SkatePro Beoordelingen

SkatePro Beoordelingen

Uitstekend
9.5

Perfekt!

Hurtig levering. God service. God holdbarhed på produktet. Jeg var tryk ved at give mine penge til dem. Kan klart anbefales. Skatepro er min nye og eneste skaterbutik!

Hurtig levering, fantastiske produkter

Hurtig levering, fantastiske produkter, min datter vil ikke tage rulleskøjterne af. Køb hos dem.

Skatepro

Hurtig levering gode produkter, har ingen problem med at anbefale virksomheden.

intet at klage over

Bestilte mine første varer hos skatepro i søndags, de blev afsendt i går og ankom så hos mig i dag. Fik god information om hvornår varerne var afsendt osv. Alt i alt er der intet at klage over! :-)

22 timer fra bestilling til afhentning i PakkeShop! Fantastisk!

Super hjælpsomme medarbejdere i telefonen, der gladeligt hjalp med alle mine spørgsmål. Da min søn og jeg endelig bestilte, gik der blot 15 minutter, til jeg fik en SMS om, at pakken var afsendt, og 22 timer efter afgivet bestilling kunne vi afhente i GLS PakkeShop.- Ubetinget den hurtigste levering, jeg nogensinde har oplevet!

Varerne er af super kvalitet, og jeg har en meget lykkelig søn på vej ud og køre på stuntløbehjul!

God, professionel og hurtig service

Er altid blevet behandlet vildt godt og professionelt, og jeg synes, deres hjemmeside er usædvanlig nem at finde rundt på. Betalingsløsningen fungerer også fantastisk, og det er bare fedt at handle i en e-butik, hvor også den tekniske del fungerer perfekt. Og når man går i gang med at kommentere på teknikken, som er perfekt, er det jo kun fordi alt andet OGSÅ er perfekt. God shop. Kan anbefales.

rulleskøjter

Vi købte jeres in-linertilbud med sikk.udstyr som fødselsdagsgave til Andreas på 8 år. Forsendelsen gik hurtigt og det var en fordel at gaven også var pakket ind. Det sidste var dog det mindst pæne, brug en gennemsigtig tape. Alt i alt var det lige hvad vi havde brug for. --- PS: vi er ikke intereseret i en stribe e-mails med ekstra tilbud; vi kigger selv på jeres hjemmeside.

Alt fungerede fint

Alt fungerede fint, så der er ikke så meget at skrive!

5 stjerner

Alt var i orden, og svarede fuldstændig til hvad jeg havde håbet/forventet.

Hurtig levering

Hurtig levering - dag-til-dag, og gode priser.

Enestående god rådgivning og oplevelse

Købt K2 til min datter der bor i Århus. Dette er sket efter meget fin rådgivning pr. tlf.

Sparkcykel

Vi trodde att vi skulle få paketet hemlevererat, men vi fick hämta det hos ett postombud.
Dålig kvalitet på sparkcykeln, efter första turen är bakhjulet så skavt av bromsen att det är ojämn. Dunkar då det rullar.t
SkatePro.dk

Antwoord van SkatePro.dk

Vi beklager meget, at leveringen blev forsinket fordi I troede at det kom hjem! Indenfor de seneste uger har vi faktisk ændret leveringen til Sverige, så at det både er nemmere, hurtigere og kunden selv vælger pakkeshoppen, hvis hjemmeleveringen ikke er muligt. Men af din anmeldelse fremgår desværre ikke om du fik leveret til Sverige eller Danmark? Der er jo lidt forskellige leveringsmetoder i de to lande. Vi vil i hvert fald rigtig gerne opklare sagen, og ville glæde os over at modtage en email fra dig.
I samme email kunne du tilføje nogle billeder af løbehjulet og hjulene, så at vi kan se på dem. Det er desværre normalt at hjul ikke kan holde til at man blokerer bremsen, men ved hjælp af billeder kan vi lige vurdere, om der måske var fejl på dem!
Venlig hilsen
Milena
SkatePro

Bredt og varieret sortiment, og jeg var især glad for at kunne finde min datters fødselsdagsønske. nemlig et par side by side. Som straks blev taget ibrug med stor glæde

Skatepro har en overskuelig hjemmeside, og de bestilte side by side rulleskøjter blev leveret som forventet. Jeg kan derfor godt anbefale andre at handle online med skatepro.dk

Første oplevelse - meget positiv

En kort forsinkelse, men det er pebernødder, når varen ikke var på lager til begynde med, priserne er helt igennem gode, især set ift. de fysiske butikker. Vil klart andbefale denne side til andre.

Godt men mister for mange ting

Jeg syntes det er er en mega god side. Jeg har bestilt 4 gange derinde uden nogen problemer.
Men jeg syntes i mister for mange ting. Der er næsten ikke nogen district ting og addict

Men ellers en pisse god hjemmeside som man kan stole på

Lav pris, hurtig og høj service

Har købt 1x hokeyskøjte, 2 x rulleskøjte, 1 x beskyttelsesudstyr fra Skatepro.dk. De skuffer bare aldrig. God og professionel hjemmeside, service, levering mm. Kan varmt anbefales.

God kundeservice

Min søn skulle have et skateboard, og da jeg intet aner om disse, kontaktede jeg telefonisk firmaet. Jeg fik fat på en venlig og hjælpsom medarbejder og fik en god vejledning. Leveringen var hurtig. En god oplevelse. Jeg kan klart anbefale skatepro.dk

Fantastisk service

Købte et Longboard til min søn i julegave som var et kæmpe hit. Servicen her helt i top. Pakken kom efter et par dage og det fungerede perfekt med afhentning på den lokale OK tank.

Tak for jeres hjemmeside som er hurtig og enkel.

SkatePro.dk Support

Over dit bedrijf

Alt i Skateudstyr hos SkatePro. Her finder du Nordens største udvalg af rulleskøjter, løbehjul, skateboards, hockey og beskyttelsesudstyr.

Bezoek SkatePro

Contact informatie