Sony Beoordelingen

Sony Beoordelingen

Middelmatig
5.4

Slechte service

Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een laptop gekocht en na 3 weken ging er al wat mis. Mijn scherm gaf groen aan en mijn laptop viel soms uit. Heb er een week mee gewacht, maar deze problemen bleven voorkomen. Uiteindelijk opgestuurd en laten repareren. In eerste instantie vond ik de service goed, omdat het snel terug werd gestuurd en er duidelijk werd aangegeven wat er was vervangen/gerepareerd. Vervolgens ging het twee weken goed en kreeg ik WEER dezelfde problemen. Toen opnieuw opgestuurd, terug gekregen. Het bleek dat mijn laptop weer dezelfde probleem had en dat het weer opgelost was. Ik dacht vooruit, we geven het gewoon nog een kans. Toen kreeg ik WEER hetzelfde probleem, ook weer na een hele korte tijd en heb ik mijn laptop weer terug laten sturen.

Inmiddels is de laptop nu opgestuurd voor de 5e REPARATIE en ik heb heel lang moeten wachten op reactie van SONY, wat er nou precies gaat gebeuren. Op dit wil SONY ons geen nieuwe laptop geven, maar alleen de dagwaarde van de laptop aanbieden. Dit is voor hen de enige oplossing, omdat de garantie volgens hun een maand verlopen is. Terwijl ik na 3 WEKEN problemen had met mijn laptop. Ik heb voor mijn studie mijn laptop hard nodig en moest bij het maken van mijn verslagen iedere keer op opslaan drukken, omdat hij elk moment kon uitvallen.

Ik vind dit slecht geregeld en voel me meer opgelicht dan geholpen. Ik ben bestolen van mijn geld.

Klantenservice Sony NL niet erg gericht op Service..

Klantenservice (telefoon) varieert: ene keer wel iemand die verstand van zaken heeft, de andere keer weer een telefoonmiep die niet weet waar ze het over heeft.
Chat van de klantenservice is belabberd (leek me een leuke optie aangezien ik al veel geld aan de telefonische klantenservice kwijt ben geweest in het verleden). Deze mevrouw weet helemaal nergens een antwoord op en is ook niet van plan om het voor je op te zoeken. Echt schandalig dat zij geld voor haar job krijgt!
Na 4 dagen zoeken op Google was ik het zat en heb ik contact opgenomen met Sony Duitsland, wederom chat-klantenservice. Zij hebben me perfect geholpen en heel veel voor me uitgezocht! Ik ben hier heel blij mee want nu wist ik precies welke headset ik moest hebben voor mijn telefoon.
Sony Nederland mag de chat wel opdoeken, of gauw iemand anders in dienst nemen!

Tablet S

Beter dan de Ipad,
Service en afhandeling orders en vragen zoals het hoort maar nergens meer voorkomt. Chapeau

Is Sony uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

Support

Sony heeft de allernieuwste camera's, HD-TV's, Blu-ray Disc-spelers en Sony DVD-producten, digitale camera's, MP3-spelers, laptops en nog veel meer. Geniet van de nieuwste technologie van Sony.

Bezoek Sony