Rapidshare Beoordelingen

Rapidshare Beoordelingen

Goed
7.2

Klasse

Super fed hjemmeside det her, har været premium user i 5 år.

Ruined itself by going modern(?)

I used Rapidshare for years until they found it necessary to alter the system and now will have nothing more to do with them.

Best of its kind but too expensive

Rapidshare.com is the best file hoster, it offers the fastest download speeds but it becomes more and more expensive all the time which results people leaving for other file hosters.
Furthermore rapidshare.com does not reward the uploader for his downloads unlike competitors do.

The original and still the best!

Every file hosting site I use, the files that I want to download mostly use Rapidshare links. They are more widely used than Filesonic, Megaupload and all the others.

Hoster meget

Men de er blevet for dyre, og deres system er blevet for indviklet..

Quick and easy to use

Great speeds and easy navigation.

Glimrende

Har altid hentet backupfiler med alt det min forbindelse kunne trække, 20mbit.

Har haft min konto midlertidig lukket efter et besøg i udlandet, hvor de har undret sig over brugen af min konto. Men det har vel været for min skyld.

Har ringet til deres telefonsupport 2 gange, gennem Skype. Telefonen bliver taget prompte af engelsktalende supportere, der ved hvad de laver.

E-mails bliver hurtigt svaret, som regel inden for 24 timer.

Noget der er irriterende ved RapidShare er deres konstant skiftende vilkår.

Uploader og downloader i flere år

Jeg har aldrig haft problemer med Rapidshare. Deres servere fungere altid, og de svare nogenlunde når du kontakter dem. Servicen er næsten gratis!

Super service

Super service, hurtige servere og fin måde at dele store filer i virksomheden. Privat og sikker

Super service

Rigtig god og hurtig service :)

God Service og det hele

Nu har jeg købt og forlængede min Premium buger derinde flere gange og der har ikke været nogle problemmer!
Det er gået fint igennem hver gang og deres kunde service er 100% iorden!

Is Rapidshare uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

Rapidshare Support

Over dit bedrijf

1-Click web hosting, upload several files, Easy File Distribution, Easy, Fast and Secure

Bezoek Rapidshare