Swop Beoordelingen

Swop Beoordelingen

Uitstekend
9.0

Hurtig levering - Perfekt ud fra første ordre hos dem.

Jeg har kun handlet en enkelt gang ved Swop. Placerede ordren d. 6 februar, og modtog brevet d. 8 februar.

Det kunne ikke have været gjort hurtigere.

Hjemmesiden kunne måske godt trænge til lidt pyntning. Men som jeg plejer at sige det; Så længe service og levering er god, er alting godt :-)

Derfor fortjener Swop.dk stadig 5 ud af 5 stjerner!

Så kan det være der sker noget med deres hjemmeside, engang i fremtiden. Mig bekendt har de ikke været så lang tid på markedet - Jeg er i hvert fald ikke stødt på dem før.

hurtig levering

Bestilte et SD card lørdag, og fik det lever mandag. Det kan næppe gøres hurtigere.

Meget hurtigt levering

Opdagede torsdag at jeg ikke havde hukommelseskort til videokameraet.
Det kom lørdag, og vi tog på ferie søndag. Fantastisk.

Super handel

Super hurtig handel. thumbs up!

Perfekt

Købte et 16 gb sdhc memory card

Bestilt : torsdag kl. 21.46
afsendt : Fredag 12.41 som et brev
Modtaget : Lørdag 9.17

Hurtigt, billigt og let, kan vel næppe gøres bedre !.

Husk dog at der er en meget lille chance for at miste tingene ved at sende som brev. Alternativetet er at betale de +75,00 som en pakke med tilhørende track og trace koster.

Super hurtigt og billigt

Meget tilfreds - brevet med mine ting kom 2 dage efter jeg havde bestilt og billigere end alle andre. Kan klart anbefale dem

Hurtigt og super billigt

Bestilte et HDMI kabel en sen aften. Næste dag klokken 7.20 modtog jeg en mail om at de var igang med at pakke den. 7.30 var den pakket og afsent! Så næste dag modtog jeg mit kabel og til vildt billige penge ;)

Jeg har betalt men ikke modtaget pakken. Swop vil ikke hjælpe.

Jeg har aldrig modtaget den købte vare og swop sender mig videre til post danmark, hvilket er håbløst når pakken ikke har et track&tace nummer.

Hurtigt og billigt.

Har købt nogle SD-kort hos swop.dk, og det gik helt uden problem, varen var på lager som lovet, så de kom 2 dage efter ordren vare afgivet, til en god pris og billig i fragt, og fin info pr. mail om forsendelsen, nemt og enkelt.

Helligdagslevering

Jeg havde bestilt et Memory Stick Pro Duo 2 Gb kort, St. Bededag og det kom dagen efter.... Det er super hurtig levering.....
Har aldrig oplevet noget lignende.....

Super godt

Bestilte dagen før store bededag - de pakkede og sendte varen storebededag og fik det om lørdagen. Super hurtig service og gode priser.

Thumbs up siger jeg bare :)

Rigtig god handel

God information, rigtig leveringstid og billige varer giver et sammenlagt godt indtryk. Kan klart anbefales.

Hurtigt, enkelt og billigt

Jeg bestilte et hukommelseskort hos swop.dk kl. 15.30 og modtog det med posten dagen efter. Nethandel, når det er bedst.

Det virker bare!

Bestilte 2 stk. Sandisk Ultra SD 4GB kort kl 14.10 og kl 14.39 var de afsendt. Ankom dagen efter - Fungerede perfekt!

Kan anbefales!

virkelig hurtig forsendelse. Kan anbefales!

Outstanding service!

fredag kl 01.00 - bestiller varen (memory stick)
fredag kl 13.39 - modtager mail med status tjek: "ordren behandlet"
fredag kl 14.42 - modatger mail med status tjek: "ordren afsendt"
lørdag - modtager varen med posten!
Kan det gøres bedre?

Flere af disse online butikker ville gøre livet nemmere!

Bestilte et SD ultra II til nettets billigeste pris søndag formiddag. Fik bekræftigelse pr. mail søndag eftermiddag at ordren nu var afsendt og fik SD kortet med alm. brev i min postkasse mandag formiddag!
Produktet er 100% i orden, handlen var 100% i orden, samme med levering og levering. Dette websted kan anbefales på det varmeste!

Hurtig service :)

Bestilte et SD kort onsdag aften og modtog lørdag morgen , alt igennem perfekt og billigt :)

Perfekt service!

Jeg bestilte søndag aften kl. 20.32 et MS Duo Pro kort og en 4 GB USB nøgle og de kom med posten i en kuvert tirsdag! Perfekt hurtigt levering, det er lige sådan det skal være! Og især perfekt at de overholder hvad de lover med hurtig levering, det ser man ikke alle steder!! Handler der bestemt igen!

Totalt perfekt!!!

Mandag den 16. november: Efter at have checket Trustpilot.dk for at vide lidt om det for mig ukendte firma swop.dk bestiller jeg et memory-kort til min svigersøns mobil. Jeg får med det samme en god tilbagemelding på det.
Mandag den 16. november: Jeg får en mail om, at ordren er afsendt til min svigersøn.
Torsdag den 19. november: Brevet med memory-kortet er ikke nået frem, så jeg skriver til dem via deres mail.
Fredag den 20. november: Jeg får besked fra swop.dk: "Den er kommet retur, med bemærkningen "ubekendt på adressen". Er vedkommende registreret på adressen?"
Fredag den 20. november::Jeg skriver tilbage, om de ikke blot kan sende den til mig i stedet.
Lørdag den 21. november: Jeg får besked om, at nu sender de den så til min adresse.
Mandag den 23. november: Brevet ankommer til mig.
Opsummering: God og let tilgængelig bestillingsprocedure og hjemmeside, øjeblikkelig levering, superfleksibel og lynhurtig reaktion på den vare, der p.g.a. postvæsenet ikke kom frem til min svigersøn.
Bare alle web shops var som dem!

Is Swop uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.