Tele2 Beoordelingen

Tele2 Beoordelingen

Zeer laag
1.5

Nog nooit zoveel spijt bij het kiezen van een provider!!!!

De grootste fout die ik ooit heb gemaakt als het gaat om telefoonproviders. Ik vond T-Mobile al super slecht. Toen snel weggegaan naar Hi, super internet. Vanwege financiële redenen ben ik vorig jaar mei overgestapt naar Tele2. Mensen doe dit niet!! Het is in dit geval echt what you pay is what you get. Bij Hi en KPN betaal je meer, maar problemen heb je daar veel minder.

Mijn internet bij Tele2 valt al maanden meerdere malen per dag een half uur of uur gewoon volledig weg. Schandalig gewoon en de klantenservice maar vertellen dat ze het gaan verhelpen. Dat gebeurd dus nooit natuurlijk, ik had de slechte recensies over Tele2 eerder moeten geloven, maar wanneer het april is ben ik zo snel mogelijk weg bij deze dramatische telefoonprovider.

Daarnaast zijn ze ook nog zo brutaal je wekelijks te bellen voor verlenging van het abonnement. Elke keer zouden ze een notitie maken dat ik niet wilde verlengen. Toch blijven ze het maar proberen. Ben wel meer dan 6x gebeld. De laatste keer heb ik ze een flinke uitbrander gegeven, dat ik het nu spuugzat ben. Nu vallen ze me niet meer lastig met die vervelende telefoontjes.

Echter is sinds dat moment mijn internet er alleen maar nog slechter op geworden. Smerige pesterijtjes van deze misselijk makende provider.

Grote afrader dit!

Waardeloos!

Ik zit al 3 weken zonder telefoon en iedere keer wordt er beloofd dat de boel hersteld wordt.
Ik heb de klantenservice gevraagd om de laatste belofte te bevestigen.
Antwoord ze "het minste wat ik kan doen is u een mailtje sturen"
bel ik later terug om te vragen waarom ik geen mail krijg, zegt haar collega "ik zie in de notitie staan dat er aangegeven is dat wij u geen mail kunnen sturen"
Gek wordt ik daarvan!

Laatste keer dat ik tele2 heb genomen!

Vond het een leuk aanbieding, alleen spijt dat ik ben over gestapt. Klantenservice is slecht, vooral die virtuele hulp word je knettergek van. Moeilijk om verbruik in te zien, app werkt voor geen meter. Verbinding is slecht hier in de omgeving, vooral in de dorpen. Je moet verplicht roaming aanzetten als je internet wilt, kost mij bakken met geld als ik de grens over ga. Kortom: NOOIT MEER TELE2.

nooit maar dan ook nooit meer!!

dit jaar voor het eerst van mijn leven overgestapt naar een andere provider. was helaas een slechte keus. de prijs icm een leuke iphone was voor mij op dat moment doorslaggevend. goedkoop was inderdaad duurkoop.

internet is superslecht. zelfs in de randstad krijg ik vaak geen signaal of ligt het signaal er weer uit. in zeeland hoef ik het niet eens te proberen, daar lukt het sowieso niet.

kortom: beste mensen, blijf lekker bij Vodafone of kpn. kost wat meer maar dan heb je ook wat. ik zal mezelf niet tweemaal stoten aan dezelfde steen.

Hemeltergende klantenservice

Tele2, een prijsstunter dus ik ben best bereid om wat geduld te tonen. Helaas is Tele2 mobiel voor mij onbruikbaar geworden sinds ze niet meer op het KPN netwerk zitten; ik woon buiten de randstad en moest sinds het verlaten van het KPN netwerk voor de straat op om bereik te hebben. Binnenshuis mobiel bellen was onmogelijk, en ook buiten in mijn eigen achtertuin klaagde de Tele2 medewerkster dat ze me niet kon verstaan (duh). Goed, doen we niet meer.

Maar oké, dat was al een tijdje geleden en ik dacht laat ik toch eens internet, TV en bellen gaan proberen. TV doet het, de internetsnelheid stelt niks voor in verhouding tot wat wordt beloofd maar ik kan er wel mee leven, bellen doet het veelal wel oké, TOTDAT Tele2 een fout maakte (echt, want dat is altijd door Tele2 bevestigd, alleen de oplossing.... grmbl) en via automatische incasso onterecht een bedrag ter hoogte van dik een half netto maandsalaris van mijn rekening afschreef. Meer dan vier maanden ben ik bezig geweest om die ellende terug te draaien, vier maanden bellen naar een 0900 nummer waar je na een veel te lange wachttijd geholpen wordt door de ene na de andere idioot. Dat de producten van Tele2 maar zozo zijn dat accepteer ik tot op zekere hoogte nog wel tegen die lage prijzen, maar dat klántenservice personeel, waar hálen ze die mensen vandaan!? Ik zou willen dat het opperhoofd van Tele2 Nederlands sprak en voor de grap een zou gaan bellen met deze mensen. De gang van zaken bij Tele2 klantenservice drijft je tot een wanhoop die je je ergste vijand nog niet gunt.

Waardeloze bedrijf zonder klanten service

Heb 3 jaar terug aangesloten geweest. Ben met verhuizen hun gebeld en geinformeerd dat ik verhuizd bent dat was en vroeg of ik kon de abonement verhuizen het was niet beschikbaar en daar na heb ik telefonisch opgezegd volgens mede werker kon dit gewoon en dat is dan ook geregeld na 3 jaar een dikke rekening van deurwaarder! Oplichter geen moer wil ik van weten en zien. 45 minuten wachten voor een telefoon. en reactie tijd van email is meer dan 21 dagen. Dit is tootaal geen leverancier voor telecom/internet.

Tele2 = Duur/geen service/trage internet. slechte modems/ geen hulp bij storingen en ga maar zo door alles wat een internet bedrijf moet voldoen hebben zij het niet!

zeer slecht

Het is zeer spijtig dat ik met dit onprofessionele bedrijf te maken heb. Nooit meer.
Laatst moest met spoed naar huis bellen maar kon niet bellen of internetten. ik ben nu al dagen door hun domme administratieve fout afgesloten van bellen en internetten,
je wordt niet geholpen maar moet je wel je contract uitzitten en de rekeningen wel betalen.
Waar is overheid of consumentenbond? Dit bedrijf verdient geen bestaansrecht.
Mensen lees de ervaringen van anderen, niemand is tevreden over dit bedrijf. Kom nooit in de beurt van dit bedrijf, anders zit jij straks hier over te klagen.

slechtste service ooit.

Wat een beroerd bedrijf.
Mijn telefoon zou worden gerepareerd, op hun kosten!!
Krijg ik vervolgens de melding dat er helemaal niks gerepareerd is omdat het toestel blijkbaar onhertelbaar kapot is.
Uiteraard niet akkoord met het feit dat ik voor 50 euro het toestel ongerepareerd terug kan ontvangen, omdat de schade door mijn toedoen zou zijn ontstaan. Heb het toestel 2 maanden op een normale manier beschermd gebruikt!
Klantenservice kan NIKS voor mij betekenen, ik moet het maar uitzoeken met het reparatiecentrum.
Heel erg jammer dit, ik word niet eens fatsoenlijk te woord gestaan. Dat ze als bedrijf niet eens op trustpilot antwoorden, zegt al dat zij van aftersales nog nooit gehoord hebben!!
Overigens, leuk dat forum op tele2 om je klacht kenbaar te maken, leuker zou zijm als medewerkers daadwerkelijk zouden reageren en oplossingen zouden aandragen!!!!

Tele 2, daar bellen we niet meer mee!

Vast belcontract van € 35,00 per maand omgezet naar sim only a € 6,00 per maand.
Tele 2 blijft nota's zenden van € 35,00 per maand.
Tele 2, we trekken alle 5 sterren door de pl..!

Laten na opzeggingsbevestiging abonnement doorlopen

Opzegging van nieuwe provider door Tele2 bevestigd per e-mail en per brief. Geen retour doos ontvangen, heb daar zelf om moeten vragen (Tele 2 heeft toen niet opgemerkt dat mijn abonnement nog liep terwijl ik gemeld heb dat ik een retourdoos wilde vanwege mijn opzegging). 2-3 maanden later blijken ze nog steeds geld af te schrijven. Tele2 zegt dat hun opzeggingsbevestiging niet over een echte opzegging ging maar dat de nieuwe provider alleen een nummerovername heeft aangevraagd. De nieuwe provider hebben ze echter gemeld dat het abonnement al opgezegd was en dus niet opgezegd kon worden. Mijn geld willen ze niet teruggeven dat moet ik volgens hun bij mijn nieuwe provider halen (Duurt nu al 6 maanden). Recentelijk kregen we ook nog brieven van Tele2 gericht aan een ander persoon, deze brieven heb ik ongeopend retour afzender gestuurd. Vervolgens kregen we een brief van Interum Justitia om zo'n 476 euro te betalen (waarschijnlijk van die andere persoon). Mijn broer heeft ook al ellende met deze club gehad en na vijf jaren nogmaals over hetzelfde.

verhuizing goed opgelost

Afgelopen week ging mijn moeder (87) verhuizen. Door een fout bij PostNL was de wijziging niet doorgegeven en was Tele2 niet op de hoogte van de verhuizing. Dankzij de geweldige inzet van de medewerkers hebben ze toch binnen 2 dagen alles samen met KPN kunnen regelen zodat zij op het moment van verhuizen toch bereikbaar was op haar oude en vertrouwde nummer. Daarnaast namen de medewerkers ook nog de volgende dag contact met ons op om te controleren of het inderdaad goed gelukt was. Zoveel betrokkenheid maak je niet vaak mee! Wij waren in ieder geval erg blij en mijn moeder ook.

Ellende gegarandeerd bij Tele2

Afgelopen zomer overgestapt naar Tele2. Leek interessant en goedkoop. Kreeg een S4 bij een 2 jarig abonnement. Bij de bestelling is er al iets mis gegaan. Telefoon en contract kwamen aan de deur gebracht en daar stond een verkeerd rekeningnummer op het contract. Dit doorgegeven en moest vervolgens weer een paar dagen wachten voor mijn telefoon en contract opnieuw bezorgd werden (telefoon werd weer meegenomen na de eerste keer omdat het rekeningnummer niet klopte). Uiteindelijk goede rekeningnummer ingevuld en de 1 cent pincontrole gedaan. Alles geregeld (dacht ik).
Toen eenmaal het abonnement bij Tele2 begon kreeg ik een sms'je dat de automatische incasso niet was gelukt. Dus ik kijken en wat bleek: verkeerde rekeningnummer. Ook het bedrag van de rekening klopt van geen kant. Ze hebben bij Tele2 bedacht dat wanneer je abonnement aan het begin van de maand begint dit niet 'hun' begin van de maand is. Dus zonder hiervan op de hoogte gebracht te zijn kreeg ik minder dan een halve bundel om mee te beginnen. Toevallig een dagje iets meer gebeld (maar nog RUIM binnen de bundel die ik verwachtte te krijgen) en gelijk een zwaar gepeperde rekening. Dit alles zonder mij ook maar iets te vertellen over de werkwijze hierover. Heb geprobeerd hier over te praten met een werknemer van de 'klantenservice' maar die besloot niet in discussie te willen en beëindigde maar gewoon het gesprek.
Vervolgens moest ik mijn rekeningnummer nog wijzigen. Dit kan je niet zelf doen maar moet je een medewerker voor inschakelen. Dit heb ik gedaan en het rekeningnummer zou nu goed moeten zijn. Vervolgens probeerde ik als brave burger mijn openstaande rekening te betalen. Daar ik in de vakantieperiode in het buitenland verkeerde had ik geen apparaat bij de hand voor mobiel bankieren. Dus ik heb geprobeerd via de klantenservice een regeling te treffen. Mijn eerste voorstel: incasseer het bedrag bij het goede rekeningnummer wat ik na veel pijn en moeite heb kunnen doorgeven. Antwoord: kan ik niet. Tweede voorstel: ik ben op datum x weer thuis en kan het bedrag dan meteen overmaken, dit zou 3 dagen na de afsluitingsdatum zijn. Dus als die deadline wat opgeschoven kan worden ook geen man overboord lijkt me. Antwoord: kan ik niet. Op mijn vraag wat ze wel kon of dat er iemand was die wel iets kon kreeg ik niks terug. Mevrouwtje klantenservice vond het wel weer mooi voor vandaag en verbreekt de verbinding.
Vervolgens iemand anders ingeschakeld om de rekening voor mij te betalen. Ik had een sms'je gekregen met een link naar iDeal. Deze link laten mailen naar de persoon die voor mij de rekening zou betalen. Mail kwam niet aan. Nergens stonden betaalgegevens dus kon ook niet handmatig een overboeking doen. Het zal mij benieuwen hoe het verder allemaal gaat lopen.

Conclusie
Tele2 klantenservice is de slechtste die ik ooit gezien heb. De medewerkers kunnen niks, en willen ook niks. Prijzen buiten de bundel zijn hoog en de informatieverstrekking is werkelijk om te huilen. Ik zal iedereen aanraden om ver uit de buurt van deze organisatie te blijven. Nadat mijn 2-jarige contract voorbij is (waar ik nu uiteraard mega veel spijt van heb, zo blijkt maar weer eens dat goedkoop toch duurkoop kan blijken) ga ik weg bij deze groep onkundige kneuzen en nooit meer Tele2 voor mij!

slecht

Nooit meer van mijn leven tele2

vieze ********** tele 2, waar je nooit nooit NOOIT een contract mee wil afsluiten

Tele 2 is een bedrijf die je wil afzetten en die er niet mee zit als die zijn klanten kwijt raakt of wegjaagd. Ze gaan slecht met klachten om ( lees: NIET) ze zijn onbeschoft aan de telefoon, niet behulpzaam en maar al te blij om jou een belachelijk prijs te laten betalen voor bepaalde services.

Mijn advies: NOOIT bij tele 2 gaan, ookal lijkt de prijs voor het abonnement of prepaid nog zo goed. Het is een **** bedrijf zonder enig moraal. Ik zal dan ook bij ieder van mijn familie/collega's/kennissen en vrienden mijn beklaag doen en ze goed in de oren knopen om niet naar tele 2 te gaan voor geen enkele service. Tele 2 barst er maar in. Zodra ik kan, stap ik over zonder er ookmaar nog 1 keer over na te denken.

Belofte Tele2 niets waard

Brief gestuurd over vervallen van prepaid tegoed.
Tijdens telefonisch contact met vriendelijke medewerker van de klantenservice kreeg ik de verzekering, dat de zaak opgelost zou worden; een andere afdeling zou het afhandelen.
De volgende dag belt ons een minder vriendelijke meneer van de klantenservice, die niet verder kwam dan steeds weer wijzen op de algemene voorwaarden, die hem niet toestonden dat de zaak zou worden opgelost.
Blijkbaar telt de belofte om iets op te lossen niet meer mee; het behoud van een klant en alle mogelijke klanten daaromheen ook niet.
Onze overtuiging is: kies een andere provider!
Beoordeling door bevestigde koper

Tele2 mobiel, is niet meer zoals het eerder was, tijd om over te stappen dus!!!!!

Zal ik doen. Alleen bent U mijn vriend niet, dat is een probleem. Afijn, hier komt mijn relaas.
Het opwaarderen van Tele2 (prepaid mobiel) is nu een stuk moeilijker geworden. Bovendien moest ik nu 49 eurocent aan transaktiekosten betalen en dat op een bedrag van 10 euro opwaarderen!
Kortom, dit is mijn laatste half jaar geweest bij Tele2. Ook kan ik nog steeds niet vanuit het buitenland naar Nederlandse nummers bellen, via jullie site kom ik er ook niet uit.

Ik ga vlak voor het half jaar om is (ook als zoiets, eerder kon dat opwaarderen nog per jaar) uitzien naar een andere provider, het ga U goed Tele2 !!!!!

Afgezet, te veel geld aan kwijt

In het begin van mijn contractperiode voor internet-tv-bellen had ik HD-televisie als extra besteld, dit was echt van slechte kwaliteit. Na 1 maand gebeld en toen mocht ik HD-televisie verwisselen voor 'uitzending-gemist' maar er werd niet bij gezegd dat dan de actie van '50%-korting het eerste half jaar' zou vervallen. Ik heb nu maar 1 maand korting gehad en daarna de volle mep betaald. Ook vielen facturen altijd duurder uit dan 'onze verwachting' terwijl wij enorm letten op verbuik (qua bellen dan, rest zijn vaste kosten).

Nooit meer Tele2 doen!

Prepaid telefoon werkte niet, direct retour

De prepaid telefoon werkte niet, ik betaalde 10 euro aan de koerier.
Het pakket had alleen een postbusnummer, waardoor retourneren 6 € 75 zou kosten. Op het internet een antwoordnummer gekocht. Het is nu 16 mei, al zeker meer dan een week geleden dat ik de telefoon en alle ingesloten papieren, sim kaart en dergelijke heb teruggestuurd!
Nog niets mogen vernemen!

Klachten worden niet serieus genomen

We hebben via de chatservice contact gehad met iemand van de klantenservice, omdat er dingen waren beloofd en Tele2 zich er niet aan had gehouden. Die werd onbeschoft en zei dat ik dan maar een klacht moest indienen. Dit heb ik twee keer gedaan en nooit reactie gehad. Tele2 vindt het kennelijk niet belangrijk zijn klanten te behouden.
We zijn overgestapt.

een waardeloos bedrijf die ik zeker niet zal aanbevelen een dikke 0

tja ben al 5 maanden bezig met dir waardeloos bedrijf 5 weken wachten op mijn telefoon
na1 maand beeldscherm kapot 6 weken weg krijg hem terug olaad hij weer niet op en beeldscherm weer kapot
na vele telefoontjes van een stel onvriendelijke callcenter meisjes heb ik het gehad met tele 2
maar wel elke maand 25 euro van mij rekening
vr gr een zeer ontevreden klant

Support

Bezoek Tele2