Salgsbutikken.dk - Danmarks Mobiltelefon.dk Beoordelingen

Goed
8.9
2028 Trustpilot beoordelingen

Fantastisk god Service

Har kun godt at sige om Salgsbutikken, absolut den bedste service jeg nogensinde har oplevet. Ikke sidste gang jeg bestille hos dem.

Bestilte en tlf., som ikke duede, sendte den tilbage, fik en mail om der vil gå noget tid før jeg fik den igen, blev lidt meget "tøse fornærmet" skrev en knap så god anbefaling, hvorefter de ringede til mig, for at forklarede nærmere, nogle få dage efter modtog jeg en ny TLF, endda i den farve jeg allerhelst ville havde :D

SÅ kan kun ANBEFALE at folk handler hos dem !!!!

Order , sit back and relax :)

Ordered an Mobile , and received within 40 hrs . Professional service and would recommend to any one .

spar penge det koster dig DYRT

Bestilte 7 november, har endnu ikke modtaget varer har derfor bedt om pengene retur, i december dette er endnu ikke sket her den 8 april , trods jeg har været i kontakt med firmaet flere gange.

så jeg skal hermed ADVARER alle mod af handle i denne butik

Antwoord van Salgsbutikken A/S

Hej Michael Leslie Fjærå fra Oversigt Danmark ApS.

Som vi flere gange har talt om, og som du tilsyneladende ikke har tænkt dig at forklare er jeres sag meget atypisk.

Der var indbrud på Postdanmarks Postkontor på Amager. Vi havde 3 pakker liggende og vi fandt efterfølgende ud af at Postdanmark havde blandet 2 sager sammen og påstod at vi havde fået erstatning for jeres sag, hvilket ikke var tilfældet. Din faktura er krediteret tilbage i Januar, så vær rar at hold dig til fakta !

Der er jo ingen sammenhæng mellem det du skriver og det som er sket ?

Jeg har prøvet at rapportere denne anmeldelse til Trustpilot, men får et standard svar "så længe der har været en faktuel købsoplevelse kan de ikke gå ind i hvad der er sandt eller falsk".

Selv om jeg nok lige synes at denne anmeldelse du har lavet er temmelig upassende.......

Med venlig hilsen
Thomas Schaltz
Salgsbutikken A/S

Fantastisk service og supergodt tilbud!

Fik en Iphone 5 64GB, da varen jeg søgte var udgået- til en yderst konkurrencedygtig pris. Hurtig og venlig service . Det kan stærkt anbefales at handle hos Salgsbutikken.dk-Danmarks mobiltelefon.dk

God service

Der var lidt mindre bøvl som blev løst.
Kan nemt anbefale salgsbutikken til andre.

Fin handel og markedets bedste pris

God pris, og fin handel - trak ikke pengene før varen var modtaget.
Lidt mangle på kommunikation, da varen ikke var på lager alligevel.
Ankom dog ganske få dage efter, så godt tilfreds med oplevelsen.

Hej Martin,

Tak for din anmeldelse,

Ja den røde model var lidt svær at skaffe, beklager at vi ikke holdt de 1-3 dage.

Thomas

Luxus service.....!

Utrolig begejstret! Tjekked trustpilot inden jeg fortog mit køb og jeg er virkelig tilfred. Den eneste skuffelse er manglende information om at telefonen skulle bruge micro-sim (som har vist sig at være en fejl http://salgsbutikken.dk/shop/samsung-galaxy-note-3830p.html)

Tak til Thomas! ;)
+ Ekstra Stjerne

Hej Pia.

På selve varekortet står der hvilket kort du skal bruge :-)

Og du har endda fået 4G modellen som er kr. 700 dyrere !!

Det må vist give en stjerne mere alligevel så ? :-)

Thomas

Den bedste service jeg nogensinde har oplevet..........

Jeg har i dag talt med Thomas angående evt. køb af ny telefon. Da Thomas hørte, hvad problemet med min gamle tlf. er (touch skærmen fungerer meget dårligt), sagde han, at han selvfølgelig meget gerne ville sælge mig en ny telefon, MEN at jeg jo også kunne prøve, om det kunne hjælpe at opdatere den gamle ved hjælp af min pc. Jeg er "pc-analfabet", og Thomas brugte rigtig meget tid på at guide mig, om og om igen! Helt fantastisk. Det er første gang jeg har været i kontakt med firmaet, og alligevel får jeg en service langt ud over, hvad man kan forvente! Tusind tak, Thomas.

Glimrende

Hurtig ekspedering og endda en lille vittighed vedlagt.
Bestilte min Nexus5 om mandagen og havde den i hånden om tirsdagen.
Jeg kender ikke kvaliteten af deres reklamation- og klagehåndtering - og håber ikke jeg kommer til det. Men dét jeg har oplevet er til 5/5.

Hurtigt service, men må da brokke mig lidt..

Fik en defekt oplader på telefonen, de havde ikke fundet fejl ved den. Jeg måtte sende beviser i form af video optagelse. Fik det rettet op i løbet af 3uger (Dog ingen opdateringer omkring det på deres rma side udover at de har modtaget den, og måtte selv ringe ind).

god reklamations service

God og nem reklamations service.
Men jeg måtte af med 250 kr(hvoraf 100kr er porto)
Eneste minus er: (det er ikke butikkens skyld) -
Sony teknikers bemærkning - ingen fejl fundet! Hvordan kan man sige det, når telefonen er helt død.. Og de har installeret helt ny software.

Hurtig levering

Købe en telefon, den kom 3-4 dage efter at den var bestilt. Det er rart at det går så hurtigt.

Overraskende positivt!

Hurtig og professionel service. Alt fungerede som aftalt.

Iphone til lave priser

Jeg havde aldrig hørt om Salgsbutikken.dk før og overvejede derfor meget nøje om jeg skulle handle hos dem. Man høre jo så meget om at pengene bliver trukket fra ens kort og at varen aldrig dukkerop. Jeg kigger som regel efter E-market når jeg handler på nettet.

Jeg besluttede at lade det komme an på en prøve og jeg er ikke blevet skuffet. Salgsbutikken.dk har et stort udvalg af mobiltelefoner til gode priser. Hjemmesidn er nem og enkel at bruge. Der er præcis den information man skal bruge - hverken mer eller mindre. Jeg fik min Iphone 2 hverdage efter jeg havde bestilt den så leveringstiden er også OK. Jeg kan derfor godtanbefale andre at handle hos Salgsbutikken.dk.

Den eneste ting jeg savner at at man får en mail med kvittering/faktura når man har bestilt sin telefon. Jeg fik ikke printet kvitteringen ud da jeg havde gennemført min bestilling og det giver en ekstra tryghed at man modtager en mail med det samme når man har gennemført en bestilling. Var denne sidste ting i orden havde I fået 5 stjerner.

Tilføjese: Jeg har efterfølgende modtaget en mail fra Salgsbutikken.dk med min faktura som dokumentation på mmit køb. De beklagede fejlen. Jeg kvitterer hermed ved at give dem den sidste stjerne.

Handler der med sikkerhed igen

Efter lidt forvirring mht køb og levering, men meget behagelig og venlig telefon samtale med medarbejder, fik jeg blot 40 timer efter min vare.

Handler der med sikkerhed igen snarest, kan og vil anbefale denne butik

Tak for god og venlig handel.
thumps up

Fantastisk

Jeg har haft lidt mail korrespondance med Salgsbutikken, vedr. en Samsung Galaxy Mega, vedr. prisen og de anbefalede mig en Samsung Note 3 istedet.

Det har jeg ikke fortrudt.

Jeg fulgte jævnligt prisen på Pricerunner og Mobilpriser samt deres hjemmeside, og da jeg ville købe tlf. da var den sat op.

Jeg ventede og da den var på 4.099,- da slog jeg til og købte den, men nogle timer senere var den sat ned til 3.999,- det skrev jeg til dem at det var da lidt surt, men jeg havde jo købt tlf. til 4.099, men hvad gør Salgsbutikken !!

De nedjusterer prisen og trækker kun 3.999,- fra min konto.

Det kalder jeg GOD KUNDESERVICE :-)

Handler da gerne hos dem igen.

Hilsen

Hans Henrik

Super god og hurtig service

Bestilte sent mandag aften og kunne allerede hente den onsdag i mit posthus. Hurtig og effektiv service. Har også allerede anbefalet den videre til min far, der nu også vil købe sin mobil der.
Den "meget lille irritation" og derfor den manglende stjerne skyldes at mobilen i samme uge som jeg har bestilte den allerede er sunket 36 kr. i pris. Samtidig har jeg endnu ikke fået den op og køre da jeg kunne se at mit gamle SIM-kort ikke passer i og skal derfor også lige vente på mit telefonselskab til at sende et nyt.

Fantastisk service

Jeg kan kun varmt anbefale Salgsbutikken. Bestilte en Nexus 5 søndag eftermiddag. Den var på lager, men for en sikkerhedsskyld ringede jeg mandag formiddag. Min telefon var allerede pakket og klar til afsendelse. Der var lige den lille 'detalje' at prisen var opdateret for lavt, men jeg fik selvfølgelig telefonen til den annoncerede pris!
Tirsdag kunne jeg afhente pakken i Postbutikken. Fantastisk service - og en rigtig lækker telefon!

Salgsbutikken sælger.

Bestille telefon, fik bekræftelse, blev bedt om at tjekke mit køb, så de var sikre på, at der ikke var fusk med betalingskortet. Det er bare god sikkerhed og service.

Pas på med salgsbutikken - parallelimporterede telefon kan ikke repareres i DK

Salgsbutikken sælger parallelimporterede telefoner, det er angiveligt annonceret på deres hjemmeside. Hvad man som kunder ikke får oplyst, er at fx reparation af en defekt skærm på HTC (dvs. ikke garantireparation) ikke er muligt i danmark. Salgsbutikken oplyser efter min første anmeldelse af sagen på trustpilot, at det ikke er problem hvis der er tale om garanti reparation, men erkender at der er et reelt problem såfremt defekten ikke er dækket af garantien. Så skal man til et ikke autoriseret værksted, uden at oplyse hvad det har af konsekvenser for garantien på telefonen.
Salgsbutikken oplyste et autoriseret værksted til reparation, værkstedet nægtede at reparerer den defektet telefon med henvisning til at telefonen var tysk (købt hos Salgsbutikken okt. 2013). Regning for denne afvisning 280 DKK.

Hej Tony

Når vi får en henvendelse på en selvforskyldt skade, henviser vi altid til en række serviceværksteder, hvor man selv kan hente et tilbud fra. Bl.a. Telecare, som er hovedværksted for de fleste mærker.

Det står altid kunden frit for at kontakte disse værksteder og få tilbud på en reparation. Jeg kan ikke se hvordan det skal komme os til skade at jeres produkt er ødelagt udenfor garantien og at i vælger at sende den til Telecare, som afviser den?

Din anmeldelse bør ligge hos Telecare, hvis de ikke har underrettet jer om at de ikke håndtere reparationer af jeres enheds mærke - Med europæisk garanti.

Alle vores varer repareres indenfor købeloven og altid på producenternes udvalgte værksteder - Her i blandt Telecare. Men det er altid en god idé at kontakte værkstedet inden man sender sin enhed til reparation.

Jeg mener derfor ikke din anmeldelse er hverken fair eller passende på vores Trustpilot side.

Med venlig hilsen
Christian W.

tilføjelse 6/3-2014

Hej Tony

Vi har talt sammen nogle gange pr. telefon og nu kan jeg se du har ændret i din oprindelige anmeldelse.

Der ER blevet oplyst flere værksteder, det gør vi altid.
Der står i vores betingelser at det er på eget ansvar at sende sin telefon til reparation andre steder end hos Salgsbutikken med mindre andet er aftalt.
Vi har ikke aftalt noget med jer, i håndterede selv jeres ødelagte skærmsag ved at sende den til Telecare i stedet for iRepair som vi altid nævner først.

Du skriver "uden at oplyse hvad det har af konsekvenser for garantien".

Jamen Kære Tony, der er jo ikke nogen garanti på jeres telefon som er købt af Santiago Aps når I har ødelagt skærmen på den - så hvorfor overhovedet skrive dette ?

Og der er masser af importerede telefoner der sagtens kan repareres i Danmark, så det er noget vrøvl det du skriver og injurierende.

Thomas Schaltz
www.salgsbutikken.dk

Salgsbutikken A/S Support

Over dit bedrijf

Billige mobiltelefoner fra Nokia, Sony Ericsson, HTC, Samsung, LG, Huawei, Doro og Apple. Vi har eksisteret siden 2003 og er idag blandt de mest populære forhandlere af mobiltelefoner. Og vi sætter en ære i at yde den bedste og mest kompetente service i branchen.

Bezoek Salgsbutikken.dk - Danmarks Mobiltelefon.dk

Contact informatie