Telebazar Beoordelingen

Middelmatig
6.6
2042 Trustpilot beoordelingen

Sælger udenlandske telefoner uærligt

Jeg købte en Samsung Galaxy S2 hos Telebazar uden at blive gjort opmærksom på, at den var fra et østeuropæisk land. Da jeg får den, er den blevet opdateret til dansk. Der er flere problemer ved dette:

1. Pakken har været åbnet for at de kan installere dansk på den. Det holder sgu ikke, da jeg så ikke ville kunne bytte mobilen, da plomberingen er brudt. Manualen er desuden ikke på dansk.

2. Hvis mobilen skal sendes til reparation, vil Samsungs danske reparatører ikke røre den med en ildtang. Det er sandsynligvis derfor, at Telebazaren har så mange klager over lange reparationstider og fejlslagne reparationer her på Trustpilot. De bliver nødt til enten at sende mobilen til reparation i udlandet (=lang ventetid) eller reparere den selv (=amatør-reparation).

3. Ikke alle lande får opdateret deres mobiler til nyeste Android-styresystem. Danske Samsung Galaxy S2 mobiler er blevet opdateret tidligere - det gør min ikke, for den er fra østeuropa. Jeg har altså en mobil, der stadig kører på Android 2.3, hvilket er begyndt at vise sig problematisk i forhold til webbrowsing.

4. Jeg vil gerne snart have ny mobil, og vanen tro vil jeg derfor sælge min gamle. Det kan jeg ikke til en fornuftig pris. Jeg er jo trods alt ærlig (i modsætning til Telebazaren), når jeg skal sælge, og derfor kan jeg kun få en ringere pris for min mobil, end hvis den var dansk.

Ulemperne ved at få en udenlandsk mobil er markante, og det er decideret ulovligt ikke at informere køber om, at mobilen er udenlandsk.

Derudover tyder noget på, at Telebazaren benytter sig af falske anmeldelser herinde. Prøv at se måden hvorpå flere af de mest positive anmeldelser falder inden for få dage af hinanden, bruger samme sprog ("Kan varmt anbefales"), bruger samme sætningskonstruktioner osv.

Samtidig reklamerer Telebazaren på deres hjemmeside med at de skulle have en Trustpilot-score på 8.5, hvilket jo på ingen måde er tilfældet.

Alt-i-alt vidner det ovenstående om, at her er tale om en butik, du ikke har lyst til at være afhængig af, hvis din mobil f.eks. går i stykker. Find et andet sted, hvor ærlighed er en dyd og ikke en mangel.

God service

Samsung f480i. Hurtig modtagelse - lige som lovet. Telefonen kom to dage efter bestilling.

Dårlig service!!!

Det gik fint med at købe mobilen, men da den skulle til reperation gik alt galt.
Jeg sender min telefon ind og først efter 6 uger og utallige rykkere får jeg min telefon igen. Nu nulstillet og indstillet til Tysk som standart sporg. Fejlen på min telefon er ikke lavet og nu kan den så heller ikke finde min netværksudbyder.
Efter hjælp fra netværksudbyder må vi konkludere at antennen på telefonen nu er i stykker altså OM IGEN.
Jeg sender den ind og gør opmærksom på købeloven som siger ca. 2 uger max for en reperation af en smartphone. Nu 4 uger efter har jeg fortsat ikke min telefon selvom de påstår at de har sendt den retur til mig.
Lad være med at lade dig lokke af en god pris, de skal nok få dig til at fortryde!

Hold dig fra Telebazar!

En dag stoppede min telefon med at virke og den blev derfor sendt til reparation igennem mit forsikrings selskab. Telebazar modtog min telefon d. 5 november 2013, og vi hørte intet fra dem i nogen uger. Min mor ringede derefter til dem for at høre om de havde modtaget telefonen, men hun fik kun det svar at deres telefon var nede. Hun skrev derefter til dem mange gange, stadig uden at få svar. Hun klagede så til forsikrings selskabet, og så kunne Telebazar godt finde ud af at svare igen. De skrev at de manglede en kvittering min mor ikke havde fået sendt med, og den sendte hun så, og hørte igen intet fra dem. D. 15 december fik vi så efter mange opringninger, og beskeder at vide, at der ville gå 2-5 uger før den blev lavet.. Jeg synes virkelig det er for dårlig service, at jeg nu har undværet min telefon i 2 måneder, når det egentlig kun skulle have taget 2-5 uger!

Butikken kan ikke levere - og vil ikke returere indbetalingen.

Vi har bestilt en telefon på deres hjemmeside.
Vi får en ordrebekræftelse og rykker efter en uges tid efter telefonen.
Virksomheden har tilsyneladende ikke telefonen på lager og kan ikke levere.
Vi beder om at få returneret vores penge - men vi har ikke hørt fra dem - og de har ikke returneret vores penge.

gode billige mobiler

hurtig levering, nem betjening på nettet, sikkerhed ok, billige priser, god kvalitet af mobiler. Britta . Danmark

Håb din telefon aldrig skal til service - der er ingen hjælp at hente!!!

Telebazar fungerede fint, da jeg bestilte og fik min nye telefon, en LG optimus G, i april. Problemet kom nogle måneder senere, da jeg skulle have sendt min telefon til service, grundet, at den bogstaveligt talt fra det ene øjeblik til det andet, stoppede med at fungere i den nederste del af touchskærmen.

De sendte den tilbage med den begrundelse, at telefonen havde lidt fysisk overlast og at garantien derved var frafaldet og at de ikke ville sende den videre på værksted(sidste del valgte de først at fortælle mig senere i en mailkorrespondance).
Det er rigtigt at der er en ridse øverst i venstre hjørne(som telefonen iøvrigt har fungeret fint med), men jeg mener, at et værksted burde gå ind og vurdere om det er grundet ridsen, at telefonen ikke virker. De har bevisbyrden det første halve år efter køb og det, at de ikke engang har sendt til service og efterfølgende ikke har ville samarbejde har gjort, at jeg skal til at tage sagen til forbrugerklagenævnet, JEG ER MEGET UTILFREDS!!! - KØB ALDRIG HOS TELEBAZAR!!

Det hele virkede perfekt

hurtig og problemfri levering, ingen problemer med mobilen

For dårlig lagerstatus på hjemmesiden og langsom tilbagemelding

Jeg har selv benyttet Telebazar til at købe min Samsung Galaxy S2, hvor der ingen problemer var, så da min lillebror ønskede at få sig en Galaxy S3 fandt vi den derfor på Telebazar, da jeg huskede det som fair priser og hurtig levering.
På hjemmesiden står der 1-2 leveringsdage ved leveringsstatus, så da vi i går (fredag) modtager en mail på, at den bestilte vare ikke er på lager og leverandøren kan ikke give et bestemt leveringstidspunkt, derfor vil vores ordre blive annulleret undres vi. Når en vare bestilles onsdag med 1-2 dage levering burde det kunne forventes, at man i det mindste får besked dagen efter, når lagerstatus åbenbart ikke holdes opdateret på hjemmesiden.

Hvis man ønsker at benytte Telebazar vil jeg derfor anbefale at man ringer og spørger, om de har varen som hjemmesiden siger og ikke blot regner med, at varen kan leveres, når det oplyses på hjemmesiden.

Det undrer mig desuden, at de opgiver en trustpilot på 8,5/10 på Telebazars egen hjemmeside, når den på Trustpilots egen side er 7,3/10...

Billigt og effektivt til Færøerne

Har bestilt mange iphones, en gang svipsede ordrebehandling pga. de overså min bankoverførsels, hurtig fejlretning da de blev gjort opmærksom på dette. Ellers fejlfri levering til Færøerne.

Dårlig behandling

Jeg havde bestilt min mobil og overført penge lige efter, der skulle så gå 2 dage før de havde pengene og efter 1-3 hverdage skulle jeg have fået min mobil.
Men nu er der gået over to uger og først nu efter at jeg skrev utallige mails som de ikke besvarede før efter tre dage har jeg fået min mobil.
Da de endelig svarede på min mail om hvor mine penge var, mente de ikke at de havde dem, og da jeg så sagde at det havde jeg (har papir på det hele), havde de dem lige pludselig og jeg fik sendt min mobil samme dag.

De lever ikke op til deres kriterier, hvilket er vigtigt, ellers er de ikke troværdige som webshop.
De tog ikke deres service telefon, den gik bare på optaget.

Så jeg vil sige hold jeg fra det, køb et andet sted...

Sløseri

Bestilte en Samsung Galaxy s3 ved et godt tilbud hos telebazar.
Det hele virkede fint, og der stod 1-3 dages levering, og jeg fik ordrebekræftelse på mail lige efter bestillingen af smartphonen.
Dagene gik, gik og gik, og jeg kunne ikke forstå hvorfor der ikke dukkede noget op med posten. Efter 10 dage besluttede jeg mig for at ringe derind (desuden nogle lavsige kontakttider de har - kun mellem 11-14), og der fik jeg en i røret.
Han fortalte, at min ordre var blevet annulleret pga. manglende oplysninger, og de havde prøvet at kontakte mig, men jeg ikke svarede?? Jeg har hverken modtaget nogen form for opkald, besked eller mail omkring min bestilling og gik uvidende mht. annulleringen. Det eneste lille problem med ordren viste sig at være et manglende efternavn, men på min ordrebekræftelse jeg fik lige efter bestillingen står der både efternavn, adresse mm..
Da vi så gennem dialog fik rettet det lille problem, sendte de pakken og den kom 2 dage efter.
Men virkelig for dårligt, at de ikke gør mere for at underrette om en påstået fejl ved bestillingen!?

Virker som en fin hjemmeside, men!

Jeg bestilte en mobil igår kl. 8 om morgen og der stod jeg vil modtage den indenfor 1-3 hverdage og hvis min odre ikke kunne godkendes, ville de kontakte mig INDEN 24 timer..... Så som tiden gik blev det torsdag eftermiddag og havde ikke hørt fra dem endnu og de havde ikke trukket noget beløb endnu, så derfor skrev jeg til dem og der skrev de tilbage at de ikke kunne levere varen. Og i derude som har tænkt på at bestille der inde fra, så skal i nok ikke være så opsat på at få det, selvom varen står som "På lager"

Skodfirma -- langsommelig reparation - og mobilen blev slet ikke repareret....

Købte i maj 2012 en Samsung Xcover - der skulle kunne tåle fugt, stød og støv. I januar 2013 bliver skærmen hvid og blinker. Sender mobilen til Telebazar 24/1 -- men 18 dage senere har de stadig ikke registreret at have modtaget den.. Sender dem en mail -- og pludelig har de modtaget den... Først d. 19. marts modtager jeg igen mobilen (altså 2 MÅNEDER efter den er sendt til rep.) --> men den er ikke blevet repareret. De siger, at den er væskeskadet ?? Øv bøv -- jeg har kun haft den i jakkelommen, og modellen skulle jo kunne tåle fugt, så jeg ringer Telebazar op -- men de siger bare, at der ikke er noget at gøre... Det er sørme for nemt at snyde sine kunder sådan --> så jeg vil sige: KØB ALDRIG EN MOBIL HOS TELEBAZAR

****

God service, levering inden for den lovede tid

Ønsk ikke din telefon skal til reparation

Købte en Samsung Galaxy S2 ved Telebazar. Gik godt, der var ikke de store problemer i dette.
Det var først da telefonen desværre blev ved med at gå ud af sig selv, og jeg måtte sende den til reparation, problemerne begynder at hobe sig op.
Først og fremmest gik der en uge fra jeg sendte den ind til de registreret telefonen modtaget. Derefter oplyser de der vil gå 2-5 uger før jeg får min telefon tilbage!
Da jeg så får min telefon tilbage er det eneste de har gjort er at opdatere softwaren via Kies (som der desværre var en sidste opdatering jeg ikke selv havde fået opdateret) Og det alle store overraskelse bliver min telefon nu stadig ved med at slukkes, så må igennem det samme cirkus igen.

Sidst men ikke mindst. Telebazar har åbenbart opfundet sin egen regl om hvis ens telefon er over 6 mdr. gammel skal man selv betale for portoen ved RMA sager!

js@knord.dk

Mobiltelefon kom til tiden og hurtigt

PERFEKT

jamen i har jo danmarks bedste priser el giganten go home

Chokerende!!!

Bestilte en iPad igår, og modtog den allerede imorges.
Den er bare som den skal være.
Super hurtig og effektiv levering

Super service

Har handlet op til flere gange hos Telebazar, og har altid haft en god oplevelse.
Kan varmt anbefales.

PC VERDEN.DK APS Support

Over dit bedrijf

Telebazar.dk Mobiltelefoner uden abonnement og simlås fra Nokia, Sony Ericsson, HTC, Samsung og LG, samt tilbehør.

Bezoek Telebazar

Contact informatie