Spirituelewinkel Beoordelingen

Spirituelewinkel Beoordelingen

Goed
8.1

Betrokken, snel geleverd, mooie producten.

Een jaar geleden heb ik voor kerst een paar cadeau'tjes besteld. Ze mailde mij meteen over een product waarvan ze alleen bepaalde soorten nog hadden (afbeeldingen op een kaars) en dat vond ik netjes. Verder snel geleverd.

Super!

Snel geleverd, netjes ingepakt, ben helemaal tevreden!!

Super!

Heerlijk bedrijf om bij te kopen. Je wordt niet plat gespamd. De site is overzichtelijk en duidelijk en ze hebben regelmatig leuke, nieuwe dingen. De bestelling is er eigenlijk altijd de volgende dag of, als je laat besteld hebt, de dag erna. Ik vind het een absolute aanrader, helemaal als u op zoek bent naar een leuk, origineel en betaalbaar cadeau.

Speciale producten en Snelle levering

Ik ben altijd op zoek naar speciale cadeautjes en dat kan ik bij hun vinden. Betalen is heel makkelijk via ideal. De levering is super snel en als het product niet op vooraad is dan stellen ze je op de hoogte en het wordt dan nog zo snel mogelijk nageleverd.

Is Spirituelewinkel uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

Spirituelewinkel Support

spirituele kado winkel online new age en boeddha geschenken kado edelstenen engelen geluk en spiritueel artikelen geschenk wierook new age winkel

Bezoek Spirituelewinkel