Toolnation Beoordelingen

Toolnation Beoordelingen

Goed
8.2

Beoordeling door bevestigde koper

Alles volgens afspraak afgehandeld, bedankt!

Alles volgens afspraak afgehandeld, bedankt!
Beoordeling door bevestigde koper

Goede service voor bestelling, tijdens bestelling matig

Alvorens ik mijn bestelling plaatste kreeg ik snel antwoord op mijn vragen via mail. De antwoorden waren duidelijk en vriendelijk. Voor mij was het belangrijk een richtdatum te weten van de levering. Die werd mij dan ook per mail gegeven. Vandaag, een week later, heb ik nog geen bevestiging gekregen dat mijn bestelling onderweg zou zijn. Zeer jammer. Volgende keer beter overwegen waar en vooral wanneer ik online bestel.

goed tevreden met aandachtpunt/tip

Ik ben goed tevreden over de werkwijze en levering van Toolnation.
Je wordt goed up to date gehouden van de bestelling en alles zag er netjes uit etc.
Als ik vragen erover had werd ik ook snel geholpen.
Enige is dat ik bijvoorbeeld een zij aanslag voor de Festo machine erbij gekocht heb omdat dat nergens stond dat dat er al bij zat.
Het zou fijn zijn als dat goed vermeld zou zijn of dat je daar wellicht een melding over zou krijgen.
Ik ga ervan uit dat ik deze terug kan sturen en mijn geld ervan terug krijg maar dat is nog lopende.

op tijd geleverd

goed product en op tijd geleverd

Geweldige snelle levering

Toolnation komt zijn afspraken na, snelle perfecte levering van gekochte artikelen.
Beoordeling door bevestigde koper

Goede kwaliteit, snelle service.

De titel zegt eigenlijk al genoeg.
De koopwaar voldoet volledig aan de verwachting.

Snel en goed

Beste mensen, een snelle levering voor een goede prijs. Handige heggenschaar van Bosch op steel gekocht. Al uitgeprobeerd, handig en snel werken.

perfecte servise

goede web site,nette behandeling

geweldig

Dit bedrijf is gewoon goed, in belgie besteld na de betaling was het snel binnen hier mogen internet bedrijven wel eens een voorbeeld aan nemen ik heb het al heel anders mee gemaakt ( BV weken moeten wachten) Toolnation gaat mij zeker en vast nog dingen verkopen en het was goed ingepakt Ik Ben een tevreden klant

super

snelle levering en perfect verpakt
Beoordeling door bevestigde koper

Snelle levering en goede prijzen

De ene dag besteld en her grootste deel de volgende dag geleverd. 1 goedkoper (+\- 50 euro) product was niet op voorraad en is zonder extra kost nageleverd enkele dagen later. Bij toolnation gaan ze mij nog zien voor bestellingen.

Jordy Wijntjes

Bij Toolnation kunt u veilig bestellen de bestelling die u doet wordt snel geleverd
de prijzen zijn scherp het advies wat je krijgt is goed.
Dus twijfel niet gewoon bestellen
Beoordeling door bevestigde koper

Lekker vlotte levering en product goed verpakt, helemaal top!

Het bestelde product werd binnen een paar dagen geleverd en was goed verpakt. Erg blij ook met de mails waarin het verloop van de levering stond.
Een aanrader!
Beoordeling door bevestigde koper

Bestellen ging snel en makkelijk, levering was een paar dagen verlaat, de info daarover was slecht.

Maandags besteld en met een levertijd van 4 dagen moest het voor het weekend binnen zijn zodat ik aan de slag kon met de zaagtafel. Toen ik woensdag belde en vroeg naar de stand van zaken werd, nadat werd gevraagd wat voor artikel ik besteld had, aangegeven dat levering altijd binnen 4 dagen gebeurd en dus voor het weekend geen probleem zou zijn. Toen ik vrijdag nog geen verzendbevestiging had ontvangen maar weer gebeld en werd doorverbonden naar de expeditie waar mij, niet overdreven vriendelijk, verteld werd dat dit een grote levering was die op een pallet werd verzonden, dat duurde langer. Toen ik aangaf dat er 4 dagen levertijd is aangegeven kreeg ik een laf excuusje. Het werd woensdag, niets aan te doen.

Inmiddels geleverd en alles ziet er top uit. Nu nog tijd vinden om er mee aan de slag te gaan.

interessant

Toolnation is voor mij een keigoede Said,voor professionelen en doe het zelvers, goede prijzen en stipte leveringen.
Beoordeling door bevestigde koper

Toolnation is super, behalve de bezorging

Prijs van de afkortzaag was bij Toolnation het laagst. Voorzien van 3 jaar pick-up en return garantie !!!
Levering super snel, echter was ik even niet thuis om het pakket in ontvangst te nemen. Met bezorgdienst DPD een nieuwe bezorg dag afgesproken. Helaas is het niet mogelijk om een tijd of een dagdeel met DPD af te stemmen. Na een dag wachten, kwam het pakketje pas om 18:30 uur.
Metabo afkortzaag KGS216M ziet er goed uit. Nu alle mogelijkheden onder de knie zien te krijgen.

Prima geregeld

Gemakkelijk bestellen, snelle en complete levering, een aanrader.
Beoordeling door bevestigde koper

prima verzending, alleen was mij vooraf niet duidelijk binnen welk termijn ik het product in huis zou hebben.

Geen problemen, makkelijk bestellen en binnen een week in huis.
Het zou beter kunnen door duidelijker te vermelden binnen welke termijn het bestelde product bezorgt wordt. Nu las ik dat in een email 1 of 2 dagen voor ontvangst. Liever dus meteen na de bestelling.
Beoordeling door bevestigde koper

snel en compleet geleverd!

Toolnation heeft een overzichtelijke website en een groot assortiment. Het bestellen gaat gemakkelijk en de levering verloor snel en correct. Ik ben helemaal tevreden.

HBM 200 Bandschuurmachine

Een krachtige kantelbare bandschuurmachine, mijn werkstukken (Grote letters voor een festival) krijg ik na het figuurzagen mooi strak op deze machine.

toolnation.nl Support

Bezoek Toolnation