VIPocean Beoordelingen

VIPocean Beoordelingen

Laag
3.4

Aldrig tilmeldt noget fra dette "firma" og der bliver alligevel trukket penge fra vores kort

Vil betegne dette "firma" som fup og fidus, vi har aldrig brugt vores kort på nettet eller tilmeldt os noget, så mig og kæresten fik lidt af en overraskelse da der var trukket 299,95 fra kontoen/kortet, har kontaktet "firmaet" men selvfølgeligt får man intet svar, fup og svindel!!

Svært at melde sig ud -> betalt for ingenting

Jeg meldte mig ind via et introduktionstilbud, hvorved jeg modtog en gave. Jeg konkluderede at jeg ikke brugte servicen nok ift. betalingen, hvorefter jeg klikkede slet min profil og lukkede browseren.

Det viser sig dog at man udover at klikke på knappen også skal sende en e-mail til deres kundeservice og bekræfte afmeldelsen.

Jeg blev senere opkrævet 299.95kr og jeg skrev til kundeservice at havde forsøgt at melde mig ud og at jeg ikke havde brugt deres service udover prøveperioden.

De nægtede desværre at refundere pengene så jeg endte med at have betalt 299.95 kr. for ingenting.

Kan ikke anbefales herfra.

Hvad er det jeg betaler for?

To gange er jeg blevet trukket for kr. 299,95.
1. gang 24.09.2012
2. gang 23.10.2012

Jeg aner virkelig ikke hvad jeg betaler for, har aldrig modtaget noget og ved slet ikke hvordan i har fået fat i mine personlige oplysninger, samt at i bare kan gå ind og hæve på min konto. Stop det nu! forstået!!!

Berit Nørgaard

Imod andres forventninger!

Jeg tilmeldte mig VIPocean ved at bestille et HD videokamera af de mindre. Da jeg ikke havde hørt fra dem mht. afsendelse af velkomstgaven, bad jeg dem undersøge, hvad der var sket. en kvinde undersøgte sagen og måtte fortælle at produktet var udsolgt, MEN i modsætning til mange andre sider, gav hun mig muligheden for, at vælge mellem et af deres andre produkter. Jeg valgte derfor en lille pink iPod shuffle. Ikke lang tid efter modtog jeg min iPod og jeg bruger den dagligt.

Jeg har ikke oplevet nogle problemer med VIPocean - tværtimod.
Jeg vil anbefale det til andre, men med den note, at man selvfølgelig skal læse betingelserne GRUNDIGT igennem.

I modsætning til andres oplevelser af VIPocean her på Trustpilot, vil jeg påpege at man ikke på nogen måde forpligter sig til et fast medlemskab. Man kan altså godt få sin velkomstgave selvom man udmelder sig, fordi man berettiges til at modtage en velkomstgave, hvis man prøver deres tilbud, som er de her 14 dages gratis VIP profil - ikke deres abonnement.

husk også - at få at modtage gaven - skal man tage et foto af sit sygesikringsbevis eller en regning el. lign. så VIPocean kan verificere din adresse...

omkring SPAM!!! Hvis I har tilmeldt jer VIPocean og herefter modtager en masse spam - er dte altså jeres egen skyld. I har nemlig bare tjekket boksen "accepter" af og trykket godkend... I bør ALTID og FREMOVER læse BETINGELSERNE... For deri har jeg fra flere steder fundet ud af, at man også give følgende firmaer (så kommer en lang række firmanavne med flueben i checkboxe) lov til at sende dig tilbudsmails. Dem skal man manuelt gå ind og slå fra i betingelserne, hvis man IKKE ØNSKER TILBUDSMAILS. At I ikke har læst betingelserne grundigt nok er altså jeres eget problem. Men nu ved i det.. Så husk lige at tjekke alt en ekstra gang. Man skal nok scrolle lidt ned i betingelserne, for at finde firmanavne og checkboxes. Men de er der!

fin side.

Modtog min velkomst gave indenfor et par uger og alt har været som det skal. hurtig og effektiv kundeservice mm. Jeg har været meget tilfreds.

0000000000000stop med at trække penge på min konto eller jeg melder jer til bagmandspolitiet.jeg vil ojeblikkekigt meldes ud tal

askvipocean.com hæver penge på min konto299.99 hver mdr.vil indgive dette til bagmanspolitiet da jeg arb med politiet og intet modtager for disse penge ikke mig bekendt.bundefangeri at man ikke kan komme ud af ting og sige op hvis man er gået forkert i byen på nettet

Dårlig service og mangel på produkter.

Tilmeldte mig hjemmesiden for over en måned siden pga. deres kampagne tilbud om en ipod shuffle.
Jeg indsendte adresse-dokumentation dagen efter tilmelding og fik bekræftelse herefter om at min gave ville blive sendt hurtigste muligt. Da jeg efter 2 uger endnu ikke havde modtaget noget, kontaktede jeg kundeservice om hvornår den ville blive sendt, jeg fik svaret at gaven ville blive sendt efter validering af min bruger var fortaget. Jeg ventede lidt igen og skrev så til dem igen og fik selvfølgelig samme svar, sådan foregik det flere gange. Indtil at jeg skrev til dem for en uge siden hvor jeg så fik svaret at der ikke var flere tilbage i grøn og at pink var den eneste farve de havde tilbage. Dette er til-grin at det tog dem en måned at finde ud af at der ikke var flere af det produkt de havde lovet ved tilmelding. Jeg afmeldte mig deres service dagen inden den skulle fornyes for ikke at blive trukket for 299kr, jeg finder dog ud af at de allerede har trukket pengene og kontakter dem derfor igen om at få pengene tilbage, jeg får dog svaret at hvis jeg skal have pengene tilbage skal jeg sende min velkomst gave tilbage, som tilfældigvis lige er blevet afsendt. Jeg har endnu ikke fået nogen gave og tvivler på at jeg modtager en. Jeg kan ikke anbefale denne side til nogen da jeg ser det som bondefangeri. Til grin!

Dårligt! SNYDT :(....

Dårligt! SNYDT :(....

Hej Søren

Da du tilmeldte dig VIPocean første gang, skrev du til, os at du ville afmeldes og have pengene tilbage, så det fik du.

Så tilmeldte du dig vores service igen, og indsendte adressedokumentation. 6 dage efter sender vi velkomstgaven afsted til dig.

Jeg er lidt i tvivl om, hvad det er, du finder for dårligt?

Skriv en mail til os, hvis du vil uddybe det; info@vipocean.dk

Super

De har en super god Kundeservice, har kun været tilfreds. Kun ++++++ herfra

Hej Michael

Tak for dine plusser!

spam af værste grad

Efter jeg blev tilmeldt VIPocean har det taget mig flere uger at få afmeldt mig de efterfølgende tilbudssider, man bliver meldt til.

Hej Thomas

Vi udsender ikke reklame og -nyhedsmails. Vi har en del kampagner kørende, hvor andre sender vores reklamer ud. Hvis mailens afsender ikke er VIPocean er den ikke fra os og vi kan desværre ikke hjælpe med at afmelde dig.

For at afmelde dig et evt. nyhedsbrev eller lign., skal du kontakte afsendere af nyhedsbrevet.

Når du tilmelder dig VIPocean, bliver din mailadresse ikke givet videre til andre.

Hvis du har flere spørgsmål, kan du altid skrive til os; info@vipocean.dk

Snyd og bedrag

Har betalt 3 x 299 uden at se velkomst pakken
hamselv vond deze beoordeling nuttig

Hej Betsy

Du har oprettet en profil på VIPocean og accepterede vores velkomstgave for kun 6 DKK, inkluderet en måneds gratis prøveperiode på vores site.

Som du kan læse i vores betingelser er abonnementet løbende. Det betyder at det automatisk bliver fornyet ved udløbsdato, med mindre du selv afmelder abonnementet inden fornyelsesdatoen.

To dage efter modtagelse af din adressedokumentation, sendte vi dig en mail med kampagnekoden, samt instrukser til hvordan du bestiller dine Björn Borg Underwear.

Hvis du har flere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os; info@vipocean.dk

super

fik min ipod.

Hej Ali

Tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at høre, at du modtog din velkomstgave så hurtigt.

Misvisende men lokkende.

Jeg bestilte en velkomstpakke indeholdende et videokamera fordi det lød som en god deal. efter bestilling får jeg så besked om at indsende adresse dokumentation, som ville tage 2-3 hverdage at godkende hvorefter min velkomstpakke blev sendt, hvilket giver et indtryk af det højst vil tage en uge eller to. dette var dog ikke tilfældet, og efter næsten en måned opsagde jeg mit medlemskab (stadig uden at have modtaget nogen velkomstpakke, eller besked om min adressedokumentation var godkendt). på trods af det betyder de så ikke vil sende velkomstpakken, da de kræver aktivt medlemskab før de sender den.
Det lugter meget af at de bevidst forsøger at trække det til over en måned, så de kan nå at forny medlemskabet (og trække 299.95kr) før de vil sende den, da de samme dag som jeg opsagde mit medlemskab (som var inden der var gået 30 dage efter oprettelsen) trak 299.95 kr fra min konto.
De endte dog med at sende den alligevel, og gik med til at tilbagebetale de 299.95kr de havde trukket hvilket jeg er glad for. det er dog stadig uacceptablet at det kan tage dem over en måned at sende sådan en velkomstpakke.
hamselv vond deze beoordeling nuttig

Hej Tim

Forsendelsestiden kan variere, så vi har ikke kunne sige præcis hvilken dag velkomstgaven ville blive sendt. Dette kommer an på hvor mange bestillinger vi har modtaget, og om vi har produktet på lager. Du har modtaget et videokamera og da dette er et eftertragtet produkt, har forsendelsestiden været lidt længere.

Vi beklager den ekstra lange forsendelsestid og håber at du er glad for dit nye videokamera.

Hvis du har flere spørgsmål, kan du altid skrive til os; info@vipocean.dk

Rigtig god :D

har fået velkomsgaven og den er fed :D

Super service!

Jeg fik min velkomstgave afsendt og leveret hurtigt, hvilket var over al forventning. Jeg har intet negativt at sige omkring denne fantastiske side :)

VIPOCEAN

Lækker og overskuelig side som indeholder masser af muligheder... jeg kan se at der er mange som siger negative ting om f.eks. deres support, hvilket jeg ikke forstår.
Jeg har fået svar på alt jeg spurgte om indenfor 24 timer hvilket er en sjældenhed :(
God side og support :)

Hej Bo,

Tak for din kommentar. Det er dejligt at høre.
God weekend!

Super

Lige som det skulle være kan varmt anbefales :-)

Hej Morten

Tak for din positive kommentar!

Plattenslagere

Man skal have et aktivt abonnement for at modtage sin gave. De er 14 dage om at svare på mails så man får aldrig sin gave. Det er svindel.

Hej Anonymous,

Jeg kan se, at du indsendte adressedokumentation d. 16-04-2012 og vi sendte din velkomstgave afsted til dig dagen efter d. 17-04-2012.

Som vi skriver i vores betingelser, -ved at opsige dit abonnement fraskriver du dig samtidig retten til at modtage din velkomstgave. Dette oplyser vi også på selve velkomstkampagnen, så du selvfølgelig er klar over det, inden du tilmelder dig.

Vi svarer normalt alle mails inden 24 timer. Jeg kan se, at du kontakede os per mail d. 16-04-2012 og vi svarede dig d. 17-04-2012, så 14 dage er vi ikke om at svare mails.

Ganske tilfreds

Fik en ipod til 9 kr. det jeg ville ha, og det var det jeg fik

Det mest komiske var dog, at brevet kostede 14kr at sende for dem :-)

Agressiv

Skulle ikke blande sig så meget med mange andre tilbud

Hej Henning

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du hentyder til. Du er velkommen til at uddybe det ved at skrive en mail til os på info@vipocean.dk

VIPocean Support

Over dit bedrijf

VIPocean er det nye sted at være hvis du vil udvide din sociale omgangskreds og få de seje VIP oplevelser

Bezoek VIPocean

Contact informatie