Telecomlink Beoordelingen

Telecomlink Beoordelingen

Goed
8.5

Snelle service, scherpe prijs (helaas geen keurmerk)

In de zoektocht naar een nieuwe telefoon kwam deze website als scheprste uit de bus (met tientjes voordeel tov de rest).

Een keurige webwinkel, maar de 'knullige' uitstraling en het ontbreken van een keurmerk maakt wat wantrouwig. Daarom toch eerst even KvK gecheckt, webwinkelcheck op de site van de politie gedaan, gebeld met de webshop en reviews gelezen en de gok gewaagd.

Gisteren besteld om 15:30 en vanochtend om 11:00 via postNL ontvangen; origneel apple toestel (geen amerikaanse versies o.i.d. ).

Conclussie: nette webwinkel die weinig heeft geinvesteerd in een supermoderne website en waarschijnlijk daardoor hoge service tegen lage kosten kan leveren.

Steekwoorden: betrouwbaar, snel en betaalbaar!!!

iPhone 5s gisteren besteld, vandaag geleverd

Kort maar krachtig: gisteren een iPhone 5s besteld die volgens de site op voorraad was. Ook even gebeld voor de zekerheid om dit te checken. Vandaag werd ie geleverd, zoals beloofd. Zat een Engelse stekker in de doos maar een Nederlandse stekker/oplader werd los bijgeleverd. Prima in orde.

Simpel en overzichtelijke website, goede service.

Toestel voor 18.00 besteld, s'avonds een mailtje dat hij al was verzonden. Helaas door PostNL duurde de levering bijna een week. (Leveringsdatum werd telkens een dag verschoven) Maar daar kan Telecomlink niks aan doen, uiteindelijk een toestel in prima staat geleverd gekregen.

Vond nu net zelfs een usb-lader voor het stopcontact! Echt super! (er zit er ook eentje bij met een buitenlandse aansluiting, handig voor vakanties.)

Maar conclusie is dus: Goede webshop, ook daadwerkelijk snelle verzending en betrouwbaar tegen een zeer scherpe prijs. Bestellen dus!!

Perfecte service

Toestel de volgende dag na bestelling geleverd. Uitstekend verpakt en daardoor in perfecte staat ontvangen. De contacten via de email zijn heel prettig verlopen. Hele scherpe prijs en toch een meer dan prima service. Graag tot een volgende keer!

Goede prijs en een supersnelle levering

Algemeen:
Mijn ervaring met webshops in het algemeen is dat men vaak vermeld iets op voorraad te hebben, en pas NA het bestellen kom je er achter dat de bestelling door de webshop eerst bij een 3e partij besteld moet worden. Dus vertraging!

De telefoon en prijs:
Ik had interesse in een Samsung Galaxy SII.De prijs die Telecomlink.nl vraagt voor een Samsung Galazy SII zonder abonnement is zéér scherp en een van de goedkoopste in Nederland! (Zelfs nog goedkoper dan via mijn werkgever mét personeelskorting!)

Bestelling:
Eerst heb ik telefonisch contact gezocht met de klantenservice en mij werd verzekerd dat het toestel op voorraad was! Bovendien verzekerde men mij dat, als ik vòòr 4 uur zou bestellen, ik het toestel de volgende dag in huis zou hebben...

Levering:
Deze belofte heeft Telecomlink.nl keurig waar gemaakt! Op dinsdag 17-07-2012 om 15:43 heb ik de bestelling gedaan en de volgende dag 18-07-2012 om 15:30 was het pakketje ontvangen. Neutraal en stevig verpakt.

Webshop:
De webshop is helder, informatief en goed doorzoekbaar.

Eindoordeel:
Telecomlink.nl heeft op mij een goede en professionele indruk achter gelaten. Betrouwbaar, snel, goede prijs kwaliteit! Voor mij een dikke 10!

Scherpe prijs icm een snelle levering

Hier een Galaxy S2 gekocht vanwege de scherpe prijs en, omdat
het toestel op voorraad zou zijn.

In de avond bevestiging van verzending ontvangen.
Volgende ochtend pakket aangeboden. Goed stevig ingepakt met
papier eromheen. Zat een Engelse handleiding bij maar via internet
de Nederlandse gedownload. Conclusie. Goed geregeld allemaal.

na 7 maanden nog steeds geen terugbetaling

Bijeen eerste bestelling ging alles heel vlot maar in oktober bestelde ik opnieuw een GSM die na een tijdje niet meer verkrijgbaar bleek te zijn. Men stelde terugbetaling voor wat ik aanvaardde. Nu, zoveel maanden verder en x-aantal mailtjes ( die niet of veel te laat beantwoord worden) is het geld nog steeds niet terug gestort. Telefonisch zijn ze ook niet te bereiken. En zo te zien zijn we de enige niet. We hebben nu naar een alternatief gevraagd. We zijn benieuwd!!!

Na 6 maand nog steeds geen terug betaling !!!

In December 2009 bestelde ik via de website een Iphone 3gs die volgens de site ook op voorraad was 1 week later nog steeds niets ontvangen dus begin ik maar te bellen en ja enkele dagen later neemt er daar toch iemand op die me wist te vertellen dat de Iphone uit stock was en dit een vergissing op de site was Leveringsdatum kon die man me niet geven dus stelde die me zelf voor om een terug betaling te doen nu zijn we 6 maand verder en nog steeds niks ontvangen zelfs na de vele telefoons en mails waar geen enkele reactie op komt

www.telecomlink.nl Support

Bezoek Telecomlink