VisitekaartjesSnel.nl Beoordelingen

VisitekaartjesSnel.nl Beoordelingen

Goed
8.4

Snel leverbaar, mooie prijs en goede kwaliteit

Snel leverbaar en een redelijke prijs. Kwaliteit zijn er een paar opties. De glans is de beste keus zonder dit kan het een beetje flets uitvallen bij sommige kleuren. Voor de rest prima kwaliteit!

Zeer goede service!

Ik heb mooie kaartjes binnengekregen alleen er was een onderdeel niet naar mijn wens. Voordat ik deze bestelde had ik aangegeven dat het printvoorbeeld niet helemaal juist was. Dit zou goedkomen werd mij per mail verteld. Bij binnenkomst was dit niet het geval, maar met een mailtje naar de klantenservice werd dit kostenloos hersteld en binnenkort krijg ik de correcte kaartjes toch thuisgestuurd.

Kwaliteit, snelheid en waar voor je geld !

Werkt erg klant vriendelijk en geeft een mooi resultaat , kom zeker nog een keer terug en zal uw bedrijf aanraden.
een tevreden klant,
Lucas juwelier

Prettig en snel

Visitekaartjes zijn van goede kwaliteit. Prettig is dat je het ontwerp kunt opslaan als het nog niet af is, zodat je er op een later moment mee door kunt gaan. Klantvriendelijk en snelheid van levering scoren ook hoog. Jammer is alleen dat er niet even een controle is voor het afdrukken om te kijken of alles goed staat. Heb nu een regel die een heel klein beetje verlopen is, maar verder is alles prima voor elkaar.

snelle levering tegen redelijke prijs, alleen ontwerpproces kan sneller en beter

Als je snel kaartjes nodig hebt en je hebt weinig eisen aan je ontwerp of al een ontwerp klaar liggen dan is dit een goede keuze. Na bestellen heb je de volgende werkdag in huis en je wordt keurig op de hoogte gehouden wanneer ze worden verstuurd. De kaartjes zijn van prima kwaliteit en ook de kleuren zijn goed.

Het opmaken van de kaartjes vond ik minder snel gaan.
Heb daarmee betere ervaring bij moederbedrijf byme.nl. O.a. met betrekking tot de opmaakmogelijkheid (bv plek aanduiding afbeelding/tekst tav de snijranden en de mogelijkheid voor het roteren van een tekstblok etc.). Ook miste ik in het bestelproces de keuze voor het materiaal van de kaartjes (bv ecomateriaal).

De opmaakmodule vond ik wat traager, in elk geval eens stuk trager dan bij moederorganisatie byme.nl en er zijn minder
invoegmogelijkheden dan bij byme.nl. Mede daardoor was ik dan ook langer bezig met het opmaken van dit kaartje dan voorheen met andere kaartjes bij byme.nl.

Prijs en levering is verder vrijwel gelijk, maar ik heb dit keer voor visitekaartjessnel.nl gekozen omdat de site van byme.nl die dag (donderdagavond) niet bereikbaar was. Ik moest de kaartjes vóór maandag in huis hebben en ik was vrijdagochtend niet in de gelgenheid om dit voor 12 uur af te hebben (mits de site byme.nl tegen die tijd weer zou werken).

Vanwege mijn goede ervaring met Byme.nl wist ik dat de kwaliteit goedis, en ook de geleverde producten prima kwaliteit hebben. Door het geringe prijsverschil tussen visitekaartjes.snel en byme.nl zie ik geen meerwaarde van visitekaartjessnel tov het bestellen van dezelfde kaartjes via byme.nl. Dit komt mn door mijn ervaring tijdens het ontwerpproces. Verder niets op visitekaartjesnel aan te merken.

Dus, al met al prima kaartjes, goede levering, duidelijke communicatie mbt bezorging. En tegen een redelijke prijs.
Aanrader als je snel een eenvoudig visitekaartjes nodig hebt.

Aandachtspuntje: verwerkingstijd en ontwerpgemak tijdens ontwerpen van visitekaartjes kan beter.
Ook het inzien van je huidige bestelling kan overzichtelijker.

Snel maar niet optimaal!

Super snelle levering en fijne communicatie.
De printkwaliteit is echter niet zo mooi, dit komt waarschijnlijk omdat je geen PDF kan uploaden maar jpegjes, die zijn nou eenmaal van minder kwaliteit!

Vakkundig en snel

Ze doen hun naam eer aan! Ze leveren zeer snel, maar dat is niet ten koste gegaan van de kwaliteit: mooi dik papier en precies de kleuren en afbeeldingen die online te zien zijn. Absoluut tevreden!

makkelijk en snel

Ik heb zelf een ontwerp gemaakt. Ik ben tevreden met het ontwerp. misschien in de toekomst wat meer mogelijkheden om een ontwerp vorm te geven. Enige minpunt is dat de kaartjes niet recht afgesneden zijn op de korte kan. Voor de rest makkelijk, snel en mooi.!

Perfect, snel, mooi!

Perfect uitgevoerd, snelle levering, keurig verpakt, zoals het was op het voorbeeld.
Beoordeling door bevestigde koper

Tot nog toe een goede ervaring mee

Nu 2 keer kaartjes bij besteld laatste keer overleg gehad in de chat alles prima geregeld.
Altijd mooie kaartjes en de volgende dag binnen.

Lekker snel mooie kaartjes

Erg snelle service en mooie kaartjes. Ik had wel graag de keus gehad om ze ook verticaal te ontwerpen en drukken. Misschien kan dat worden toegevoegd.

Snel en mooie kwaliteit

Ook ik wilde snel en ik kreeg snel via deze website. Super blij mee! Vooral omdat de kwaliteit erg goed* is en lekker dik papier gebruikt wordt. *op een paar visitekaartjes na, die iets minder 'geïnkt' waren

Als enige minpunt vind ik dat de regels e-mail adres en website adres vrij dicht op elkaar staan. Dit valt op omdat de andere regels meer afstand hebben. Eerlijk gezegd leek dit in eerste instantie niet zo, dus het kan zijn dat ik het zelf gedaan heb op één of andere manier. Feit is dat ik het niet meer uit elkaar kreeg. Het is een kleinigheid, maar esthetisch valt het wel op. Zou top zijn als dit anders kan, dan bestel ik ze zo weer bij deze website!

Geweldige service!

Supersnelle service en de kwaliteit van de visitekaartjes zijn perfect!

Like!

Tyke Faust

Superrrrr!

Morgen ga ik naar Milaan om de Salone Del Mobile te bezoeken. Gister bedacht ik dat mijn visitekaartjes bijna op waren.... na even zoeken op google kwam ik op visitekaartjessnel.nl uit.

Hoewel ik wat sceptisch was ging het bestellen super eenvoudig en vandaag had ik mijn kaartjes naar volle tevredenheid binnen!

Bij onze drukker ben ik niet alleen veel langer aan het wachten maar betaal ik ook nog eens een veelvoud.

Ik kan iedereen aanraden om hier je kaartjes te bestellen!

Bob Nijk
Hala Nederlandsche Lampen Fabriek BV

Enorm handig!

Door een slimme aktie waren mijn visitekaartjes niet meer bruikbaar, had ze wel snel nodig... deze site bood me uitkomst! binnen 24-uur in huis. Had het oude bestand van de drukker nog, gewoon als pdf uploaden en moet zeggen... ik zie qua druk geen verschil met de oude

dank je wel voor de snelle service!

Snel kaartjes geleverd

Had 2 weken geleden snel kaartjes nodig voor een beurs. De volgende dag kon ik ze meenemen, helemaal top!

Top kwaliteit en snelle service!

Donderdag de kaartjes besteld en had ze de volgende dag meteen is huis! Kwaliteit is super voor deze lage prijs. Echt een aanrader.

Super kwaliteit en had het de volgende dag in huis.

Nog nooit zo gemakkelijk mij kaartje besteld. ik ga dit echt veel vaker doen.

Perfecte kwaliteit en snelle levering

Ik heb op verschillende websites visitekaartjes besteld, maar nergens ging dat zo makkelijk als op visitekaartjessnel.nl. Kreeg ze tegen een goede prijs snel in huis, en de kaartjes zijn van topkwaliteit.

VisitekaartjesSnel.nl Support

Bezoek VisitekaartjesSnel.nl