Tennisexpress Beoordelingen

Tennisexpress Beoordelingen

Goed
7.7

Great Customer Service

Called in to order some shoes and got great help from a guy named Sam. He knew what he was talking about and got my order shipped out same day. Just got the shoes in (2 days later) and couldn't be happier. Thanks Sam.

Fast Shipping

I was excited when I got home today. Found my new racquet sitting on my doorstep. I wasn't expecting it until Monday. Great job.

Is Tennisexpress uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer

Is dit uw bedrijf?

Claim dit bedrijf

Tennisexpress Support

Tennis Express - Rackets, Shoes, Apparel, Tennis Bags, Backpacks, String, Balls, Racquets from Babolat, Wilson, Prince, Nike, Adidas, Head, Reebok, Dunlop.

Bezoek Tennisexpress

Categorie