Teknikproffset Beoordelingen

Distributie van beoordelingen

Beoordelingen

Over

trustpilot stars

Förkrossande men med en viss kundförståelse

Beställer en så kallad spionklocka.
Den är billig. När jag får hem den så blir jag förkrossad.
Kartongen är skadad o glaset är krossat. Den tycks även väl använd.
Jag kontaktar dem som säger att det var "konstigt" men att dem kan skicka en ny mot faktura o så krediterar dem den nya fakturan när dem få in den gamla tillbaka. När jag får hem den andra klockan så blir jag besviken igen. Den är använd då jag hittar filer som någon spelat in. När jag testar den så visar den sig vara sönder den också. Bara brus istället för ljud. Kontaktar dem o dem säger att det var tråkigt men att jag kan skicka in den o få en "ny" eller pengarna tillbaka. Nu sitter jag med 2 stycken söndriga klockor. Det är helt klart riktigt illa av teknikproffset. Kan tänka mig att eventuellt ändra omdömet om dem visar sig lösa detta på ett bra sätt med kompensation för allt besvär jag fått utstå. UPPDATERING: I slutändan löste vi ändå allt rätt bra. Slutsats: Riktigt billiga produkter, kvalité tveksamt. Kundtjänst medel.

Dåliga produkter

Beställde innan jul två stycken elektriska kryddkvarnar, som var tänkta som julklapp. Upptäcker att den ena är defekt, den nedre delen på kvarnen sitter löst och när vi testar den andra kvarnen, upptäcker jag att den är av väldigt dålig kvalitet, dem två 1,5 voltsbatterierna orkar bevisligen inte driva kvarnen ordentligt, utan snurrar endast ibland när man trycker på knappen. Blir sur efter som jag inte hinner beställa ett par andra, utan får köpa dyrare i en fysisk butik. Returnerar kryddkvarnarna till Teknikproffset som snabbt skickar tillbaka den som inte synligt var trasig med orden, den fungerar visst...När jag frågar om dem testade den med kvarnsalt i, får jag till svar att det har dem inte gjort. Hur dem då ska veta om den fungerar som den ska förstår jag inte, de elektriska kryddkvarnarna som jag har hemma drivs med 6 stycken 1,5 voltsbatterier och fungerar alldeles utmärkt, så jag tror att det säger sig självt att motorn inte orkar driva kvarnen med 2 stycken 1,5 voltsbatterier. Teknikproffset säljer enligt min mening riktigt dåliga produkter och har inget intresse av att ha nöjda kunder. :-(
trustpilot stars

Fort och fel - inget för någon med anspråk på kvalitet

Alla tycks rörande överens om att det är fort, billigt och det håller jag med om. Men där slutar alla positiva omdömen från mig. Produkten jag köpte var billig i ordets rätta bemärkelse. Gav rena skitkänslan direkt när jag packade upp den, dessutom undermåligt packat. Det är ett batteri till ett Canon proffshus som jag använder i mitt jobb. I det huset sitter batteriet fast nu och jag kan inte få loss det. Inte utan förmodat avsevärt våld, alternativt lämna in till RCC Canon. Och det enda beskedet Teknikproffset gett mig är att det är konstigt, dom har massvis med nöjda kunder, men jag är välkommen skicka tillbaks det om jag inte är nöjd... Jaha, MED KAMERAHUSET DÅ, ELLER? Vem ska täcka det? Och jag är mycket fundersam kring alla bra omdömen, på sidor som prisjakt och här, som många läser är det idel goda vitsord, men på en lite doldissida; Rejta.se, låter det lite annorlunda ... Jag skulle gjort min hemläxa ...

Helt klart bäst!

Detta företag har så snabba leveranser att man har grejerna innan man ens kommer ihåg att man beställt. Oftast får man varorna dagen efter beställningen.
Bra priser på det mesta!

Jodå!

Grymma priser, kvalitén kan diskuteras när det kommer till vissa produkter.
Men helt klart värt att köpa från denna sida, skulle det visa sig att varan inte är bra så har dom en perfekt kundsupport! :)

Woooow!

Dagen efter det att jag hade beställt varorna kom det ett sms till min mobil med meddelandet att jag hade ett DHL paket att hämta från dom.Vad imponerande! Har aldrig varit med om nåt snabbare köp,Alla varorna var dessutom jättebra.Kan man vara nöjdare än 100% så är jag det.Rekommenderas varmt

Is Teknikproffset uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

Teknikproffset Support

Over dit bedrijf

Vi har det mesta inom tillbehör till Dator, Mobil, TV-Spel, iPod och mycket annat. Fraktkostnad från 29.- Fraktfritt vid köp över 700 kr, Snabb leverans !

Bezoek Teknikproffset

Categorie

Trustpilot's verplichtingen

Trustpilot Abonnee

Bedrijven kunnen beoordelingen niet verwijderen of anderszins censureren.