Subside Sports.nl Beoordelingen

Subside Sports.nl Beoordelingen

Goed
8.9

Groot assortiment!

Koop altijd bij Subside Sports. Snelle levering en ze hebben echt alles! Pas het Italië WK voetbalshirt gekocht met officiële bedrukking van Balotelli. Forza ITALIA!!!

Uitstekende klantenservice!

Maandag mijn Colombia shirt inclusief bedrukking van Falcao besteld en diezelfde week(zaterdag) al in huis! Vrijdag gebeld wat de status van mijn bestelling was en vlak erna weer opgebeld door hunzelf!!! dat ik het shirt zo spoedig mogelijk kon verwachten! Klasse...

Snelle levering

Ik ontving mijn bestelling op donderdag; zondag besteld. Alleen heb ik geen bevestigingsmail ontvangen na het bestellen dus heb ik zelf moeten bellen voor de bevestiging.

leuke artikels

Weinig variatie, heb ook de indruk dat er vroer meer artikls waren.

Veel keus, maar hoge prijzen

2 shirts besteld van Borussia Dortmund vanwege het kampioenschap.
Shirts stonden als Kappa op de site, bleken echter van 1 of ander goedkoop merk te zijn.

De shirts zijn verder mooi maar de prijs is dan echt te hoog.

Excellent

Excellent company, reliable quality and efficeint delivery.

prima

Vriendelijke klanten service. Had mail gestuurd voor informatie nog zelfde dag duidelijk bericht terug over de levering.
De bestelde artikelen snel in bezit en van goede kwaliteit.

Prima!

Goede service en levering, contact met klantenservice heel goed, reageren snel en vriendelijk op vragen. Kwaliteit van kleding ook prima!

Snelle en uitstekende levering

Product dinsdag (20/12) besteld, vrijdag (23/12) reeds in mijn bezit. De klantenservice is perfect, ook via e-mail. Direct antwoord. Producten zijn in uitstekende staat.

Prima

Wilde voor de kerst een shirt van Juventus die door niemand geleverd kon worden op tijd en jullie is het gelukt ik ga hier zeker vaker bestellen. Kreeg ook keurig een mail dat het shirt verzonden was

Goed

Goede kwaliteit maar de verzending duurde voor mijn gevoel een beetje lang (5 dagen)
Ga zeker nog een keer wat kopen!

Prima

Goede service en eerlijk en betrouwbaar. Snelle levering.

Super

echt een van de beste sites waar ik wat bestel, snelle levering en fantastische spullen. Gewoon top....

aanrader

Niet de goedkoopste, maar overzichtelijke site en snelle levering!!

De service is goed en snel

mooie shirt,snel geleverd,super site !!!

Marco Aalst Waalre

De service en levering is perfect,ik had het jack van juventus besteld zwart met rose en het zag er prima uit toen ik het pakje opende.
voor de echte juventus fans dit jack moet je hebben artnr;419943010.

Ciao Marco

goede service

Wij hebben het voetbalshirt keurig voor ST. Nicolaas thuis gekregen, ondanks onze vrij late bestelling, een shirt van Juventus
Hartelijk Dank fam. Roodhuijzen

Goede Service

De site www.subsidesports.nl is een goede overzichtelijke website,shirt was snel binnen. Oftewel een goede service.

Fam. Rombouts

Goede site. goede bereikbaarheid, Zijn na enkele vragen direct teruggebeld. Shirt snel bezorgd. Zeer tevreden. Shirt ziet er geweldig uit.

Rutger

Goede site, compleet, snel bezorgd. Shirt voor mijn zoon zeker naar tevredenheid. Niet goedkoop, da's het enige minnetje, maar voetbalshirts zijn nu eenmaal duur.

subsidesports.nl Support

Subside Sports is één van de grootste aanbieders van voetbalmerchandising ter wereld. De internationale voetbalspecialist Subside Sports is opgericht in 1997 en levert voetbalshirts, limited editions van voetbalartikelen en exclusieve voetbalproducten van over de hele wereld. Zowel van clubs als nationale teams uit Europa, Azië, Afrika en Noord- en Zuid-Amerika. Subside Sports biedt dus niet alleen de officiële tenues en merchandising van vele Europese topclubs aan. Wij bieden namelijk ook van vrijwel elk land het tenue van het nationale elftal aan. Tevens vind je bij Subside Sports merchandising van de wat 'kleinere' clubs en zelfs van Zuid Amerikaanse clubs. Met andere woorden: Bij Subside Sports ben je aan het goede adres voor alles op het gebied van voetbalmerchandising. Alle items die in de webshop worden aangeboden, zijn daadwerkelijk op voorraad, zodat er snel geleverd kan worden. Daarbij beschikt het bedrijf over eigen drukstudio's waarin de voetbalshirts voorzien kunnen worden van een naam en nummer, zowel de officiële bedrukking van bestaande spelers als eigen namen en nummers. Subside Sports: Het grootste aanbod voetbalshirts & merchandising wereldwijd! Nog meer vragen? Check onze contactinformatie!

Bezoek Subside Sports.nl

Contact informatie