Soenderjysk Beoordelingen

Soenderjysk Beoordelingen

Middelmatig
6.9

God service

Indtil nu har jeg oplevet en god service og pris. Selvrisiko på indbos forsikring er høj efter min mening. Ellers billig forsikring. Skiftede hertil efter dårlig oplevelse og behandling hos GF. Skal nok sige, at jeg ikke har haft skade endnu, så kan jeg ikke bedømme hvordan Sønderjyske er, når man har skade.

Super fed service når skaden sker

Har haft 2 vandskader i løbet af kort tid sim løb over 70.000 kr og de har bare været der 100 %. Alt har de taget sig af, ingen papirer skulle udfyldes eller sat spørgsmål ved noget som helst. Kan kun give dem stor ros og anbefale andre at tage dem.

Useriøst og elendigt forsikringsselskab!!

Vi blev påkørt bagfra af en bil en i rundkørsel. Ejeren tog med det samme skylden, og da vi begge have Sønderjysk forsikring, var det jo let at få tingene i orden.
Vi tog billeder af bilerne, så og ulykkesstedet, så der ikke var noget at komme efter.
Da Sønderjysk fik sagen, mente de at vi begge have været skyld i ulykken!? da vi havde bremset op. (hvilket jeg nu mener man normalt gør, når man kommer til en rundkørsel. Plus at personen bagved ikke havde overholdt sikkerhedsafstanden.)
Det gik vi selvfølgelig ikke med til, da vi stadig mener at vi var uden skyld.
Sønderjysks klagecenter, gav selvfølgelig dem ret, og nu er skal vi betale en halv selvrisiko for en ulykke som vi ikke var skyld i.

Sønderjysk forsikring kan bestemt ikke anbefales!!

Jeg ligger dokumentation online, med billeder, SMS beskeder fra vedkommende som kørte ind i os (med tilståelse) samt afgørelsen fra Sønderjysk forsikring!
Link følger.

Ukompetent ledelse og meget ubehagelig skadeschef

Jeg har været kunde hos selskabet i ca. 30 år og tidligere følt mig godt behandlet. Jeg har gennem årene haft ganske få mindre skader, og betalt en mindre formue i præmie.
I forbindelse med et meget stort, gammelt træ, der blev ramt af lyn, har jeg oplevet en meget ubehagelig forskelsbehandling, hvor en bekendt fra samme selskab fik hele sin skade - med nedtagning af træet - dækket, men hvor jeg blev nægtet erstatning og samtidig insinuerede skades chefen, at jeg var ude på forsikrings svindel.
Flere skoventrepenører med ekspertise indenfor området, var ikke i tvivl om skadens opståen, og at det var en klar forsikringsag.
Sønderjysk forsikrings slogan - at du skal opleve det som noget særligt, at være forsikret hos Sønderjysk forsikring - skal jeg da love for, at de lever op til!! Havde jeg da bare været kunde i et andet selskab, da skaden skete.
Samtidig må jeg konstatere, at kulance ved selskabet ikke, hvad er.
Hilsen Henning Wendelboe

Perfekt

Jeg er lige blevet ny kunde hos Sønderjysk, da de kunne give mig samme betingelser, ja endda bedre dækning på nogle af mine forsikringer, men til en lavere præmie.
Jeg har været GF kunde i mere end 12 år, og har været yderst tilfreds, men pga. voldsomme prisstigninger på husforsikringen, valgte jeg derfor andet selskab.

Højt service niveau og fornuftige priser

Jeg har været kunde siden jeg var 18 år da jeg fik bil og har senere hen fået hus, indbo og hund forsikret hos dem og der har aldrig været noget bøvl når jeg skulle bruge hjælp. Heller ikke i en skadessituation.
Når man kommer ind på en af deres filialer er personalet også meget flinke og hjælpsomme, så jeg kan ikke forstå de andre sure miner, men man kan selvfølgelig være uheldig

Pas på !

Jeg har været hos sønderjysk i en del år men de er blevet ret ringe og er ikke til at stole på, så hvis du vælger dem pga. de lave priser så husk at nærlæse policerne for selvom du beder dem sætte noget ekstra på din forsikring så kan du ikke regne med at de gør det og når man så står med skaden vil de ikke dække og de vil under ingen omstændigheder tage det som deres fejl...Selvom man faktisk har betalt en mindre formue til dem og stort set aldrig har meldt skader.

Virkelig dårlig behandling, så pas på hvis du vælger dem du kan ende med at stå med en skade de ikke vil dække !!

Jeg er ihvertfald den der er smuttet, så hellere betale lidt ekstra om måneden for et firma man kan stole på. Kan IKKE anbefale sønderjysk forsikring

God dækning og flinke medarbejdere

Jeg har været kunde hos Sønderjysk forsikring i 3 år og har kun oplevet at de har været imødekommende og hjælpsomme. Og det på trods af at jeg i den korte periode har haft en del skader.
Da jeg syntes, at nu var det ved at være pinligt, var holdningen hos konsulenten, at skader kommer i stimer og jeg bare var uheldig - og så blev skaden dækket med et smil.

God service

Jeg har kun gode erfaringer med Sønderjysk forsikring. Priserne er rimelige og betjeningen er i top. Det hjælper selvfølgeligt også at der ligger en afdeling meget tæt på hvor jeg bor og jeg lige kan smutte forbi.
Det skal så siges jeg endnu ikke har haft brug for deres assistance i nu. Så jeg håber de er det når det gælder.

Indtil videre ingen problemer

Da jeg købte bil oprettede jeg mig som kunde hos Sønderjysk Forsikring, da de var billigst og mine forældre er kunde der.

Jeg fik at vide, at min ulykkesforsikring ville koste 1000 kroner, men har netop modtaget en regning på 1209,25 kroner, som jeg lige vil kontakte dem angående.

Pris er ikke altid alt...

Sørg for at tjekke deres betingleser ordentlig igennem...!!!

Skiftede fra ALKA!

Skiftede for et lille års tid siden fra ALKA! til Sønderjyske

og indtil videre har jeg ikke fortrudt, forsikringspriserne er helt fair, betaler pt. det samme for min bil nu uden km begrænsning som jeg gjorde ved ALKA! med en 20000 km/året grænse.

Har også hørt fra en del kolleger som har sønderjyske og har haft skader at de er blevet repareret uden nogen former for problemer. Så de kan varmt anbefales herfra.

Meget god service

Jeg skiftede til Sønderjysk forsikring i 2008 og har ikke fortrudt. Tvært imod fik jeg stor hjælp til alt ved en stor vandskade i mit hjem. Jeg kan kun anbefale virksomheden på det bedste. Desuden matcher priserne andre selskaber på markedet.

Selvrisiko på 10 %

Overskriften siger vist det hele

Meget tilfreds :)

Vi skiftede til sønderjysk forsikring, hvilket har være en kæmpe fordel, bedre forsikret til bedre priser, vi har haft en skade på vores bil og der var ingen problemer, alle vores forsikringer er hos dem i dag, og der bliver vi nok rigtig længe, kan klart anbefales :)

Kanon service

Skiftede til sønderjysk forsikring da jeg skulle købe hus... valgte at tage en ejerskifeforsikring ved dem.. som senere skulle vise sig at det var en go idé.. da huset var spækket med ulovlige el installationer... Her var sønderjyske virkelig en kanon forsikring.. inden for 2-3 uger.. stod der kroner på min konto.. ingen diskutioner osv.. så varm anbefaling her fra

Is Soenderjysk uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer