Novosite BV Beoordelingen

Novosite BV Beoordelingen

Uitstekend
9.4

voor beginners echt een uitkomst! (voor pro's overigens ook!)

Voor veel van mijn klanten maak ik de website aan in Novosite, als ze daarna makkelijk zelf hun website willen beheren in het duidelijke cms systeem!

Een ideale oplossing voor iedere ondernemer die niet belachelijk veel geld kwijt wil zijn aan een dure website en dito cms systeem. Zeker een aanrader!

groet Iris Weijer (www.luminique.nl)

Makkelijk werken, goede service.....

Novosite Sitebuilder is makkelijk in te werken, zelfs voor een leek als ik. Een mooie website die staat. Mocht je een blik willen werpen www.4allcreation.nl
Ik had een hulp vraag en na heel wat heen en weer gemail, zijn we erachter gekomen waar ik naar moest kijken. Bleek heel eenvoudig, op te lossen te zijn. Geduldig kreeg ik elke keer weer een reactie/antwoord....fijn en nogmaals bedankt medewerkers van Novosite.

Eindelijk een goede website, en nog door ons zelf gemaakt ook!

Als stichting kregen we het bij een professionele sitebouwer maar niet voor elkaar een site naar onze zin te krijgen. Bij toeval kwamen we bij Novosite terecht, en we bleken het zelf allemaal veel gemakkelijker en beter te kunnen! Duidelijke instructie en alles wat je nodig hebt. Inmiddels is ook een andere stichting waar ik bij betrokken ben met Novosite in zee gegaan, ook in dat geval hetzelfde verhaal.

Novosite is zelfs voor een leek de sitebuilder om een mooie website te maken.

De relatieve lage kosten en het gemak waarmee iedereen zijn eigen website kan maken, hebben mij over de streep getrokken om te kiezen voor NOVOSITE.
Nu ik er serieus mee aan de gang ben, bevalt het me super goed. Voor mij dus niets anders meer.
Het resultaat is binnenkort te zien op www.vanruninterieur.nl
Met vriendelijke groet,
Leon van Run

Supergoede en snelle hulp en ondersteuning!!

Na al een paar jaar tot volle tevredenheid gebruik te maken van Novo site wilde ik een favicon toevoegen. Uiteraard had ik als leek geen idee hoe of wat. Na de vraag gesteld te hebben al binnen een uur al antwoord. Had natuurlijk niet het juiste aanleverbestand maar ook daar kreeg ik meteen alle hulp bij. Na diverse mailtjes over en weer binnen een uur stond mijn favicon online. Leon van Novosite SUPERBEDANKT voor de snelle en vakkundige hulp. Zie resultaat op wwww.nielsdewinter.nl

Gebruiksvriendelijk en tot volle tevredenheid. prompte ondersteuning.

Heb een tijd je gezocht naar een toegankelijke manier om zelf een website te maken en onderhouden zonder meteen te gaan programmeren.
Deze practische toolset heeft mij zonder veel toelichting direct naar het beoogde resultaat geholpen.
Ik kan het aan iedereen aanbevelen, en dat doe ik ook!!

www.jackart.nl

Eenvoudig, snel en adequaat. Echt een aanrader!

Eindelijk een CMS die eenvoudig genoeg is om snel (binnen 1 dag) een website te bouwen. Goede service en ondersteuning die beloftes waarmaakt. Dag 2 online en emailadressen actief. Waanzinnig gewoon. Heb inmiddels mijn 2e bedrijf ook ondergebracht bij Novosite.

Cees
www.culilux.nl | www.corbijnconsult.eu

ik heb mijn site naar Novosite B.V. gebracht om dat ik hem nu zelf kan beheren.

ik heb mijn site naar Novosite B.V. gebracht om dat ik bij een ander het niet kon, om dat het te moeilijk was voor mijn nu kan ik zelf mijn site doen en dat vindt ik leuk ik kan nu elke avond als ik wil het zelf ver andere op mijn site.
mijn site is www. tibahondensport.nl

dat kun jij ook

En daar is eigenlijk alles mee gezegd. Ik had tot voor kort nog nooit een website 'gebouwd'. Tot dat iemand mij attendeerde op NovoSite.
En daar heb ik geen spijt van. Alles wordt duidelijk uitgelegd.
Na een tijdje had ik het begin van mijn site al online staan. Iedereen was vol lof.
"heb je dat zelf gemaakt?" was een veel gestelde vraag naar aanleiding van de website. Ja, de leus van NovoSite zegt alles: dat kun jij ook.
mvg, Noud

Ik voel me in eenen een IT-er!

Altijd was ik een beetje huiverig voor het maken van een website. Ik wilde niet een basis site, zichtbaar gebouwd door een leek, want dat zou mijn bedrijf afbreuk doen. Met Novosite kan ik plotsklaps een professionele site neerzetten, mensen vragen me nu bij welk reclamebureau ik dit heb laten doen :)

Helder, gebruiksvriendelijk, professioneel, betaalbaar......het overstappen waard.

Al jaren had ik een professionele website die destijds voldeed aan mijn verwachtingen. Voor aanpassingen was ik echter toch steeds afhankelijk van anderen, en daar ging ik me steeds meer aan storen. Dat wilde ik echt anders, gewoon zelf foto's snel uploaden of pagina's aanpassen etc.
Tijdens een avond surfen heb ik besloten de proef op de som te nemen met Novosite.
Het bleek echt eenvoudig om een website zelf op te bouwen. De instruciefilmpjes zijn heel duidelijk en bij vragen is er altijd snel een antwoord, waardoor je verder kunt.
Ik ben nog steeds onder de indruk van de mogelijkheden die er zijn, zoals de webshop bijvoorbeeld. Dit voelt heel goed, ik heb er nog geen dag spijt van dat ik het avontuur met Novosite ben aangegaan.

wat je zelf doet, doe je beter

Voor onze damesvolleybal vereniging waren we al jaren op de sukkel om onze website up to date te houden. De mensen uit het bestuur hebben geen tijd of zijn totaal computerleek maar met Novosite zijn we eindelijk tot een goede tool gekomen die beantwoord aan onze noden.

Don`t hide, use Novosite

Mooie websites? www.sleepyhunterbluesclub.nl
www.behouden-huys.nl
Shine your light with Novosite.
Vr. gr.
Barbera Schot.

werkt perfect .

Ik ben zeer tevreden over Novosite meer hoeft het niet te zijn.

eenvoudig en professioneel

Als je op de pc een fotoboek kan maken, kun je met novo site je eigen site maken. Met een zeer goede helpdesk.

Belangrijkste voordeel: ik kan eenvoudig zelf teksten en foto's aanpassen wanneer ik wil.

Ben op deze manier niet afhankelijk van deskundige web-bouwers. Als je met bijvoorbeeld Word overweg kunt, lukt het je ook om via het Novosite-pakket zelf je site bouwen. Jammer dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn maar het blijkt in de praktijk geen probleem; vragen worden deskundig en snel beantwoord. Het is natuurlijk een kostenbesparing en dat zie je terug in de prijs; het is betaalbaar.

Werkt oke

leuke opzet voor je website te creeren. In het begin wat moeilijkheden gehad, maar er wordt ontzettend goed begeleid en op in gespeeld. Bedankt.

iedereen kan een website maken met novosite

Bij het starten van mijn eigen praktijk hoorde ook een website. Na wat zoeken op internet kwam ik al gauw bij novosite uit. Ik las de positieve reviews wel, maar zag mezelf toch geen website maken. Maar om de kosten zo laag mogelijk te houden zou dit toch de beste optie zijn. Me aangemeld om het twee weken te proberen en toen werd het me al gauw duidelijk dat het dus wel te doen was om zelf een website te maken. Het is precies zoals ze het beloven. En ontzettend snel antwoord van de helpdeks. Niets dan goede ervaring met novosite.

Super Service, makkelijke tool

We zijn nu een 2-tal weken met Novosite onderweg en het resultaat is nu al spectaculair. Dat belooft nog veel voor de toekomst. We zijn geen hindernissen tegengekomen, alleen onverwachte meevallers.
Stichting Soester Openluchttheater Cabrio

Gewoon waar maken wat ze beweren

Doe maar maar gewoon dan doe je al gek genoeg maar niet bij Novosite. Die maken waar wat ze beweren.

Novosite BV Support

Bezoek Novosite BV