Vaiva Beoordelingen

Vaiva Beoordelingen

Uitstekend
9.1

Hurtig levering, fine smykker og god kundeservice!

Jeg har sjældent oplevet, ved køb på nettet, at varer når frem så hurtigt. Jeg har handlet hos Vaiva flere gange og hver gang har jeg fået samme gode oplevelse. Fine smykker, god pris og god kundeservice. 5 stjerner til Vaiva.

Super service og flotte smykker

Jeg har handlet hos vaiva i mange år.

altid fantastiske priser, og meget højt service niveau.

Anbefaler vaiva til alle.

Antwoord van Dansk Smykkeimport ApS

Tak for det, du er altid velkommen i butikken.

Carsten - Ejer

Vaiva er gode til at restte deres fejl. TAK

Jeg er en glad kunde. Det røde hjertesmykke er så smukt og det store sorte med sommerfuglen ligeledes. Tak for god behandling.
VH Linda

har ingen varer fået

Hej
Har før bestilt smykker hos vaiva og aldrig før haft problemer, men det skal jeg love for der er nu. Jeg bestilte smykker i starten af februar måned, men efter 14 dage uden smykker ringede jeg på nummeret 75824747 fik at vide noget af adressen manglede. Fair nok gav dem 7 dage mere. Stadigvæk ingen pakke så ringede igen 75824747 og denne gang vil en ny pakke blive sendt til mig og mange undskyldninger blev osse sendt af sted. I sidste uge fredag stadigvæk uden pakke prøvede jeg igen men denne gang virkede deres nr ikke. Så ringede til 69906444. Der fik jeg en herre som gav beskeden videre og de ville så kontakte mig. Nu det tirsdag nummeret 75824747 virker ikke og manden fra i fredags sagde han ikke kunne hjælpe mig. Er så skuffet efter som det kun tog dem 2 dage at trække pengene. Arbejder selv med kunder til dagligt og synes ikke godt om det her. Hilsen Marlene

Antwoord van Dansk Smykkeimport ApS

Opdatering - Sagen er løst, alle er glade..

Du er altid velkommen i butikken Marlene.

Carsten - Ejer VAVIA

Ok, men mangler

I bund og grund en meget god hjemmeside. Men på hjemmesiden står der for det første 1-2 leveringsdage, hvor jeg tænkte det var fantastisk, efter at de to dage var gået, så skrev jeg til dem, at jeg ikke havde modtaget pakken endnu og det eneste jeg fik oplyst var, at den var sendt d. 4. mart. Helt i orden, men har først lige modtaget den i dag, d. 8. marts. Derfor synes jeg ikke der skal stå 1-2 leveringsdage på hjemmesiden. Dog er det sådan at jeg skrev til kundeservice at jeg ikke synes det skulle stå på hjemmesiden, i dette tilfælde. Dertil får jeg svaret; "Kære Catrine
Tak for dit svar.
Pakken er afsendt fra Vaiva d. 4. marts og ligger til levering med postdk.
Rigtig god aften!", lidt underligt svar ifølge mig.
Her da jeg så får min pakke, er der en ring der er gået i stykker. ØV ØV!
Har lige taget et billede og har tænkt mig at sende til kundeservice. Efter at have sendt billeder af det, så blev der taget god hånd om det af en medarbejder, super dejligt! Men vil ikke give 5 i og med at der var irritationer med kundeservice i starten.

Kære Catrine

Tak for din anmeldelse samt en behagelig telefonsamtale i dag. Vi håber du bliver glad for den nye ring vi har fremsendt, og beklager selvfølgelig fejlen.
Jeg hilser Carsten som lovet.
Du er altid velkommen til at ringe til kundeservice på 69906444 hvis du har spørgsmål, ris eller ros.

Cher Pedersen

Ros til firmaet vaiva

Har købt en del smykker og har været meget tilfreds. Fik engang en halskæde hvor låsen var istykker returnere den straks og få dage senere kom der en ny til mig. Helt uden en masse kommunikation og forklaringer. Kan derfor kun rose firmaet. Mange smarte smykker til billige penge.

Købsoplevelse.

Hej.
Jeg købte smykker sidste år.
Det var en god oplevelse.
Da der var mange smykker at vælge i mellem til billige penge.
Jeg fik dem også hurtig med posten.
Kan kun anbefale VAIVA.
Med venlig Hilsen Conni Renberg

Jeg er meget tilfreds med kvaliteten og den gode service i tilbyder.

Hej
Jeg har i flere år købt smykker og tørklæder hos jer.

Jeg er meget tilfreds med kvaliteten og den gode service i tilbyder.

Bestiller man vare hos jer er man sikker på at modtage den hurtig.

En meget tilfreds kunde
Marianne Sørensen

Super gode tilbud og hurtig levering

Det går dæleme stærkt! Jeg har handlet hos Vaiva et par gange, og jeg er imponeret over deres priser i forhold til kvaliteten man får. Seneste køb blev leveret dagen efter, selvom det var sent på dagen. Det er god stil.

Billige smykker, gode til ungernes lege

Smykkerne er vel ok til den pris man betaler for dem...de virker mest som legesmykker til børnene.

Har haft bestilt ad to omgange med få dages mellemrum, og må sige jeg var en anelse skuffet...den ene af de kæder jeg købte skulle have været brugt til julegave, men det lignede den bestemt et billigt smykke...det skulle ellers efter beskrivelsen have været "Smuk forgyldt smykke med perler" , men man kunne se hvor det var loddet sammen/ikke forgyldt.

Da anden bestilling kom blev det bestemt ikke bedre. De sten der skulle sidde på øreringene, var limet skævt fast og stenen i den kæde der skulle passe til var stenen simpelthen faldet af :/ Og et andet sæt af øreringe kan slet ikke bruges då man ikke sætte dem i, det er helt underlig formet så man ikke kan dreje dem i.

Synes jeg har fået ok legesmykker til pengene, men ikke et sted jeg vil handle smykker til mig selv igen. Men mine mindste piger ææææææælsker at lege fine damer med dem :D

Usædvanlig god service

hej jeg har generalt kune haft gode oplevelser med vaiva, hurtig levering og ok produkter, dog en dårlig episode og derfor kun 4

jeg købte en masse smykker og de ene smykke var en navlepiercing til 159,- til min kæreste, kuglen sad ikke ordenlig fast, og røg tit af, hvilket medførte i at den faldt af og blev væk en uge efter køb, sommerfuglen sad heller ikke fast og og faldt af omkring samme tid. dette tjekker kun 1 stjerne ned fordi jeg ikke har gjort noget for at få løst problemet, da jeg ikke har haft tid pga. jul eksamner og andre ting. så ved ikke hvor vidt deres kundeservice ville have været villige til at sende en ny. desuden sad stenene ikke pænt på sommerfuglen :)

(vaiva kontaktede mig selv og fortalte de ville da jeg nok havde været uheldig med mit produkt, sende et nyt smykke, hvilket jo er en service ud over det normale, så 5 stjerne til dem)

Ikke mindre end 'brilliant'.

Jeg bestilte 5 smykker af eget valg for i alt 299kr, mandag d. 6 januar i en super tilbudsperiode, og jeg dykkede straks ind i perle-sektionen. Dette var simpelthen for godt til at gå glip af. Tre dage senere fandt jeg pakken i min postkasse. Så Vaiva holder hvad de lover når de siger 1-3 dage. Jeg åbnede pakken og så ikke mindre end det forventede, nemlig fem fantastiske perlesmykker (1 par nåleøreringe med perle og brillianter, en smuk klassisk perlehalskæde, 1 styks halskæde med svævende perle og 2 styks perlearmbånd). Meget ekstravagante og i særdeles god kvalitet. Hvis man er til perler som mig, er Vaiva det rigtige sted at foretage sine smykkekøb.

Et lille minus: Nåleøreringende manglede hver deres låsemekanisme, så det var lidt ærgeligt. Men hvis man har et par andre øreringe man lige kan skifte lås med, så er det intet problem. Bortset fra det skal Vaiva stadig have 5 stjerner, selvom der manglede et par låsemekanismer, fordi de formåede at anbringe et smil på mine læber på en ellers kedelig og regnfuld dag i København.

Død skuffet men god kundeservice

Jeg bestilte først i december måned 7 smykkedele igennem Vaiva, de ankommer med posten et par dage senere.
Da jeg så vil pakke dem ind d. 22 december finder jeg ud af at en broche er gået i stykker og skriver straks til dem og får også hurtig tilbagesvar omkring at de vil sende et nyt.

Juleaften oprinder og smykkerne bliver godt taget i mod, indtil de bliver prøvet på og de første 2 par øreringe går i stykker.

Kundeservice i top men kvalitet i bund, derfor kun de 3 stjerner.

God jul og godt nytår!

Redigering.
Jeg har lige haft ringet til jer. Da jeg ikke rigtig synes svaret : du har vidst været uheldig var godt nok.
Og den søde dame jeg snakkede i telefon med, ville sende nogen nye.

Kære Cindy

Kvaliteten hos VAIVA er super god til prisen, vores udsalgspriser er på niveau med butikkernes indkøbspriser, i mindst samme kvalitet.

Vi er tilstede lokalt i Kina og udvælger vore fabrikker blandt mange tusinde, modsat mange mindre netbutikker i Danmark som handler smykker på tilfældige auktions sider i Kina.

Jeg vil mene du har været ekstrem uheldig.

Carsten - ejer VAIVA

Opdatering 2/1-2014
Naturligvis får du nye smykker eller penge retur, det får enhver kunde som er uheldig og retter henvendelse det rigtige sted, som er firmaets telefon, mail eller facebook side.

Hav en super dag.

Carsten

FANTASTISK - INTET MINDRE!!!

Jeg bestilte nogle varer mandag, jeg skrev til vaiva samme dag for at forhøre mig om leveringstiden, da jeg gerne ville give min kollega gaven allerede onsdag, jeg vidste godt jeg var sent ude jeg fik mail tilbage prompte hvori Carsten - Direktør svarede at han ville lægge min ordre øverst så kjeg fik pakken tirsdag..
Han løj ikke, og i dag kunne jeg stolt aflevere gaven til min kollega..
Det er fandme god stil og exceptionelt god service - jeg er fan af VAIVA :-)

Billige smykker, hurtig levering og god kundeservice *****

Jeg har flere gange købt smykker hos Vaiva og syntes det er nogle fine billige smykker. Der ydes god kundeservice samt hurtig levering, hvilket passer perfekt til mit temperament, når jeg shopper på internettet.
De bedste anbefalinger herfra.

Cher Pedersen

God Service, men dobbeltbetaling

Rigtig god Service med god leveringstid. Er bare utilfreds med at der bliver trukket dobbelt betaling, og det er ikke kun sket for mig. Kender flere første gangs køber hvor det er sket, selvom de siger det kun er dem med danske bank, har jeg oplevet med andre banker også. Men ellers er det en kanon service man får der, fik selvfølgelig også pengene retur.

Kjempefornøyd.

Jeg handlet både noen herresmykker og damesmykker, dette var første gangen jeg handlet på Vaiva så jeg var litt skeptisk, men smykkene kom i posten bare noen dager senere og de var kjempefine alle sammen :) Jeg er kjempe fornøyd og kommer garantert til å handle mer der.

Helt fint.

Fint sted at handle. Mange fine varer. Let at handle der og varerne kommer hurtigt. Tak for vaiva

God service, flotte smykker og lækker pris!

Når du handler på Vaiva, finder du mange flotte smykker samt tilbehør. Det er til billige penge og du får hvad du bestiller. De har samtidig også en god kundeservice.

Kort leveringstid og kjempegod service

Er topp fornøyd med leveringen og servicen! Har handlet her flere ganger og kommer til å fortsette med det.

Tilfredshedsgaranti

Har du købt en vare som ikke lever op til dine forventninger, giver vi fuld returret indenfor 30 dage.

Ring til os

Træffes på Telefon:69 90 64 44 Mandag til Fredag 9-16 eller support@vaiva.dk

Pris af Børsen

Børsen har i 2011 Udnævnt VAIVA som Gazelle virksomhed, prisen gives til de hurtigst voksende virksomheder i Danmark.

Størst på online modesmykker

Hvert år handler mere end 30.000 kvinder hos Vaiva, en stor del af dem handler mere end 5 gange om året.

Velkommen til VAIVA

Alle mellemled er skåret væk. Du får smykker i en rigtig god kvalitet til meget få penge.

Bezoek Vaiva

Kontaktoplysninger