Trustpilot Beoordelingen

Trustpilot Beoordelingen

Goed
7.1

Duifhuizen goede sevice snelle levering

Vriendelijk bedankt voor de goede service
Er is persoonlijk contact met mij opgenomen en begrip getoond
Ik mag de tas omruilen voor een andere tas ,
Nogmaals de eerste tas perfect in orde,snelle levering
Bij de 2e tas hoorde geen sleuteltasje ,dat wist ik niet .
Het probleem is naar volle tevredenheid afgehandeld
Snelle reactie ,vriendelijk te woord gestaan perfect
Mvg Astrid

Duidelijk

Mooi en duidelijk vormgegeven

supersnel, goed en betrouwbaar!!!

Hetgeen ik hierboven omschrijf zegt eigenlijk al genoeg!

Geen goede zaak

Ik ontving n.a.v. een bestelling op Bedsupply een uitnodiging om via Trustpilot een recensie te schrijven. Mooi verhaaltje gemaakt, blijkt het alleen met Facebook verzonden te kunnen worden. Email zou ook een mogelijkheid zijn, dus een e-mailaccount aangemaakt, blijkt dan dat dit niet werkt. Zo loop ik wel de kans mis om eventueel een bon van € 100 te winnen.
Geen goede zaak, niet iedereen zit op Facebook!!

Beste Elma,

Bedankt voor uw beoordeling over Trustpilot.

Voor onze Nederlandse gebruikers is het al een lange tijd mogelijk om zonder Facebook een beoordeling achter te laten. U kunt dan gewoon een account via email aanmaken, en zo een beoordeling schrijven.

#### Hoe schrijf ik een beoordeling:
1. Ga naar www.trustpilot.nl
1. Zoek het te beoordelen bedrijf op via de zoekfunctie.
1. klik "beoordeel"
1. Kies het aantal sterren en schrijf uw beoordeling.
1. Klik "verstuur uw review nu"
1. Als u nog niet bent ingelogd dan kan u zich nu aanmelden via Facebook of email.

Vergeet niet de algemene voorwaarden te lezen en accepteren.

IVM de voucher:
Trustpilot geeft nooit vouchers of andere beloningen weg aan personen die een beoordeling schrijven.
Dit is iets tussen het bedrijf waarvoor u een beoordeling schrijft en hun eigen klanten.
Trustpilot staat hier geheel buiten

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende informatie heb gegeven.

Annalisa

Retourneren

Het duurt wel erg lang voordat je je geld terugkrijgt. Zit er nu al 2 weken op te wachten!

belangrijk voor iedereen

dit is een site waar je info kan vinden over wel en niet in orde van bepaalde zaken, aan te raden voor iedereen

Koop niet bij ticketonline!

Ga naar trustpilot, om te zien, waar het betrouwbaar en veilig kopen is.
Ticketonline heeft b.v. bijna het dubbele gerekend voor tickets.

redder in nood

Deze site brengt de partijen beter en
sneller bij elkaar.
👍 Top

Kunt u dit uitleggen?

Marktonderzoek geeft duidelijk weer dat de meeste mensen met goede ervaringen dit niet zullen melden op een beoordelingssite. Zij zijn tevreden, maar verwachten ook niets anders (niemand gaat er toch van uit slecht te worden behandeld), en gaan over te orde van de dag.
Daarentegen zullen mensen met klachten en problemen dit juist wel doen. Zij zijn ontevreden en vaak boos en willen dat ergens kwijt, tevens willen ze anderen waarschuwen.

Dus heel erg raar dat heel veel sites op deze beoordelingssite erg hoog scoren en bijna alleen maar positieve reacties krijgen.
Zouden deze bedrijven echt zo goed zijn?
Statistisch gezien kan dat niet. Waar mensen werken worden fouten gemaakt en zeker in commerciële bedrijven, waar winst het belangrijkste is.
Webshops doen het vaak zelfs slechter dan winkels, omdat de afstand tot de klant lekker groot is.

Hoe kan het dan dat er zoveel positieve reacties zijn?
Wordt er echt gecontroleerd of iedereen klant is (is veel werk en vaak moeilijk te achterhalen) of kan iedereen iets schrijven?
Hoevaak kun je wat schrijven? Kan iemand meerdere accounts aanmaken (even een ander mailadres heb je zo en ipadres kun je simpel camoufleren)?
Kunnen de bedrijven zelf (medewerkers zakelijk of privé) ook iets schrijven? Hoe wil je controleren wie wel of niet medewerker is?
Blijven alle negatieve berichten staan? Ook met niet al te mooie tekst? Iets wat negatieve berichten nogal eens bevatten vanwege de emotie...
En tellen verwijderde (negatieve) berichten dan nog wel mee in de totaalscore?

Een goede beoordelingssite laat ook negatieve berichten staan en telt ze zeker mee. Natuurlijk haal je dan daar de minder mooie tekst uit, bijvoorbeeld door een piiieeep, streep of omschrijving. Anders krijg je een vertekend beeld van de waarheid.

En blijf in de spiegel kijken, beoordeel ook uzelf regelmatig.

Beste Derk,

Bedankt voor je beoordeling.

Het klopt dat mensen met een negatieve ervaring een grotere motivatie hebben om vanuit hunzelf een beoordeling te schrijven, en zouden enkel die mensen een beoordeling schrijven dan zou dit een verkeerd beeld geven van een bedrijf. Daarom hebben bedrijven op Trustpilot de mogelijkheid om al hun klanten automatisch uit te nodigen voor het schrijven van een beoordeling. Hierdoor zullen zowel de klanten met een positieve als een negatieve ervaring aangezet worden tot het schrijven van een beoordeling.

Hiernaast zie je dat bedrijven steeds actiever zijn op Sociale Media, en dus ook achter negatieve beoordelingen aangaan en het met de klant oplossen. Hierdoor wordt een deel van de negatieve beoordelingen omgezet in een positieve beoordeling.

Op Trustpilot controleren we op verschillende wijze, zowel automatisch als handmatig, of beoordelingen geschreven zijn naar aanleiding van een daadwerkelijke aanschaf. Dit doen we onder andere door beoordelingen met elkaar te vergelijken en mochten wij verdachte patronen terug vinden dan wordt daar uiteraard gepaste actie tegen genomen, dit kan er bijvoorbeeld toe leiden dat beoordelingen worden verwijderd, of consumenten danwel bedrijven gelimiteerd worden in hun gebruik van Trustpilot.

Zowel bedrijven als de consument hebben de mogelijkeid om een beoordeling te rapporteren mochten zij denken dat deze tegen onze richtlijnen in gaat. Wij zullen dan een onderzoek instellen en aan de hand daarvan actie ondernemen. Het is op Trustpilot geheel ok om niet totaal tevreden te zijn met een aankoopservaring. Maar wij zijn sterk van mening dat iedereen zich op onze website thuis dient te voelen, derhalve staan wij grove taal in beoordelingen niet toe. Wij bieden de schrijver van de beoordeling altijd de mogelijkheid om zijn beoordelling aan te passen mocht deze tegen onze richtlijnen ingaan. Is dit volgens onze richtlijnen aangepast dan wordt de beoordeling gewoon weer online geplaatst.

Voor meer informatie over beoordelingen en de werking van Trustpilot verwijs ik naar ons engelstalige blog:

Rob,
Trustpilot.

Deze beoordeling is geleden door een Trustpilot gebruiker om de volgende reden gerapporteerd: is in overtreding met andere richtlijnen van Trustpilot.

De Trustpilot Klantenservice is bezig met het verifiëren van deze beoordeling.

Wanneer het onderzoek klaar is, wordt de beoordeling verwijderd of teruggeplaatst op Trustpilot.

Kijk hier voor onze richtlijnen.

De Trustpilot Klantenservice is bezig met het verifiëren van deze beoordeling.

Kijk hier voor onze richtlijnen.

firma beoordeeld en kreeg direct een mail van trustpilot

Wilde me afmeldingen voor dit soort spam. Maar is blijkbaar niet mogelijk

Beste Piet,

Bedankt voor je beoordeling.

Vervelend dat je de email als spam hebt ervaren.

We hebben je nu een email verzonden met een uitleg over het hoe in te stellen van de notificatie emails.

Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag via:
support@trustpilot.com

Correcte site en duidelijk

Door een paar keer de site bekeken te hebben steeds de juiste keuze van een winkel website gemaakt te hebben.

Kort maar krachtig

Een eenvoudige beoordeling rapport, is snel in te vullen, en antwoord komt ook zeer snel terug, al met al en site die zeer klant vriendelijk is, veel succes.

Nederlands A.U.B. !!!

Vermits ik in het Vlaamstalige landsgedeelte woon wens ik in het Nederlands aangesproken te worden . Met dank .

Beste Bruno Cornellisens,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wij begrijpen uw verontwaardiging over het ontvangen van emails in het Frans.
U kunt dit op volgende manier wijzigen.

Log in op uw account op www.trustpilot.nl
Klik op uw profielfoto in de rechterbovenhoek van de pagina
Klik op "Ga naar mijn profiel"
In de boks met uw profielinformatie klikt u op "Verander"
Klik op "Persoonlijke informatie"
Verander "Land" naar "Nederland"
Klik op "Bewaar informatie" om de instellingen op te slaan.

Er is een Nederlandstalige Trustpilot.be website, u kunt deze terugvinden via:

Mocht u nog verdere vragen hebben dan kan u die altijd stellen via:
support@trustpilot.com

We wensen u veel succes met het verdere gebruik van Trustpilot.

Rare mailtjes

Krijg na een hele tijd een verzoek tot het aanleveren van een bewijs van aankoop. Rare gang van zaken. Is zeker naar aanleiding van klachten van het bedrijf die er niet tegen kan om een slechte recensie te krijgen. Zo kan je natuurlijk ook proberen om onder negatieve berichten over je bedrijf uit te komen. Bah

Beste Rens,

Bedankt voor uw beoordeling.

Trustpilot is een open platform waar iedereen beoordelingen over bedrijven kan terug vinden en schrijven. Om de kwaliteit van de beoordelingen te waarborgen is er een rapporteer optie voor beoordelingen die mogelijk onze richtlijnen overschrijden, danwel geschreven zijn door iemand zonder aankoopservaring. Elk bedrijf of Trustpilot gebruiker kan van deze functie gebruik maken, als mede kan men zien wanneer en waarom de beoordeling gerapporteerd is.

Een van onze collega’s in Community Support is uw beoordeling aan het onderzoeken. Mocht u ons kunnen voorzien van documentatie dat u iets bij het bedrijf gekocht heeft dan kunnen wij uw beoordeling terug online zetten. Wij begrijpen dat dit enige inzet aan uw kant vereist, maar dit is de beste manier om ons ervan te verzekeren dat beoordelingen op Trustpilot door daadwerkelijke klanten geschreven zijn.

Daarom hopen wij dat u deze documentatie alsnog kan opsturen.

Mocht u nog andere vragen hebben dan horen wij dit graag via support@trustpilot.com

Trustpilot.

Zeer onduidelijk

Onduidelijk over wat en hoe je beoordeling geplaatst gaat worden. De bevestigingsmail vertelt je dat je je beoordeling nog weer 'makkelijk kan bewerken', alleen is je beoordeling nergens meer te vinden. Of misschien na goed zoeken, maar dat lijkt me ver van 'makkelijk'.

Beste Marjolijn,

Bedankt voor je beoordeling.

Vervelend te horen dat je je beoordeling niet direct kon terug vinden. Op Trustpilot worden de beoordelingen op 2 profielen geplaatst, namelijk op dhet profiel van de schrijver (consument) en het beoordeelde bedrijf.

Je kan je eigen geschreven beoordeling bewerken vanaf je eigen profiel, zie hiervoor de volgende handleiding:
1. Log in op je account op www.trustpilot.nl
1. Klik op je profielfoto in de rechterbovenhoek van de pagina
1. Klik op *Ga naar mijn profiel*
1. Vind de beoordeling die je wilt veranderen en klik *Edit*
1. Als je klaar bent met het aanpassen van tekst en score klik dan op *Schrijf nu een beoordeling*

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben dan horen wij dit graag.

Mvg,

Rob.

Snel en simpel!

Handig om reviews te geven Trustpilot maakt gebruik van directe links, 1 keer inloggen daarna altijd direct op de review pagina. echt snel en simpel dus ;-)

Waardeloos voor de consument.

Dit is alleen van belang voor een leverancier. De consument moet hier geen enkele conclusie aan willen verbinden! Een negatief oordeel wordt genegeerd!
Wat een super nep toetsing is dit. De leverancier kan de score immers voor 100% beïnvloeden door te klagen...

Beste Liesbeth,

Bedankt voor je feedback.

Je geeft aan dat je negatieve beoordeling genegeerd wordt. We hebben gezien dat een van je beoordelingen op dit moment gerapporteerd is aangezien deze grotendeels over het gekochte product ging.

Op Trustpilot ligt de focus op de betrouwbaarheid van bedrijven en daarbij de door hen geleverde klantenservice. We hebben je derhalve ook een email gestuurd met de vraag je beoordeling uit te breiden met opmerkingen over de geleverde klantenservice. Als je dat hebt toegevoegd dan wordt je beoordeling na controlle weer online geplaatst.

Wij raden bedrijven aan om op beoordelingen te reageren, zeker als een klant met verbeterpunten komt. Het is uiteraard aan de bedrijven zelf of zij al dan niet op een beoordeling reageren.

Mocht je nog verdere vragen hebben dan kan je die altijd stellen via: support@trustpilot.com

Trustpilot Support

Bezoek Trustpilot