Postordershop.nl Beoordelingen

Postordershop.nl Beoordelingen

Middelmatig
6.9

Zeer slechte service

Ik heb op 24-02-2013 een bestelling geplaatst denkende dat ik gebruik maakte van de actie 'vandaag gratis verzenden' die er bij stond vermeld en toen kwam ik erachter dat er toch verzendkosten waren berekend bij mijn bestelling.

Na heel wat gemail werd mij toegezegd dat de verzendkosten binnen 2 weken op mijn rekening zouden worden teruggestort. Inmiddels 3 weken later heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb inmiddels 5x keer gemaild waar niet meer op wordt gereageerd en gebeld wat helemaal geen zin had omdat ik na een kwartier in de wacht nog steeds niet werd geholpen.

Ik bestel hier NOOIT meer en adviseer u dat ook niet te doen.

oplichters en zeer slecht bedrijf!!!!!

artikel besteld met levertijd van 1 a 2 dagen
uiteindelijk heeft het een maand geduurd dus niet meer nodig aan de deur geweigerd
duurt het nog 2 weken voor ik mijn geld terug krijg
het zijn gewoon oplichters en bellen etc helpt niet ze doen toch niets
niets bestellen!!!

carine

WEDEROM MISLEIDING EN ONBETROUWBAAR!!!!!

Alarmpistool besteld voor sportdoeleinden (startpistool). In de recente brochure (bestelnr. 70620) staat een pistool Röhm RG3 (van €69,95 voor €44,95) afgebeeld en elders te verkrijgen van €74,95 voor €69,95. Dit zag ik later op een andere site. Geleverd, zonder enige mededeling, is een Record GP 1S pistool met een internetprijs(elders) van € 34,90 excl. verzendkosten. Ik heb telefonisch gereclameerd. Kon retour. Helaas was de verpakking reeds beschadigd. Uit coulance mocht ik toch retourneren maar moest wel de verzendkosten betalen. Prompt ontving ik een retour formulier met dik gedrukt dat als je niet aan de retourvoorwaarden voldoet de retourzending wordt vernietigd!!!!
Dit staat nergens in de voorwaarden!!! Deze club (onderdeel van Tommy Teleshopping) is een volstrekt onbetrouwbare leverancier. Je wordt inderdaad in de maling genomen!!!

Late reactie klantenservice, klacht toch behandeld

Het door mij bestelde artikel, een halogeen kacheltje, ging na 1 jaar en 8 maanden stuk. Je mag verwachten dat het toch iets langer meegaat. Zowel via de website als via de mail verzocht ik om een oplossing, echter ik ontving geen reactie. UPDATE: nadat ik een klacht had ingediend op Klachtenkompas van de Consumentenbond ontving ik het aanbod voor een nieuw kacheltje. De klacht werd dus alsnog afgehandeld.

alles was naar wens .

Alles was naar wens , alleen hoor ik nog wat van de prijs wat ik gewonnen heb .
Vriendelijk groet J. Berger .

Mijn naam is Elisabeth Spit klantennummer 851175

Heb het pakketje teruggestuurd, omdat het mij niet past.
Groet Elisabeth Spit

Misleiding

Bestelling pas na 1 week geleverd. Als lokkertje beloofde men middels een voorrangsbestelbon dat ik als trouwe klant van Tommy Teleshopping recht had op een topgeschenk (in dit geval leek het om een breedbeeld TV met Lcd-scherm te gaan). Bij de levering bleek dit echter een ander flopgeschenk te zijn (namelijk een digitale klok). Dit is mijn eerste en tevens laatste kennismaking met Postordershop (onderdeel van Tommy Teleshopping). Het is walgelijk om dmv deze grove verkooptrucjes in de maling genomen te worden. Nu zijn deze 2 bedrijven mij definitief kwijt als klant. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tevreden nicer dicer plus

Snelle levering, goed apparaat, goed verpakt.

Helemaal top

Heel snelle levering binnen 24uur.
Daarbij goed en veilig verpakt.
Helemaal top. ga zo door.

Misleiding

Bestelling pas twee weken later geleverd. Als lokkertje beloofde men een topgeschenk. Bij de late levering bleek dit echter een ander flopgeschenk te zijn. Het was mijn eerste en tevens laatste kennismaking met deze organisatie.
Ik heb er een bloedhekel aan om op deze manier in de maling te worden genomen.

Begin er niet aan.

In juli besteld, artikel niet op voorraad, wel betaald en pas nu mijn geld terug na wekelijks een aanmaning verstuurd te hebben.

Netjes

Besteld, na betaling dag later in huis! Prima!

Super snelle levering!

Ik had het besteld en het werd de volgende dag keurig afgeleverd! Netjes verpakt, dus zeker erg tevreden!

REDELIJK

DE LEVERTIJD EN DE AFLEVERING WAS ZEER GOED.
Maar de kwaliteit van hetgeen ik heb besteld is zeer mager.
Een ultrasone gebitsreiniger met alleen een aan- en uit knop.
Ik had toch zeker een indicatielampje verwacht.
Verder zou een timer ook niet misplaatst zijn.

terug zending

ik heb nordic walking stokken terug gestuurd die waren niet compleet ....voor twee week terug... maar nog steeds niks retour ontvangen heb gebeld en zou deze week terug gestuurd worden maar tot op heden niks van dat alles baal van deze service .........Als je iets besteld heb je het snel maar als er iets mee is moet je lang wachten

op de snelle en correcte levering is geen op of aanmerking

zoals in de eerste zin vermeld is de snelle en correcte levering naar alle tevredenheid.
een aanrader voor vrienden en bekenden,wat ik ook zeer zeker zal aanbevelen.

Mooie beloftes

Wij hadden een bestelling gedaan en kregen telefonisch te horen dat wij er een mooi geschenk nl. een reistrolleyset bij zouden krijgen GRATIS !!!!
We kregen echter een horloge toegestuurd ( zonder enige waarde ) en krijgen dan te horen dat Postordershop zelf bepaald welk cadeau ze geven. Volkomen misleidende informatie dus. Wij hebben onze naam uit het bestand laten verwijderen !!

bij postordershop kun je prima kopen.

bestelling geplaatst bij Postordershop en binnen 24 uur thuis. Perfect

velforme eternallise

supersnel in huis.niet verwacht.super

snelle levering

De Ecolamp werd snel geleverd, al klopte track & trace niet. Als je het nummer invoerde, vertelde de website je dat het pakket (nog) niet was aangeboden. Ik verwachtte de levering dus later.
Een andere mening heb ik over het product...
Voor de garantie moet je registreren en het vermeldde webadres is niet meer te bereiken. Tja... failliet?????

Postordershop.nl Support

Winkel makkelijk en snel bij Postordershop.nl. Het leukste online warenhuis van Nederland.

Bezoek Postordershop.nl

Contact informatie