Typhone.nl Beoordelingen

Typhone.nl Beoordelingen

Goed
8.7

Deze beoordeling is geleden door ons fraude en grof taalgebruik detectie systeem om de volgende reden gerapporteerd: grof taalgebruik.

De Trustpilot Klantenservice is bezig met het verifiëren van deze beoordeling.

Wanneer het onderzoek klaar is, wordt de beoordeling verwijderd of teruggeplaatst op Trustpilot.

Kijk hier voor onze richtlijnen.

Beoordeling door bevestigde koper

Ik hoop dat het goed komt

Ik heb in februari mijn abonnement via Typhone verlengt bij T-mobile. Alles is prima verlopen maar de verlenging gaat pas in mei in. Dus ik weet nog niet of ik nu ook echt minder ga betalen, maar aangezien we Typhone al vaker hebben gebruikt bij abonnementen verlengen en/of afsluiten heb ik er alle vertrouwen in.

Aanschaf Samsung Galaxy S4 i9505 Deep Black

Nette en tijdige levering door Typhone van mijn Samsung Galaxy S4 i9505 Deep Black aankoop.
Beoordeling door bevestigde koper

Snelle service en betrouwbaar.

Ik heb heel goede ervaringen met Typhone. Ze regelen alles zoals besteld heel snel. Je kunt ze ook bereiken voor informatie.

netjes

vriendelijk en word netjes behandel

prima

ik ben heel tevreden over de site en dat er geen verzend kosten bij komen als je een product besteld ook is de levering heel snel ik ben zeer tevreden gr

galaxy note3

Goede service, heel overzichtelijk site.

service beyond expectation

Het is werkelijk niet te geloven dat jullie altijd tijd vinden om vragen (ook niet voor de hand liggende, waarvoor intern overleg voor nodig is) snel te beantwoorden en dan ook nog uitgebreid en op vriendelijke toon. Zowel telefonisch als per e-mail.

Ook de snelheid waarmee jullie problemen oplossen gaat verder dan je zou verwachten. Je bent bij jullie absoluut geen nummer, maar blijkbaar altijd een gewaardeerde klant
Beoordeling door bevestigde koper

snelle levering, goede service, kortom nooit geen klachten gehad!

Al meerdere keren via typhone een telefoon besteld, deze keer zelfs met een abonnement erbij! Moet zeggen dat ik nog nooit zo'n goede aanbieding heb gehad, 16 euro per maand incl iphone 4s!
Snelle levering, goede service!

Goed!

Netjes en goed geregeld!
Klein puntje is dat er aan de telefoon wel wat spontaner/vriendelijker gesproken mag worden.

komt toezegging na

Maakt waar waarmee wordt geadverteerd.
Beoordeling door bevestigde koper

Razendsnelle service van Typhone en de beste prijzen

Met de ervaring die ik heb opgedaan bij Typhone raad ik iedereen Typhone te overwegen bij het aanschaf van een product

zeer tevreden

Lekker groot beeld, kan je beter je series kijken.

Ik heb wel kleine handen dus is het wel even wennen om met 1 hand alles te bedienen

goede service !!!!!!

Fijn bedrijf super service ben heel goed op de hoogte gehouden tijdens mijn bestelling echt een aanrader!!!

uitstekend!

vakbekwame advisering, erg snelle service/levering, koppelingen mogelijk met diverse acties, ruim aanbod, kortom een enorme aanrader!

geen duidelijke informatie

Ik heb het niet zo prettig gevonden om via de telefoon een bestelling te doen
het gesprek en de daarop volgende mail waren voor mij niet het zelfde , het bracht verwarring en daar door liep het niet allemaal goed
de telefonische reactie van een medewerker was niet prettig
de laatste medewerker was correct en had wat geduld om voor mij iets te doen
er kan nog wel wat verbeterd worden

prima, snelle, servicegerichte organisatie

Ik koop al jaren via Typhone.nl. Abonnementen, sim-only of met toestel, verlengingen van abonnementen en ook een los toestel.
Hierbij heb ik geprofiteerd van de spaaractie door het lezen van de nieuwsbrieven.
Typhone.nl geeft prima informatie over abonnementen en toestellen en er zijn regelmatig goede acties.
De afwikkeling bij aankoop van artikelen gaat altijd snel en soepel.
Kortom: een prima webshop!

Prima service

Alles is perfect gelopen genoeg informatie gekregen en vriendelijk geholpen aan de telefoon als ik wat over de bestelling wilde vragen en weten. Prima service
Beoordeling door bevestigde koper

hele goede service!!! klantvriendelijk!!!

Ik raad je aan om daar een abonnement af te sluiten, service, klantvriendelijkheid is goed. Prijstechnisch ook heel aantrekkelijk. Scheelt je wel een paar euro per maand!, aangezien we toch al iedere maand op onze centjes moeten letten.

Superdeal van Typhone

Als trouwe lezer van uw nieuwsbrief kon ik enkele weken geleden mijn ogen bijna niet geloven!! Drie geweldige aanbiedingen en daarom ook maar 24 uur geldig.
De site werd druk bezocht waardoor de bestelprocedure iets traag werkte.
De bestelling de Samsung S4, voor maar € 29 (na cashback van Samsung) in combinatie met een eenjarig sim-only abonnement van € 16 is inmiddels in gebruik en ben zeer tevreden over dit prachtige toestel,deze superdeal en de afhandeling door Typhone.

Typhone team ga zo door.

Typhone Support

GSM shop met gratis GSM aanbiedingen plus goedkoop mobiel bellen met sim only en mobiele telefoon abonnementen van KPN, Hi, T-Mobile, Telfort en Vodafone

Bezoek Typhone.nl

Contact informatie