Even gemaild naar mycom hoe dat kwam.Heel snel antwoord gekregen dat de fout bij TNT was en dat het de volgende dag zou geleverd worden.Super voor het heel snel reageren na mijn mail.Een aanrader mycom

Zeer goede service!

Ik koop al sinds 2000 bij Mycom op de Centuurbaan in Amsterdam.
Ik ben wel eens vreemdgegaan, maar niet voor lang. Waarom?
Simpel: de service die je er krijgt zorgt er voor dat het waard is om er naar toe te gaan.
De kennis en bereidheid van het personeel helpt hierbij. Daarnaast is de prijs prima.

Slecht

Verschillende dingen besteld en eigenlijk altijd wel goed gegaan van onder andere de vestigingen delft en den haag. Terwijl ik toch veel verhalen hoor dat dit niet zo soepel loopt. Dit maakt het toch wel een twijfel om hier nog wat te gaan bestellen. Zeker omdat ze ook niet een van de goedkoopste zijn. Toch 4 sterren vanwege mijn ervaring.

Update 11-12-2013

Moederbord laten bezorgen naar de locatie in Delft om hem daar vervolgens op te halen. Ik zou een bericht krijgen als deze was aangekomen. Op de afgesproken dag geen bericht gehad maar na het checken van de website was deze wel geleverd in de locatie Delft waar hij voorheen nog niet leverbaar was. Geen communicatie dus. Hoe wil je dan gaan verkopen?

iig. Nooit meer voor mij. Kans verspild

Product defect bij aankomst, afhandeling (retour sturen) duurde 7 weken

24 september een IP camera gekocht bij Mycom. Het product was op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden. Uiteindelijk kwam het product een dag te laat, maar ach, we hadden het zaterdag nodig, dus dat is niet zo'n punt.

Aangesloten op het netwerk, maar niet te vinden. Niet in de dhcp logs, niet met de bijgeleverde software, helemaal niets. De handleiding gelezen, daar staat dat de camera een keer pan/tilt na het aansluiten, maar ook dat gebeurde niet. Defect dus.

Mycom gebeld, dat ik het product retour wilde sturen omdat het defect was en mijn geld terug wilde omdat ik nooit voor het weekend een nieuwe kon ontvangen. Dat kon niet volgens de mevrouw aan de lijn. Toen ik zei dat ik hem dan terug wilde sturen zonder opgaaf van reden, omdat dat mijn recht is, kon het wel.

Omdat het aanvragen van een retour per e-mail moet, heb ik die direct verzonden. Na enkele dagen in stilte gezeten te hebben, heb ik op 1 oktober maar eens gebeld en vervolgens gemaild, met de vraag waar het retour formulier bleef. Uiteindelijk de gevraagde informatie op 3 (en 4 oktober, er klopte iets niet van mijn kant) aan Mycom doorgegeven, om vervolgens weer in stilte te blijven zitten.

10 oktober nog maar eens gevraagd waar het formulier bleef, deze heb ik uiteindelijk 12 oktober ontvangen. Enkele dagen later heb ik het pakket verzonden naar mycom, om vervolgens wéér een lange stilte tegemoed te gaan.

28 oktober heb ik Mycom per e-mail gevraagd hoe het met de afhandeling van mijn retour gestuurde product zat, gevolgd door een e-mail met "een antwoord zou wel fijn zijn..." op 31 oktober.

1 november kwam er weer een e-mail van Mycom. Voor de duidelijkheid, dit was een vrijdag. In de e-mail stond dat het pakket ontvangen was, maar nog in behandeling was (na 2,5 week...), anyway, volgens Mycom zou het eind die week (dat was het al dacht ik...) of begin de week daarop afgehandeld zijn, en dan zou het bedrag binnen 5 werkdagen op de rekening gestort worden.

14 november, oftewel 13 dagen/9 werkdagen later is het geld uiteindelijk ontvangen.

Topservice van Mycom! 24 september besteld, 26 september ontvangen en een garantie aanvraag gedaan, 14 november (7 weken, oftewel 49 dagen) later het bedrag retour ontvangen.

Erg klantvriendelijk is ook het 0900 nummer van 70 cent per minuut en de €6,75 verzendkosten die ik zelf mocht betalen!

Helaas voor Mycom was dit de laatste bestelling, niet alleen voor mij prive, maar ook de zakelijke inkopen (en dat zijn er behoorlijk wat) doen we voortaan ergens anders.

Goede bestelprocedure en product direct geleverd

Ondanks de vele negatieve beoordelingen (zie hieronder) toch maar besteld via my.com. Mijn bestelling had geen haast dus het was het risico waard.
De bestel procedure was gemakkelijk en de bestelling was snel afgerond.
De bestelling heb ik zondagavond gedaan en deze zou dan dinsdag binnenkomen.

Ik werd op de hoogte gehouden via een sms dat mijn pakket maandag verzonden was en zoals beloofd is deze vandaag binnengekomen.

Gebruiksvriendelijke website en het artikel is dinsdag geleverd zoals beloofd.

Bedankt =)
(bestelling 0681405644)

Zeer zeer ZEER slecht.

Zeer slecht. Dagen wachten op een creditcard controle, geen beantwoordingen meer op emails en ik VERTIK het om een 70 cent per minuut 0900 nr te gaan bellen.

Heb nog steeds niets vernomen, pakketje niet ontvangen. Een keer Mycom geprobeerd i.p.v. andere grote bekende online winkels, heb er nu al spijt van!

Ik raad niemand aan hier wat te gaan kopen via de webshop.

Wat een service MyCom Leiden!

Mijn MP Gaming pc bleef hangen op de BIOS display. Niets hielp om de pc "weer aan de praat te krijgen". Wel alle handelingen die ik gedaan had, op papier geschreven.
Na een toch wel lange wachttijd werd ook mijn PC keurig gerepareerd. Alles werd in overleg met mij gedaan. Heel fijn dat door medewerker Rob de pc gelijk gerepareerd kon worden. En dat ik deze niet zes weken moest missen! Dat vind ik echt een pré. Deze winkel in Leiden is echt een aanrader!

Onbetrouwbaar en arrogant

Na een pre order te hebben geplaatst op 26-06 2013 voor een collectors edition van het spel GTA5 krijg ik op 13 september, vier dagen voor de levering van het artikel een mailtje met de mededeling dat mijn bestelling is geannuleerd omdat mycom de vraag naar het artikel niet aankan.

Ik ben daar wel zo boos over dat ik aan iedereen die het weten wil, kwijt wil dat mycom.nl een nare, onbetrouwbare en arrogante webwinkel is.

Overmacht is iets wat mij ook kan overkomen maar als ik mijn klanten respecteer dan stuur ik niet vier dagen voor de release een annulering voor 1 van de meest geanticipeerde titels van het jaar.

Als het al zo is dat zij teveel bestellingen hebben aangenomen dan maak je mij niet wijs dat gisteren bekend werd hoeveel exemplaren zij mogen verwachten van het spel. M.a.w. ze hadden mij eerder op de hoogte moeten stellen van hun falen zodat ik ergens anders de collectors edition had kunnen bestellen.
Nu moet ik een gewoon exemplaar kopen omdat zij mij niet wat eerder konden laten weten dat ze niet konden leveren.

Dus misschien zijn ze heel goed in hardware maar ik bestel dus nooit meer een game bij mycom.nl en adviseer een ieder die het overweegt om geen spellen te bestellen bij mycom.nl want ze zijn onbetrouwbaar.
O ja de klantenservice is ook ruk, een of andere huppelkut die niet verder komt dan "ik heb het ook net gehoord". Heb je dus geen reet aan maar het kost wel klauwen vol met geld want een 0900 nummer.

Komt belofte niet na Een 0900 nummer en altijd vier wachtende voor u

Ik zou mijn nieuwe grafische kaart de volgende dag krijgen. ..... heb de hele dag gewacht vervolgens is te lezen dat de zending teruggestuurd is door PostNL. Kon niet bezorgd worden, maar geen briefje of zo.
Dit lgt niet aan MyCom maar het vervolg wel. Ik hoor niets, niet of het opnieuw wordt aangeboden en op mijn mail wordt niet gereageerd. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Kost 0,20 per minuut en iedere keer als ik bel zijn er vier wachtende voor mij en dat blijven er vier. Geld kwijt en geen kaart.

IN EN IN TRIEST

Bij Mycom in Roosendaal een Itunes kaart gekocht voor € 15,- Bij thuiskomst blijkt deze niet geactiveerd te zijn, ik vond de behandeling door een een of andere Raymond al verwarrend en spelend met hun telefoon / kassa apparaat?
Daar het net voor onze vakantie was kon ik niet meer terug.
circa 2 weken later naar de winkel en aangegeven dat hij niet geactiveerd was. Tot 4/5x toe werdt door verkoper Benroy gesugereerd dat mogelijk ik de kaart had opgemaakt en op deze wijze een nieuwe wilde. Hem hierop aansprekend gaf hij te kennen dat ik eens moest weten waar de klanten allemaal wel niet mee kwamen!, lekkere mening en indruk heb dat je dan wel niet van je klanten. Net of ik op winkelend zaterdag met me hele gezin een "spelletje" gaan spelen voor € 15,-. daar ik voor een vermogen aan Aplle spullen gekocht heb.
Na veel gemopper ontving ik een nieuwe kaart die moeilijk werdt geactiveerd en wat bleek op de nieuwe bon stond ineens een kode (op de oudebon stond dit niet) Hierdoor kon ik de oude kaart dus niets eens gebruiken!. Volgens bleek de verkoper toch argwanend en na ontvangst van de kaart schoot hij ineens door naar een nieuwe klant zonder ook maar het wood sorry oid te noemen (iedereen kan een fout maken). Het trieste vondt ik dat ik voor leugenaar werdt beticht.
Nauw 1 ding kunnen ze geloven, ik met een gezin van tieners die kopen in ieder geval nooit iets meer bij Mycom, stelletjes onbeschoften. en we zullen de negatieve mond op mond reclame zoveel mogelijk verspreiden en de in gedachten zijnde aankopen van diversen laptops in ieder geval niet bij Mycom doen.

Bad Company

Zeer slechte ervaringen met dit bedrijf, arrogant personeel slechte service, verwerpelijke tactiek om op vergelijkingssites scherpe aanbiedingen te plaatsen welke steevast uitverkocht zijn als je ze wil bestellen.
Geen goed woord over voor dit bedrijf.
Zal hier niet snel (lees als het aan mij ligt nooit meer) iets kopen

Klant kwijt

Op de site van mycom kwamen we een mooie aanbieding tegen voor een tablet. Deze kon alleen afgehaald worden in twee winkels ver van onze woonplaats. Tablet gereserveerd, planning aangepast en na een melding per sms dat de tablet klaar lag richting winkel. Daar bleek dat de order door MyCom gecancelled was maar dat was niet aan ons gemeld. We mochten dan wel dezelfde tablet in een andere kleur (met een behoorlijk hogere prijs) kopen. Uiteindelijk werd het verschil gedeeld maar het is natuurlijk verre van hoe het hoort!
Ons zien ze bij MyCom niet meer terug.

Nooit meer kopen bij Mycom

In december 2012 kochten wij ons eerste product bij Mycom een all-in-one computer, dit product was niet in orde doordat de computerpoot niet goed afgesloten was. Opgehaald in den Bosch maar geretourneerd in Oosterhout omdat die op zondag open waren. Er was geen nieuwe op voorraad dus einde van de volgende wek weer een nieuwe opgehaald in Oosterhout, bleek deze opnieuw niet goed te zijn, dus weer terug naar Oosterhout en vervolgens weer terug naar Oosterhout om een andere op te halen, want voorraad hebben ze nog nooit van gehoord (personeel in de winkel in Oosterhout was erg vriendelijk). Voor alle moeite en benzine (inmiddels twee tanks) kreeg ik ter compensatie een USB stick aangeboden, ja een lachtertje ik heb dit ook geweigerd. Uiteindelijk kreeg ik een cadeaubon niet dat ik daar de benzine mee kon betalen maar goed ik kon hem nog wel besteden. Omdat dit niet lukt via internet moesten we opnieuw naar de winkel. Wij hadden enkele maanden later behoefte aan een nieuwe ereader nadat ons was verzekerd dat Bebook een uitstekend product is hebben wij die met bijbetaling gekocht van de cadeaubon in het filiaal in Den Bosch. Wat blijkt toen wij de reader in de vakantie voor het eerst gingen gebruiken de boeken liepen steeds vast, scherm wordt volledig grijs of zwart. Resetten lukten zelfs op een gegeven moment niet meer.
Bij thuiskosmt heb ik een mail gestuurd naar het hoofdkantoor met deze klacht en dat ik liever niet weer tig keer terug ging naar de winkel. Het antwoord dat dit wel moest volgde maar met de opmerking als men zag dat het geen schade was die met opzet gemaakt was dan kon ik hem ruilen voor een nieuwe. In de winkel aangekomen blijkt niets minder waar. De jongen in de winkel heeft zelfs zijn manager nog gebeld (die immers nog nooit van service gehoord had) het apparaat moest opgestuurd worden, ik was het daar niet mee eens en kreeg de dame in kwestie aan de lijn (klant is koning telde daar niet, ik werd kort en bondig afgesnauwd). Uiteindelijk is het apparaat opgestuurd dit zou ongeveer 2 tot 3 weken kunnen duren, inmiddels zijn we 7 weken verder en vele telefoontjes later van mijn kant want communiceren hebben ze ook nog nooit van gehoord, roept men al twee weken dat het apparaat volgens de lijst retour is naar de winkel maar in die 2 weken is het nog steeds niet aangekomen. En de klant maar wachten....... Gek genoeg heb ik na enkele weken dat het apparaat naar de winkel is terug gestuurd wel een retourcode gekregen van het hoofdkantoor zodat ik het terug kan sturen. Kortom ik snap er niet meer van. Snapt u het nog? Het enige wat ik nog wel weet is dat een volgende aankoop beter niet meer bij Mycom kan doen en ik raad het u ook ten zeerste af.

Zeer slechte service

Heb 2 4 tb harde schijven besteld. 2 dagen later keurig netjes een pakketje bezorgd. Uitgepakt zitten er 2 1 tb schijven in. Gebeld met het service nummer, hebt u 2 opties. Optie 1 terug sturen. Optie 2 opnieuw bestellen en in de winkel laten leveren dan kan je ze zo omwisselen. Voor optie 2 gekozen en direct nieuwe besteld (waren nog steeds ruimschoots op voorraad). 3 dagen later nog niks gehoord, dus de winkel maar een gebeld. Daar wisten ze van niks. Dus het dure service nummer maar weer gebeld, daar zeggen ze dat ze nog niet verzonden zijn en niet weten waarom, maar ze zouden het meteen regelen (schijven waren nog steeds ruimschoots op voorraad). 2 dagen later nog niks gehoord, dus winkel maar weer gebeld. Daar wisten ze weer van niks. Service nummer maar weer gebeld, daar zeggen ze dat ze eergisteren verzonden waren, en dat ze uiterlijk de volgende dag in de winkel moesten liggen (nu stond er op internet dat ze niet meer voorradig waren en dat ze over 2 maanden pas weer geleverd konden worden). Volgende dag weer niks gehoord, dus de winkel maar eens gebeld. Wisten ze weer van niks. Vraag ik aan de telefoon of ik dan de verkeerd geleverde schijven daar terug kon brengen, ja hoor geen probleem. Speciaal daarvoor naar de winkel gereden. Kom ik daar aan zeggen ze me dood leuk dat ik ze daar niet terug kan brengen omdat ze via internet besteld waren, dus ik helemaal over de zeik natuurlijk. Na een hoop gezeur wilde de verkoper mij de dinsdag wel helpen. Dus ik de dinsdag maar weer heen was die man zo klaar (dus waarom hij dat niet die zelfde dag had kunnen doen?), maar ik zou 5 dagen op mijn geld moeten wachten. Nu 3 weken later nog steeds mijn geld niet terug ontvangen. Ondertussen alweer 4 keer gemaild, mail wordt totaal niet op gereageerd. En ik nu nog steeds op mijn geld wachten, omdat zij het verkeerd hebben gedaan.

En dan zetten ze nog op de site van het moederbedrijf Basgroup "Behandel de klant zoals je zelf behandelt wilt worden" ook.

Nu weer 2 weken later en zoveel telefoontjes (met het hoofd kantoor en de vestiging in Den Helder) en e-mails (die tot op heden nog geen enkele keer zijn beantwoord) later zit ik nog steeds te wachten op mijn geld. Op het hoofdkantoor zeggen ze je moet bij de vestiging in Den Helder zijn, en in Den Helder zeggen ze het hoofdkantoor regelt het. Dus waar je ook komt, ze willen je niet helpen. Ook van de tweede bestelling die in de winkel afgeleverd zou worden heb ik nog steeds niets vernomen, ondanks dat ze ondertussen in de webshop weer gewoon leverbaar waren (en inmiddels al weer niet meer).
En voor degene die het willen weten Dixons is tegenwoordig ook onderdeel van de Basgroup waar Mycom onder valt, en dus ook hier kan je geen service meer verwachten terwijl het altijd goed was.

Perfect

Om 23:30 besteld en om 13:00 de volgende dag stond de bezorger al voor de deur. Zeer tevreden en de prijzen zijn redelijk.

Is Mycom uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

Mycom Support

Mycom, de betere computerwinkel. Verkoop van computers, hardware, software,... Bekijk het assortiment in onze online winkel.

Bezoek Mycom