www.tinga.dk Beoordelingen

www.tinga.dk Beoordelingen

Uitstekend
9.5

Virkelig god kundeservice

Jeg bestilte to forskellige lysekæder. Desværre var den ene i en forkert farve (de to farver lå meget tæt på hinanden). Da jeg gjorde Tinga opmærksom på det, så sendte de den rigtige med det samme, og jeg modtog den dagen efter. Virkelig hurtig og effektiv kundeservice. Kan uden forbehold anbefale Tinga.

Super hurtig ekspedition

Det var virkelig tilfredsstillende at handle med Tinga. Varerne i orden, mailkorrespondance var hurtig og informativ. Tak for en god handel. Kan varmt anbefales.
Mvh Helle Pedersen

perfekt vare, perfekt levering :-)

Har købt et boxlagen, var i tvivl om vaskeanvisningen, da der på lagenet står det skal vaskes ved 40 grader. Kontaktede Tinga, og fik at vide at det var afprøvet ved både 60 grader og kogevask, og at det også var perfekt. Prøvede straks ved 60 grader, og Tingas medarbejder har ret. Dejligt.

Fin og hurtig levering

Levering 2 dage efter bestilling. Varen (voksdugen) var pakket fint ind, så der ikke forekom folderevner. Flot!

Super

Bsestilte søndag aften, bekræftels på afsendelse mandag kl. 18.
Modtog varer tirsdag morgen på mit arbejde :-)
Så er den sidste julegave hjemme - også endda til en rigtig god pris.
Også et plus, for at de modtager betaling med Forbrugsforeningsort.

Perfekt :-)

Jeg købte en silkedyne. Efter at have læst anmeldelserne herinde, havde jeg tårnhøje forventninger både til service og fragthastighed. Alle forventninger blev opfyldt :-)

Fin indpakning, hurtig levering og billig :-)

Jeg har købt sengetøj, som blev leveret indpakket, som gave.
Det var super dejligt ikke selv skulle pakke ind og at spare en del penge på varen ;-)

Imponerende kundeservice

Tinga opdagede at jeg havde bestilt dyne og dynebetræk i to forskellige mål og ringede til mig for at høre om det kunne passe. Det kunne det ikke - de skulle være samme størrelse,

Så et vågent øje hos Tinga sørgede for at min fejl blev rettet og jeg fik lige de varer jeg ønskede mig.

Gode kuvertlagener

Jeg har flere gange bestilt kuvertlagener i ekstra længde til vores elevationssenge med topmadras. Jeg har ikke kunnet finde lagenerne i butikkerne, men her er de i god kvalitet og til en fornuftig pris. Og så har Tinga hurtig ekspedition og levering.

Dårlig billed på hj. side.

Købte et lagen som desværre ikke var hvad jeg troede. den så ud til at være et split lagen med split i hoved ende men det var et dobbelt split lagen. min vare var der efter 2 dage så det levet jo op til de 1-3 dage de lovede.

Sådan

Super fint og problemfrit forløb. Hurtig levering, og konkurrencedygtige priser. Det er sådan nethandel skal være :-)

Nemt og hurtigt

Det var nemt at handle i webshoppen og så blev det leveret to dage senere (Hurtigt).

Super

Hurtig, korrekt og venlig betjening.

Fejl kan ske, men servicen viser tinga.dk er til at stole på!

Jeg kan anbefale at handle med Tinga.dk. Bestilte et lagen, som åbenbart viste sig ikke at være på lager (egentlig noget skidt, da man jo skal kunne regne med det), men da der blev fulgt op indenfor 24timer med en opdatering på problemet og blev foreslået en løsning hvor jeg enten kunne vente på produktet kom på lager (4+ uger) eller modtage et bedre kvalitetslagen med det samme uden beregning, samt en undskyldning, kan der ikke sættes en finger på tinga.dk

Handler absolut her igen!

Hurtig betjening

Jeg har handlet 1 gang hos Tinga.dk og havde mine varer indenfor 3 dage og der har ingenting været at klage over.
Super betjening. Kommer helt sikkert igen.

Hurtig levering

Jeg bestilte en "voksdug" og havde den allerede dagen efter. Dugen lever fuldt ud op til mine forventninger. Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg handler her.

hurtig levering

hurtig levering, og fint produkt.
Hjemmesiden ikke den mest overskuelige.

fint

hurtig levering

godt sted at handle

De leverer hurtigt, og det er gode varer man får. de har en god service kan varmt anbefales

tinga.dk Support

Over dit bedrijf

Tinga.dk sælger møbler, sengetøj og lagner i alle størrelser til børn og voksne, silkedyner, silkesengetøj, dyner, puder, håndklæder, alt til bad og køkken, legetøj, lyskæder, lamper, vægklistermærker mm. Kvalitet, bæredygtighed, produkter som ikke skader mennesker og miljø er vigtige begreber for os, ligesom design og funktionaliet.

Bezoek www.tinga.dk

Contact informatie