Sanitairmeester Beoordelingen

Sanitairmeester Beoordelingen

Uitstekend
9.3

super

geweldig meubel, goede degelijke kwaliteit en onderscheidend in model en keurig op tijd geleverd

Top afterservice

Had onlangs een douchewand gehaald maar bleek dat ik een langere stabilisatorstang nodig had dan de standaard stang dat was meegeleverd. Even een belletje naar Sanitairmeester en het was geregeld. Er werd een langere stabilisatorstang aan mij aangeboden voor inkoopprijs, omdat ze niks aan mij wou verdienen. En ik kan met zekerheid zeggen dat niet veel bedrijven dat meer doet. Top service en kom zeker weer terug als ik me badkamer weer gaat verbouwen.

Tevreden over gehele proces

Gewoon doen!
Beoordeling door bevestigde koper

alles zeer snel en goed geregeld, volgens afspraak

alles goed geregeld, levering was zeer snel en volgens afspraak ..
zeker een aanrader om voor een goede prijs een badmeubel te kopen
Beoordeling door bevestigde koper

prima telefonisch advies en verder verloop

ik zocht een keramisch wasbakje, en kwam op deze site terecht. heb toen telefonisch contact opgenomen omdat ik niet goed wist wat ik moest bestelle. ben toen prima te woord gestaan en geholpen. verdere verloop ook geen problemen.
Beoordeling door bevestigde koper

Super duidelijke en snelle service!

Goede, snelle service. Goed meegedacht aan een oplossing. Goede levering.

uitstekende service

vanf het moment van bestelling tot en met levering zoals je graag verwacht een uitstekende service die door weinigen nog waargemaakt wordt.Een echte aanrader.

Aanrader!

De standaard sanitair-leveranciers met chique showrooms kunnen hier zeker niet tegenop qua prijs. Er wordt op een prettige manier meegedacht, en altijd snel op vragen gereageerd.
Een probleem met de douchekraan is vlot opgelost, wij hadden de volgende morgen al een nieuwe kraan in huis!

een prima bedrijf !

Goede service . Waar de klant nog klant is .

Klantvriendelijk

Alles ging perfect.
Ik ben een tevreden klant.
Beoordeling door bevestigde koper

Prima bedrijf en super klantvriendelijk

Zeer tevreden over de prijs kwaliteit verhouding en natuurlijk de persoonlijke service! Zeer klantvriendelijk!
Beoordeling door bevestigde koper

Een geweldig bedrijf met dito service!

Dit bedrijf is uniek in zijn soort, vriendelijke mensen aan de telefoon, uitstekende service (zelfs als je door eigen schuld iets verkeerd monteert), staan je altijd met raad en daad te woord, prachtige kwaliteit meubelen en snel geleverd!

in één woord geweldig

Nadat wij in de showroom waren wezen kijken en ons heel goed advies was gegeven stond ons besluit al heel snel vast, hier gaan wij ons Nostalgisch badmeubel bestellen.
We werden heel vriendelijk te woord gestaan.
De levering ging ook heel snel en alles zag er perfect uit.
Mochten we tijdens de montage nog vragen hebben dan moesten we maar even bellen.
Wij zijn zeer tevreden en zullen zeker Sanitairmeester bij andere mensen aanraden.

Perfecte prijs/kwaliteitverhouding + snelle levering

Snelle levering! De radiator ziet er goed uit en was niet te duur! Echt een aanrader dus!

Betrouwbaar

Ik was op zoek naar een bepaalde kraan die nergens verkrijgbaar was. Totdat ik deze site tegenkwam.
Meteen besteld en binnen een paar dagen geleverd.
De kraan is mooier dan onze verwachting. Maar wat zeker zo belangrijk is...ik weet dat ik vaker kan bestellen bij de sanitairmeester.
Beoordeling door bevestigde koper

Vriendelijk, betrouwbaar en een badmeubel van goede kwaliteit.

Ging allemaal heel vlot, bestelling, betaling en levering. Meubel werd keurig naar binnen gebracht (ik hoefde niks te sjouwen) kreeg nog tips voor montage en dat ik echt moest bellen als ik er niet uitkwam. Allemaal heel vriendelijk en correct. Komt gewoon heel betrouwbaar over.
Beoordeling door bevestigde koper

er valt niks aan op te merken, wij zijn heel tevredeb

een hele goede service

correct

- duidelijke beschrijving artikel op website
- zeer aangename contacten
- vlotte en correcte levering
- snelle reacties op mails
- degelijk materiaal
Beoordeling door bevestigde koper

Goede service, komt na wat men zegt.

Vanaf het eerste contact, tot het moment van bestelling, vriendelijk en goed geholpen.
Beoordeling door bevestigde koper

badmeubel prachtig,montage bijna niet zelf te doen

sorry heeft even geduurd maar nu tijd voor het badmeubel. de bij geleverde af voer stukken passen helemaal niet op elkaar. iemand die niet handig is moet het plaatsen over laten aan iemand met ervaring.verder is de levering goed gegaan. zijn verder tevreden.

www.sanitairmeester.nl Support

Sanitairmeester.nl biedt u badkamermeubelen, douchecabines, kranen, badkamer designradiatoren en overige sanitair producten. Hoogwaardige kwaliteit tegen zeer scherpe prijzen. SanitairMeester voorziet op professionele wijze in deze behoefte door een scherpe blik te houden op kwaliteit, prijs, trends, service en advies. Op deze site kunt u online bestellen maar mocht u op zoek zijn naar advies op maat, afgestemd op uw persoonlijke wensen en behoeften of simpelweg een vrijblijvende offerte? Geen probleem: u bent hier op het juiste adres. Betalen kunt u gemakkelijk met iDeal via uw eigen bank of onder rembours (contant bij levering). Wij leveren alle bestellingen boven € 495,00 kosteloos in heel Nederland en België (m.u.v. eilanden). Voor bestellingen onder dit bedrag wordt een kleine bezorgkosten vergoeding gevraagd. Wij zijn zeven dagen in de week telefonisch bereikbaar op 024-3483885 voor al uw vragen en wensen. Wij hopen u van dienst te kunnen zijn!

Bezoek Sanitairmeester

Contact informatie: tel 024-3483885 of 06-41816620 of 06-54642427