redWEB ApS Beoordelingen

redWEB ApS Beoordelingen

Uitstekend
9.6

Super support og yderst kompetente medarbejdere.

RedWeb leverer varen. De er meget professionelle og overholder tidsplan såvel som budget! Der var en del ekstra udfordringer ud over bestilt arbejde, som RedWeb var behjælpelige med at løse. De er med hele vejen, og slipper ikke opgaven før alt er på plads.
RedWeb får mine varmeste anbefalinger.

Dygtige medarbejdere, der kan deres kram, kommunikere og overholde tidsplanen.

Vi har haft et rigtig godt samarbejde med Redweb, der hurtigt, fleksibelt og professionelt har udviklet vores nye site.

Redweb har leveret hvad vi aftalte og mere til. Spørgsmål og ændringer er blevet håndteret åbent, konstruktivt og tålmodigt og vi har haft en rigtig god dialog. Redweb har gennem hele processen givet kvalificeret faglig sparring på løsninger og ideer, uden smålig skelen til uret.

Servicemindet og kompetente medarbejder, fantastisk:-)

Min hjemmeside har været længe undervejs, ikke pga. REDWEB men fordi jeg ikke er speciel god til hjemmesider. Jeg bliver nødt til at rose Bo Foght fra REDWEB for hans tålmodighed og for hans store hjælp. Det er altså fantastisk når man selv er komplet umulig til disse ting at man kan skrive / ringe og få den hjælp der er nødvendig med det samme. Tusind tak for den gode service i leverer. Hjemmesiden er næsten færdig og jeg får nok fortsat brug for hjælp men det er ikke et problem for mig når jeg har REDWEB i baghånden, tak.

Super hjælpsomme og kompetente medarbejdere...

Jeg startede fra scratch og anede intet om hjemmesider og er ikke den store computerørn...men Redweb har været super hjælpsomme hele vejen igennem. Redweb har lavet min web-shop denlillerunde.dk som jeg er meget stolt og glad, og det kan de bestemt også være.
Et kort møde og så har de lige ramt det som var perfekt for mig, det er da fantastisk. Også nu er det altid glade medarbejdere der komme i røret og hjælper.
Kan varmt anbefale Redweb til at stå for din hjemmeside/web-shop.

Top service og hosting!

Jeg har kun gode ord at sige om Redwebs service og hosting!
Hurtige og effektive medarbejdere.
Gik fra Surftown (laaaaangsomt) til Redweb (MEGET hurtigt) på under en time med hjælp fra deres support!
Kan kun anbefales.

Fantastisk support og hosting

Vi har nu i over et år brugt Redweb, og deres servere fungerer upåklageligt.
Udover en super oppetid, har de også en effektiv support der altid er venlig og hurtig til at svare.
5 stjerner.

Fantastisk og konstruktivt samarbejde

Vi har brugt Redweb til både små opgaver på VedvarendeEnergi hjemmeside – ve.dk og til en kæmpe opgave; relancering af Energitjenestens hjemmeside – energitjenesten.dk.

Som webredaktør på begge sites, har jeg haft et meget tæt samarbejde med både Christian Bennike og resten af kontoret i Århus. Et samarbejde, hvor man bliver hørt i forhold til ønsker og opgaver, men også får det helt rigtige og nødvendige konstruktive modspil, så opgaven udvikles og løses helt optimalt.
Christian kan alt – han tænker allround og giver inputs til både at tænke IA, UX of SEO, for bare at nævne udvalgte brikker i det puslespil, der skal bygges for at skabe et fantastisk site. Hans team i både Århus og Odense evner at omsætte ideerne - både visuelt og systemteknisk, så sitet også fungerer.

Jeg kan kun give Redweb mine varmeste anbefalinger.
Margit Beuschau Lindstrøm, VedvarendeEnergi og Energitjenesten

Glimrende oplæg om kommunikation og nye medier

Vi har benyttet RedWebs kreative direktør, Christian Bennike, som oplægsholder på en temadag om "Kommunikation og nye medier" for såvel ansatte som bestyrelsesmedlemmer. Selv om der var store forskelle i deltagernes forudsætninger og baggrundsviden, formåede han at formidle stoffet på en kompetent og dejligt uformel måde, så alle fik noget med sig hjem.
Bo Andersen, Boligorganisationernes Områdesekretariat Helsingør.

Godt tilfreds, lækkert resultat

Har brugt RedWeb til iPhone applikation udvikling og resultatet blev super lækkert.

Varmt anbefales

Meget tilfreds

Redhost har altid ydet en hurtig, hjælpsom og fair-til-prisen service, og er meget tilfreds med min oplevelse hos dem.

Vi hoster 16 domæner hos dem, og har aldrig haft problemer med hostingen/oppe-tid/load-tid.

Hurtige servere, der kan stærkt anbefales - specielt hvis man arbejder i Wordpress/Joomla eller lign. opensource systemer. De tilbyder en automatisk installation af 28 forskellige scripts, der installeres automatisk ved et enkelt klik - altid nyeste version.

Alt hvad man behøver af en god host!

Jeg sidder og roder med en del hjemmesider i min fritid, og er overhovedet ingen ekspert, men nok ekspert til at få stress over de utallige billige webhosts der bare ikke leverer varen.

Da jeg skulle udvikle et større site vidste jeg, at jeg måtte ud og kigge på en ordenlig host. Mit valg faldt på RedHost, da alle mine sider kører på Joomla, men sikke et valg.

Alt kører som det skal, altid nyeste versioner af Joomla (og diverse andre CMS) og fantastisk support (responstid maks. et par timer)!

Alt i alt et perfekt valg af webhost - uanset behov!

Perfekt løsning

Fantastisk hjælp med kort varsel, da et andet hostingfirma pludselig brændte os af. Meget korte svartider på mails selv uden for normal forventelig arbejdstid.

Alt har virket perfekt siden vores skifte og vores brugere af sitet er også super tilfredse.

www.mtbk-silkeborg.dk

Yderst kompetente

Jeg har gjort brug af redwebs hostingløsninger i snart to år og jeg er fuldt ud tilfreds. De er yderst kompetente og prisen er fornuftig.

Særligt hvis du arbejder med Joomla, vil du opleve at du rent faktisk får fat i et bureau, der ved, hvad de taler om.

Jeg anbefaler alle mine kunder at bruge redwebs servere!

Disse sites ligger fx på redwebs servere:
www.hoeks.dk
www.maritimeparts.com

Levering af ny webshop

Super godt samarbejde
Alle aftaler om leveringstid overholdt, selvom jeg ikke selv troede det var muligt for dem.
Proff. udførelse hele vejen igennem
De hjalp med at løse vores udfordringer med 2200 varianter på HVERT produkt......
KontorMøbler.dk er Flere år forud for resten af vores branche :-)
Nemt og overskueligt for brugeren at købe nye kontormøbler
REDWEB er vores 3. udbyder af hjemmeside, og de er i en anden liga end de andre vi har arbejdet med.
Vi ser frem til at godt samarbejde :-)

Professionel support

Jeg får hosted en hjemmeside hos Redweb.dk, skrevet i Joomla, og jeg er meget tilfreds.
De yder professionel telefonsupport, og har hjulpet med at løse problemer, som fx at gendanne hjemmesiden fra en backup, og med at få flyttet det gamle domæne over fra et tidligere Content Management System.

Derudover har deres servere virket hurtige og pålidelige med en oppetid på 100% indtil videre :)

Lækre hjemmesider

Jeg arbejder til daglig med marketing online. Jeg ser meget skidt og meget godt på nettet.. Men jeg må nok sige at jeg bliver imponeret hvert gang jeg ser en hjemmeside fra redweb.. Desuden arbejder de i Joomla.. Som er open source. Jeg har ikke været kunde hos dem.. Men som fagmand og måske endda konkurrent nogen gange, så ønskes de al held og lykke herfra. Flere af jeres slags i Danmark er godt.

Det fås p.t. ikke bedre.

Super hotel. Totalt åbent koncept. Du styrer selv hvilke applikationer der skal køre på dit redwebhotel og det allerbedste er: Du har selv kontrol over opsætningen.

Service og support er i Worldclass.

Super service fra flinke medarbejdere

Har oprettet siderne diabeteschat.dk og sukkersyge.com på en RedHost 5 løsning. Jeg har i den forbindelse fået god støtte og support fra især Michael Madsen. RedWEB kan bestemt anbefales.

Kjeld Bruun-Jensen læge, ph.d.

redWEB kan stærkt anbefales, deres service er super god og der er altid hjælp at hente.

Vi har købt redHOST 5 løsning og fået super service hele vejen igennem. Vi i www.SecurePartner.dk er meget tilfredse med den service som redWEB har leveret 24/7.
Professionel hurtig support og de giver sig tid til jeres spørgsmål og udfordringer. Deres hjælp er yderst kompetent specielt hvad angår joomla sites. Derfor vores varmeste anbefalinger til redWEB / redHOST.

Bedste service

Uanset hvilke Joomla udfordringer jeg har mødt (= en del), så har RedWeb kunnet hjælpe mig med at løse dem - uanset om det har drejet sig om hosting eller tekniske vanskeligheder - og om det har drejet sig om eget website eller kunders. Kan varmt anbefales, hvis du har valgt at bruge Joomla!

redWEB ApS Support

Webdesign i verdensklasse

Vi laver webdesign som virker. Vi har stor fokus på Wireframes og Usability. Lad os skabe din visuelle identitet på nettet.

Ingen licenser og afgifter

Vi benytter udelukkende det fantastiske Open Source CMS system Joomla. På den måde er din webside fremtidssikret. Med Joomla slipper du for at betale løbende licenser og afgifter.

Fullcircle webdesign

Hos redWEB får du hele pakken. Vi kan hjælpe dig med alle aspekter indenfor webløsninger. Vi laver alt lige fra analysearbejde, design, udvikling og markedsføring. Desuden har vi vores egen hosting afdeling, som er fuldt ud optimereret til at køre Joomla.

Om redWEB

redWEB er specialist i CMS systemet Joomla. Med mere end 50 ansatte, der er vi verdens største Joomla hus. Vi er specialister i alt lige fra webdesign til webshops, og kan udvikle lige det du står og mangler. Kontakt os i dag og få et uforpligtende tilbud på din opgave. Hos redWEB der har vi en lang række kompetencer. Et par af vores udvalgte kompetencer:

Bezoek redWEB ApS

Kontaktoplysninger