Steigerhoutenmeubelshop.nl Beoordelingen

Steigerhoutenmeubelshop.nl Beoordelingen

Uitstekend
9.2

Prachtige steigerhoutenmeubelen!

De tafel die ik heb besteld, is echt super. Het past perfect bij mijn interieur en het geeft zo'n leuke sfeer af. Ik ben er heel blij mee!

Verder was de service prima en werd het snel afgeleverd. Ik raad het echt aan iedereen aan!

Zeer tevreden met mijn nieuwe meubels!!!

Met veel plezier heb ik gisteren mijn nieuwe steigerhouten meubels in ontvangst genomen. Ze zien er prachtig uit en geven mijn huis een totaal andere uitstraling. Ik kreeg gelijk complimenten van mijn vrienden want mijn oude meubels waren echt aan vervanging toe.

Omdat ik nooit eerder steigerhouten meubels heb aangeschaft, had ik daar nog wel een aantal vragen over. Aan de telefoon werd ik vriendelijk te woord gestaan . Ook twijfelde ik tussen een aantal meubels, maar zij hebben mij goed geadviseerd om de juiste keuze te maken! Dat was voor mij, naast de goede prijzen, doorslaggevend om voor Steigerhoutenmeubelshop te kiezen. Ik raad iedereen dit bedrijf aan!

Superkwaliteit! Wat ligt mijn steigerhoutenbed HEERLIJK!

Ik was al enige tijd op zoek naar een steigerhouten bed. Bij steigerhoutenmeubelshop vond ik eindelijk het steigerhouten bed naar mijn zin en nog betaalbaar ook!
Mijn bed werd keurig op tijd afgeleverd en het personeel wist mij goed te helpen bij de vragen die ik nog had! Ik slaap elke nacht weer heerlijk dankzij dit fijne bed.

Top kwaliteit meubels die ik zeker kan aanraden aan iedereen!

Erg goed geholpen en mijn tafel zeer snel ontvangen

Enige tijd geleden een prachtige steigerhouten tafel besteld. Erg vriendelijk geholpen en ik heb precies gevonden wat ik zocht.
De tafel was ook netjes op tijd geleverd en opgezet.
Zeker aan te raden!

Super goed product, nog betere service!

Ik heb een tijd geleden een steigerhouten TV meubel besteld. Deze is inderdaad binnen 2 weken netjes thuis afgeleverd. Maatwerk, vakmanschap en kwaliteit, is niet kapot te krijgen!

Mooi aanbod en de volgende aankoop (eettafel) staat al op de planning. Dit zal zeker weer bij steigerhoutenmeubelshop zijn.

Met vriendelijke groet,

Kasper

In 1 woord: Geweldig!

Perfecte service, scherpe prijzen en een fantastisch meubel op maat!

Super!

Ik had een grote bestelling bij steigerhoutenmeubelshop geplaatst. Eerst was ik een beetje huiverig aangezien ik niet vaak iets bestel op het internet. Bij de klantenservice dachten ze erg goed met me mee en gaven ze adviezen. Uiteindelijk binnen 2 weken mijn meubels gekregen en ik ben zeer tevreden! Alles ziet er perfect uit, zeker voor de prijs wat je ervoor betaald! Kortom, een aanrader!

Snelle en goede levering. Kennis van meubels maken.

De ervaringen zijn erg positief met Steigerhoutenmeubelshop. We hadden wat speciale wensen. Op alle vragen reageerde de vriendelijke klantenservice snel op vragen (zelf met een schets ter controle!). Ik heb het idee dat er daarom ook echte kennis van meubels maken is en dat voelt prettig. De tafel, tv meubel en maatwerk kast (eigen ontwerp) zijn snel geleverd. De meubelen zien er piekfijn uit.

Fijne winkel, perfecte meubelen

We hebben een eettafel en eerder al een loungeset bij deze sympathieke winkel gekocht. We zijn beide keren zeer vriendelijk geadviseerd over de meubelen. We hebben eigen afmetingen doorgegeven en niks was een probleem. Beide keren waren de meubelen perfect uitgevoerd en op tijd geleverd. Alleen maar positief dus.

Goed advies en vlotte bezorging van goede meubelen

We hebben een tafel en kasten op maat laten maken. Omdat we niet zeker van onze zaak waren aangaande afmetingen, we waren wat huiverig om dat online te bestellen is er contact geweest met het bedrijf. De medewerkers hebben goed advies gegeven wat we het beste konden doen. We kregen zelfs een tekening. De meubels zijn prachtig en de bezorging was uitstekend. Geen minpunten kunnen ontdekken.

Meubelen met grote tevredenheid besteld en geleverd.

Goede kwaliteit meubelen, snelle levering, vriendelijke persoonlijke service waar je met je vragen terecht kan. Zeer aan te bevelen.

Afwerking en levering zoals het hoort

Een steigerhouten kast van 2,6 meter breed besteld en de afwerking was zoals het hoort; geschuurd met wat grove plekken omdat het steigerhout is. Je kunt en moet geen Ikea fineer of eikenhout afwerking verwachten. De levering was verbazingwekkend snel en het zijn vriendelijke kerels.

Perfecte afwerking en topkwaliteit service

Blijkbaar heeft het bedrijf goed naar de reviews gekeken. Ik heb goed gezocht, maar ik kon geen splintertje ontdekken. Alles was supernetjes geschuurd. Ik was een beetje huiverig van te voren omdat ik mijn tafel in een aangepaste maat wilde hebben. Maar uiteindelijk bleek alles netjes zoals mijn omschrijving te zijn uitgevoerd!

Bedankt mensen van steigerhoutenmeubelshop!

Mooi resultaat, goede afwerking en snelle levering

We hebben een aantal meubelen besteld waarvan ook in een speciale afmeting. Dit was geen enkel probleem. De communicatie was ook prettig. Binnen twee weken waren onze meubelen geleverd.

We wisten dat steigerhout wat ruw is omdat we al eens iets bij een kennis hadden gezien. De afwerking van Steigerhoutenmeubelshop was zeker veel beter. Prettig is ook dat we tips kregen hoe je de meubels eerst goed kan schoonmaken zodat kleine ruwheden nog meer kan weghalen, maar dat was amper nodig. We zijn meer dan tevreden en vrienden zijn ook enthousiast die we graag doorverwijzen!
Beoordeling door bevestigde koper

aardige mensen,snelle levering,geweldige service en snelle reactie

Ik ben tevreden over het contact, de snelle levering en de snelle reactie op een correctie. Alleen de afwerking kan op sommige plekken iets beter. Beter schuurwerk, zodat er geen strookjes hout rafelen., met name aan de poten. Gevaar voor splinters.

Betrouwbare leverancier

Steigerhoutenmeubelshop maakt waar wat ze zeggen en leverden een sitetabel conform afgesproken specificaties. Bij de beantwoording van vragen bleven echter nog wel eens wat antwoorden achterwege, zodat we moesten rappelleren om een goed beeld te krijgen.
Het enige echte minpuntje was dat de transporteur (Beers, Winkel) de afspraken niet na kwam. Ze zouden bellen, maar deden dat niet (of spraken niet in?) en er kwam uiteindelijk pas contact na herhaald bellen naar Steigerhoutenmeubelshop.
Beers kwam de afspraken met Steigerhoutenmeubelshop wat dat betreft niet na.
Al met al toch een voldoende voor Steigehoutenmeubelshop.

Afwerking kan beter

De geleverde bureautafel Essex was niet goed afgewerkt.
aan de onderzijde van de poten zaten nog allemaal restanten van het afzagen. Heb het zelf bijgeschuurd.
De voorzijde van het bureau was niet spintervrij.
Beoordeling door bevestigde koper

Prachtige meubels, service uitmuntend!

Prachtige meubels, service uitmuntend! Snelle levering is erg prettig.

Slecht afgewerkte meubels!

Snelle levering, maar zeer slecht afgewerkte meubels. Bij bellen wordt als excuus aangegeven dat het gaat om steigerhout. Ik snap dat niet alles helemaal strak kan zijn, maar wel recht afgezaagd en juist in elkaar gezet en goed geschuurd! Dit was echter absoluut niet het geval!
Geen aanrader!
Wel hele mooie kussens trouwens (met ook langere levertijd: misschien beter om iets meer tijd te nemen om de meubels goed af te werken. Had liever wat langer gewacht en goede meubels gekregen!).
Beoordeling door bevestigde koper

Prima service en mooi product

Ruim een maand geleden heb ik een offerte voor een stoer kinderbed gevraagd. Nadat ik de offerte binnen korte tijd ontving, heb ik het bed direct besteld. In nog geen 2 weken tijd stond het bed kant en klaar in de kamer van mijn zoon. Hij is er hartstikke blij mee!

Dit bedrijf is zeer klantvriendelijk en servicegericht.

Steigerhoutenmeubelshop.nl Support

Steigerhoutenmeubelshop.nl | Groot assortiment steigerhouten meubelen voor thuis, kantoor, de winkel of de horeca. Door heel Nederland bezorgd.

Bezoek Steigerhoutenmeubelshop.nl

Contact informatie