Naturebaby Beoordelingen

Naturebaby Beoordelingen

Uitstekend
9.5

Skuffende oplevelse - levede ikke op til de høje ratings

Skuffende oplevelse, bestilte en økodyne som julegave 18.dec.Af en eller anden grund blev pakken først afsendt 48 timer efter ordreafgivelse - og kombineret med at fragtfirmaet derefter forlagde pakken - nåede den ikke frem til juleaften. Vi endte med at modtage den i starten af januar. Naturebaby beklagede sluttelig forsinkelsen men skød hele skylden på fragtfirmaet - skønt de selv havde valgt denne partner til at håndtere logistik. Synes ikke de var gode til at håndtere denne type situation (ikke engang en dekort for forsinkelsen) - og efter mange tidligere køb på denne hjemmeside stopper vi hermed at købe ting herfra

Anbefales!

Bestilling, betaling og levering gik smertefrit

Fragten var endda gratis, hvis bare jeg selv afhentede pakken i nærmeste postbutik. Kunne følge pakken hele vejen via track-and-trace.

Super service - også ved reklamation

Vi fik desværre et stykke legetøj, der gik i stykker på en måde det ikke burde. Helt klart en fabrikationsfejl og ikke noget Naturebaby kunne gøre for. Jeg sendte en reklamation og fik hurtigt en sød og meget imødekommende mail tilbage og jeg har nu uden problemer modtaget en ny vare. Nemt, hurtigt og super god service. Jeg vil helt sikkert handle hos Naturebaby igen.

Super!

Bestilte om onsdagen og fik det jeg bestilte allerede dagen efter! Det er hurtig levering! Desuden så er udvalget i webshoppen rigtig godt og nogle lækre ting man kan finde derinde.

Fin butik

Og fin service. Ikke de store problemer :)

Kan ikke blive bedre!

Altid god service og et godt udvalg af produkter. Jeg starter altid min søgen efter diverse til baby på Naturebaby.

Fint, men går i den forkerte retning

Lige indtil I begyndte at udvikle produkter med uld og andre animalske materialer, har jeg været stor tilhænger af jeres produkter. Jeg håber I vil gå i den plantebaserede retning. Det er mere bæredygtigt, miljøvenligt samt bedre til at bekæmpe allergiske reaktioner på samtlige børn og voksne.

Jeg elsker jeres produkter der er lavet på økologisk bomuld og andre plantefibre. Det er fantastisk blødt og holdbart! :-)

Super god service

Jeg har kun oplevet god service hos naturebaby og deres produkter er virkelig i top. Desuden var der rigtig hurtig betjening

Perfekt

Godt udvalg, rimelige fragtomkostninger og hurtig levering.

Bare godt! :)

God oplevelse, handler der helt sikkert igen

Jeg har handlet hos naturebaby.dk flere gange og er godt tilfreds. En gang havde de dog desværre ikke en vare, som jeg havde bestilt, men de kontaktede mig straks via e-mail med forslag til alternativer.

Hurtig levering

og god vare, der lever op til beskrivelsen! :D
Handler helt sikkert hos jer igen! :D

Perfekt..!!

Super hurtig levering, flotte varer og en lille gave i pakken... !

Hurtig levering uden problemer

Jeg bestilte om formiddagen og dagen efter havde jeg min pakke, det kan man jo ikke klage over. Eneste undren var at jeg havde bestilt pakken til at blive afleveret i døgnpost, men den blev i stedet afleveret i postbutikken ved siden af, men jeg tror var post danmark der lavede en svipser der.

Super service, hurtig levering

Alletiders netbutik. Hurtig og smilende service og godt, bredt udvalg. Helt klart et sted jeg handler igen!

Rigtig god kundeservice, uheldigt køb

Jeg har tidligere skrevet en anmeldelse af denne virksomhed, der ikke var særlig flaterende. Dette skyldes at jeg oplevede en særlig uheldig handel hvorefter, den forkerte størrelse først blev afsendt, og derefter en bortkommet pakke. Anmeldelsen var dog skrevet i vrede, og hele episoden igennem har jeg været behjulpet af en rigtig god kundeservice. Jeg har på den baggrund besluttet mig for at redigere anmeldelsen, og kan kun anbefale naturebaby. Jeg tror blot at jeg var uheldig, og selv i den situation kan man regne med at kundeservicen vil hjælpe dig igennem problemet.

Min nye yndlings webside, super service, gode produkter og gode video tutorials

Bestilte varer og de kom 2 dage efter. Nu kan jeg ikke vente med at komme i gang med mine nye all-in-one stof bleer. Super gode videoer har Nature baby lavet som går igennem fremgangsmåde og koncept, samt findes en god beskrivelse på websitet. Kunne dog godt sortere lidt bedre i de mange videoer. Alt i alt et super site med gode tilbud og lækre økologiske og miljø gode produkter til mig og min baby. :-) hurtig levering ikke mindst.

Skøn side!

Dejlig og frisk side med hurtig levering! Bruger imse vimse klude til babys numse istedet for engangs, og undgår derved rød numse. Intet mindre end fantastisk.

Dejlig butik

God service og lækre produkter

Hurtigt og nemt

Bestilte varen den en aften og to dage senere var den der med posten

100% tilfreds

Levering allerede dagen efter. Nemt og bekvemt. Alt levede op til forventningerne.

Naturebaby Support

Over dit bedrijf

En økologisk og naturlig start for mor og barn. De bedste produkter, god kundeservice og hurtig levering.

Bezoek Naturebaby

Contact informatie