Russellandbromley Beoordelingen

Russellandbromley Beoordelingen

Goed
7.1

excellent with kids

love R&B for my kids' shoes.
they take time and have lots of patience

poor

there is only a little sign on your desk where you say no refund or exchange on sale items where 9 out of 10 people will not see it and if you wear glasses forget it, once you buy it that is it. I loved your bags but i will never buy anything from your store again and i will not recommend your store to anyone again.

Is Russellandbromley uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

Russellandbromley Support

Welcome to the official Russell & Bromley web site.

Bezoek Russellandbromley

Categorie