Toejeksperten.dk Beoordelingen

Toejeksperten.dk Beoordelingen

Goed
8.7

Tøjeksperten skulle overveje ny fragt-aftale

Tøjeksperten benytter sig af GLS til fragt, og efterhånden kan jeg se et mønster i GLS' afleveringer; de gider IKKE gå op på 3. sal og i stedet må jeg så finde en seddel i postkassen og derefter ellers ud i byen for at få pakken. GLS' service er ikke acceptabel og det er irriterende, at man er tvunget til at benytte sig af dem hos Tøjeksperten.

Alt fra Tøjekspertens side er dog til 5/5, men så længe de bruger GLS er risikoen for en dårlig oplevelse stor.

Hej,

tak for din anmeldelse!

Det er selvfølgelig ikke godt nok at GLS ikke leverer pakken som aftalt.
Hvis du vil sende dit ordrenr. til kundeservice, og blot henvise til denne anmeldelse på trustpilot, så følger jeg sagen op hos GLS.

Vi vurdere løbende alle vores samarbejdspartnere, og herunder selvfølgelig også GLS.
Derfor er vi rigtig glade for at du har taget dig tid til at skrive om din oplevelse med dem.

Jeg er selvfølgelig glad for at du er tilfreds med den service og de varer du har købt hos os.

Med venlig hilsen
Kristian
Tøjeksperten.dk

Nem og hurtig levering

Har netop modtaget min ordre. Hurtig forsendelse og korrekte vare. Mange tak :)

fejlfrit

Jeg har flere gange købt tøj hos toejeksperten.dk, og aldrig er der sket fejl. Samtidig er leveringen meget hurtig.
Det er simpelthen "godt gået"

super...

tøjeksperten i skagen giver en fantastisk servise..
altid gode råd og vejledning..
altid med godt humør, yderst professionel.

Let at finde noget pænt som passer mig

Det er faktisk lettere at handle i jeres webshop end i butikkerne. Udvalget er større, det hele er fremme på hylderne, og når jeg har besluttet mig er leveringen hurtig.

Super oplevelse som altid

Overskuelig butik, gode priser, gratis fragt alt i alt en fantastisk oplevelse

Fantastisk service i butikken på Nørrebrogade

Jeg maste mig ind ad døren til butikken på Nørrebrogade med min barnevogn, hvortil en ekspedient kom flyvende. Jeg undskyldte, fordi jeg troede, at han ville bede mig passe lidt på, men han var mere bekymret for, om jeg kunne klare det. Allerede dér var jeg SÅ glædeligt overrasket. Samtlige medarbejder tilbød mig deres hjælp på en "ikke-anmasende"-måde, og lod mig ellers kigge rundt. Da jeg bad om hjælp til sidst, fik jeg smilende og varm betjening, og følte at jeg blev behandlet som mere end bare en kunde. Han spurgte tilmed, om jeg var medlem af Clubmatas, så jeg ku samle point og gav mig en oversigt over clubmatas-partnere. Ekspedienten hjalp mig sågar ud med barnevognen på bedst mulig måde.

Jeg følte mig SÅ godt behandlet, og ringede med det samme til min kæreste, og fortalte om den gode oplevelse. Service er én ting, men når det samtidig virker så ægte, og at de gerne vil deres job, så kunne det ikke være bedre.

Håber virkelig min ros kommer frem til dem - stor applaus fra mig :)

Hurtig ekspedition og effektiv levering

Ordren blev hurtigt ekspederet og leveret. Tøj der ikke passede kunne uden problem leveres tilbage til Tøjkæden-butik.

trak førs pengene på for sendelses dagen

huirtig levering af de vare som jeg havde bestilt.
Meget positiv overrasket over at de først trak pengenen afsendelses dagen. Det er første gang som jeg har oplevet det ved en web butik.
Super

SPAM

Fik i går tirsdag 4-2-2014 en total intetsigende mail fra Tøjeksperten.dk ang. min ordre.
Der stod absolut intet i denne mail. Har gjort firmaet opmærksom på at jeg betragter mailen som spam. Har endnu dags dato ikke fået en brugbar mail fra firmaet.

Hej Kurt,

Tak for din anmeldelse!

Jeg beklager at du har modtaget en tom mail fra os.
Mailen burde have indeholdt dit track and trace nr.
Jeg vil straks undersøge hvordan det kan ske at din var tom, det må ikke ske!

Vores kundeservice vender tilbage med track and trace nummer snarest!

Med venlig hilsen
Tøjeksperten kundeservice

Bestil-betal-modtag og så har man nyt tøj.

Der kommer løbende tilbud, uden man bliver træt af mængden af reklamer og tilbud, så det er meget tilpas. Man har adgang til hele butikke uden kø og uden og skulle lede længe efter hvad man søger. Det er nemt og bestille, det er nemt og betale, gratis levering lige til hoveddøren, det passer lige til mig, og mange andre butikke kunne viirkelig lærer noget af Tøjekspertens webshop.

Nemt og hurtig til en for mig god pris.

Et godt og stort udvalg, nemt at finde rundt i, priserne er gode til kundernes fordel.

Nem bestilling og superhurtig levering

Det er dejligt nemt at handle på Tøjeksperten.dk, du skulle prøve det.

Let og hurtigt

Bestilte en cardigan og en skjorte på webshoppen. Det var let, hurtigt og billigt. Varen kom 3 dage efter min bestilling.

Defekte bukser købt i Slotsarkaderne/Hillerød uden reklamationsret .. !!

Købte et par bukser på udsalg hos Tøjeksperten i Slotsarkaderne (Hillerød).
Ved købet fortalte ekspedienten, at jeg ikke kunne bytte eller få pengene tilbage, hvilket er fair nok.
Samme dag fandt jeg så ud af, at en af bæltestropperne var revet af og at der var en flænge i stoffet. Jeg henvendte mig herefter, hvor reklamationen blev afvist !!

Det er IKKE ok .. Men det er åbenbart den måde der ydes "service" i den butik.

-------------------------------------------------------
Reglerne er som følger:
Så længe en vare sælges helt almindeligt, på tilbud eller i forbindelse med et udsalg, så har du som forbruger altid din 2-årige reklamationsret. Dvs. du kan reklamere (klage) over fejl og mangler ved varen i op til 2 år fra du fik varen leveret eller du købte varen i butikken.

Det er således i strid med reglerne, hvis en butik annoncerer med ”ingen reklamationsret på tilbudsvarer”. Selvom en butik har gjort det, eller sågar påført bonen en sådan tekst, så har du fortsat 2 års reklamationsret.

Som forbruger har du således altid 2 års reklamationsret uanset hvad. Det gælder endda selvom du har skrevet under på, at du ingen reklamationsret har. Så gælder en sådan aftale ikke.

Forbrugerklageudvalget traf den 13. september 2005 afgørelse i netop en sag omhandlende reklamationsret på en udsalgsvare, til fordel for forbrugeren. Så selvom afgørelsen er adskillige år gammel, så er den i høj grad aktuel den dag i dag.

Hej Jesper,

tak for din anmeldelse!

Den oplevelse du beskriver, lever ikke op til hvad man kan forvente når man handler hos Tøjeksperten.
Jeg har snakket med butikschefen i butikken og sat ham ind i sagen.
Du er meget velkommen til at komme forbi butikken (spørg efter Jesper), så vi kan finde en tilfredsstillende løsning.

Venlig hilsen
Tøjeksperten kundeservice

Robert i Valby er toppen.

Altid, topklasse service og betjening i tøjeksperten Valby, vælg endelig den butik, har handlet der i 26 år og gør det helt sikkert fremover også.

ggod webshop.

Bestilte på webshopoen, hurtig levering og med påsat byttemærker, så man kan gå direkte i butikken og bytte, uden at skulle have printet kvittering. Så nemt hvis det skal gives i gave.

Helt kanon!

Gode tilbud, fri levering og indpakningen er med. Det kan klart anbefales!

Det meste var meget godt

Hjemmesiden var ret irriterende pga. "flagrende" tekst som dækkede over anden tekst og billeder. Derfor er der kun 4 stjerner. Alt andet fungerede fint, og varen kom hurtigt med byttemærke på og var pænt pakket ind som aftalt. Alt i alt en god oplevelse.

Toejeksperten.dk Support

Gratis levering!

Vi sender alle bestillinger fragtfrit

Byt i alle vores butikker

Har du købt på toejeksperten.dk - kan du bytte dit køb i en af vores 100 butikker, landet over. Find en butiksoversigt på toejeksperten.dk

Hurtig levering

Vi leverer normalt indenfor 1-3 hverdage efter du har lavet din bestilling.

Vi pakker gaven ind - gratis!

Køb dine gaver på toejeksperten.dk Vi pakker gaven flot ind, og sætter byttemærker på - Helt gratis. Husk blot at krydse felterne af inden du afslutter din bestilling.

Vi leverer til GLS pakkeshop

Hent pakken når du har tid - Få leveret til en GLS pakkeshop. Pakkeshops har bedre åbningstider end dem du kender fra posthuset. Du får en SMS og en mail, når pakken er klar til at blive hentet.

Om virksomheden

Tøjeksperten har i mange år givet danskerne kvalitets tøj og god service. Vi er nu online til at give dig den bedste købsoplevelse online indenfor herretøj

Bezoek Toejeksperten.dk

Kontaktoplysninger