Papyrus Beoordelingen

Distributie van beoordelingen

Beoordelingen

Over

Nektet å følge Forbrukerrådets avgjørelse

jeg kjøpte en laptop hos papyrus tilbake i 2006 eller 2007, og første handel gikk greit. Problemene startet da jeg senere fikk mistet nevnte laptop i gulvet, og den ikke virket mer. Jeg tok med laptopen til forretningen i Bogstadveien på majorstuen for å høre om det var verdt å reparere den, altså spørre hvor mye det kostet. Jeg fikk opplyst at de måtte kikke nærmere på den, og at jeg ville få tilbakemelding.

Det viste seg å være en dyr affære. Kostnadene for å reparere PC'en var flere tusen, og jeg ville derfor heller få tak i en ny PC. Papyrus på sin side ville plutselig ha penger for å ha undersøkt min PC, uten at dette var avtalt eller opplyst om på forhånd.

Saken varte i et helt år, hvor jeg direkte ble skjelt ut i butikken, og kastet på dør. "Du er vel ikke så dum at du tror at vi jobber gratis?" ble det ordrett sagt til meg. Jeg har aldri vært med på lignende. Etter at jeg fikk medhold fra forbrukerrådet om at de ikke hadde krav på penger fra meg, sluttet de å sende inkassovarsler, men jeg fikk aldri laptopen min tilbake, for å forsøke å redde noe av dataen på harddisken, selv etter at jeg viste til papirene fra forbrukerrådet.

Jeg stiller meg totalt uforstående til at Papyrus har en vurdering på 9,0 på trustpilot. Min opplevelse er den mest uhøflige, uforskammede og verste opplevelsen jeg noen gang har hatt med et firma.

Is Papyrus uw bedrijf?

Bezoek Papyrus

Categorie

Trustpilot's verplichtingen

Trustpilot Abonnee

Bedrijven kunnen beoordelingen niet verwijderen of anderszins censureren.