Shopvanalles Beoordelingen

Shopvanalles Beoordelingen

Laag
4.7

Jammer dit!

Bestelling geplaatst, 1 maand op gewacht. Kreeg te horen dat er iets mis was gegaan bij Post-nl. Kan ik niet controleren en heb ik vrij weinig mee te maken. Vervolgens gevraagd of ze het geld wouden terug storten, hier heb ik maar liefs 2 maanden op moeten wachten en herhaaldelijk ze achter de broek aan moeten zitten. Gewoon mails gestuurd waar ik nooit antwoord op heb gekregen. Service van lik mijn vestje, nooit weer!

Helaas slechte afhandeling na bestelling

Heb een SATA dockingstation via de website bestelt. Deze ziet er overigens goed uit. Na ruim 6 dagen niets gehoord te hebben over de status van mijn bestelling een ticket geopend via hun digitale helpdesk waar mijn bestelling blijft. Hierop gelijk de volgende dag een update ontvangen dat het door drukte etc vertraging opliep en excuses ervoor... Begrijpelijk echter had dit wel eerder willen horen. De verwachting was binnen 1 week te leveren na update....Vier dagen na het verstrijken van de verwachte week maar weer een update gemaakt in het ticket waar mijn bestelling blijft en maar gevraagd mijn bestelling te annuleren als deze niet binnen die week geleverd kan worden. Geen tegen bericht ontvangen van Shopvanalles. 2 Dagen na het maken van mijn update eindelijk mijn bestelling ontvangen. Helaas was de doos alleen in een papieren zak verpakt waardoor de doos beschadigd is ontvangen. Gelijk getest en omdat het product niet aan mijn verwachting voldoet (oude HD past er niet in en wordt niet herkend door mijn systemen) weer een update gedaan in het ticket dat ik het retour wil zenden. Hun procedure is eerst een bericht sturen dat ik het retour wil zenden en waarom waarna ze hun goedkeuring geven??. Nu is het maar weer afwachten totdat ik iets hoor van hun...

Kortom je moet heel veel geduld hebben en zelf vragen wat de status is. De after care na het bestellen van een product bij deze website kan zeker beter. .

Goede site, slechte ervaring met levering en service

De site is geweldig handig en erg goed te vinden. Het biedt zoals het heet zo ongeveer alles wat je op het internet zou zoeken. Echter toen ik een product bestelde waar een groene op voorraad vinkje bij stond en 1-3 werkdagen, ontving ik niks binnen die termijn en pas 5 dagen na een klacht kreeg ik te horen dat op het moment van bestellen het product uit was verkocht en dat ik kon kiezen voor of geld terug of wachten tot mid. januari, echter stond er nog steeds een groen vinkje bij op voorraad. Ik wees hen hierop en dit werd veranderd. Ik wacht nog steeds tot mid. januari, ik zou bericht krijgen wanneer het product er weer was en wanneer ik het zou ontvangen. Echter tot mijn verbazing, zie ik dat er weer een groen vinkje bij op voorraad staat, terwijl ik nog niks gehoord heb. Word ik misleid, of alle andere mensen die naar Shopvanalles gaan?
Daarom een lage waardering voor de service en levering orders.

Notebooktas

Ook hier voor een mooi prijsje nog een notebook-tas gekocht. Afhandeling was prima.

Is Shopvanalles uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer