Webdanes Beoordelingen

Webdanes Beoordelingen

Uitstekend
9.6

Kanon Service.

Bestilte for 2 dage siden 3 kabinet blæsere, de blev sendt næste dag og jeg havde dem efter 2 dage, 2 af dem havde jeg dog bestilt forkert, tog den ene ud og sendte 2 tilbage igen, Webdanes sendte mig ovenikøbet en blanket så jeg ikke skulle betale fragt ved tilbage sendelsen, hvis alt går som det skal og jeg får mine penge tilbage for de 2 blæsere (hvilket jeg ikke kunne forstille mig skulle være et problem), så har det helt klart været en fornøjelse at købe hos Webdanes, kan ikke andet end anbefale dem til andre og vil da klart bruge dem igen næsten gang.

Perfekt ordre!

Jeg lavede en afhentnigsodre den 13 Marts kl 15.41 altså 19min før lukketid, jeg kørte straks ud og hentede min ordre, og den var klar ca 8 min før de lukkede var ordren klar, alt i alt perfekt service og perfekt vare og priser! :D

Fantastisk

Jeg har fået et godt produkt for en god pris og med god service.

Virkelig god kundeservice

Købte en kold katode (grøn) til mit kabinet,
Det viste sig at have en defekt da det efter nogle dage brændte af og gav en grim lugt.
Jeg kontaktede Webdanes support og blev mødt med høflighed og forståelse.
De sendte sågar et nyt produkt uden jeg behøvede at sende defekte retur !
WAY TO GO WEBDANES!
Beoordeling door bevestigde koper

i stykker første gang men

købte et head set super hurtig levering og godt pakket ind, det var desværre defekt, det kunne webdanes.dk ikke gøre for, (den skal ligge på steelseries de tester vist ikke alle deres ting).
men det var heller ikke noget problem, jeg sendte tilbage til webdanes.dk,
(100 kr med post Danmark de er f...... dyre) nå men webdanes.dk kikkede på det og sendte et nyt.
super godt firma de har styr på tingene.
vi handles ved, helt sikkert.

Nemt og sikkert

Fik bestilt et headset som var defekt efter en uge. Jeg lavede en rma-sag og fik det straks byttet. Helt i orden!

Næsten tyve dage uden vare

Jeg havde bestilit et Logitech G110 keyboard d. 29/12/13 hos dem, på trods af at der stod, at det var udsolgt, men at det ville være på lager inden for 2-10 dage. Det kunne jeg godt vente på, men lige efter bestillingen får jeg så en besked, hvor der står at de ikke ved hvornår de får den ind. Jeg ventede blot.

Efter 14 dage skriver jeg til dem, at jeg gerne vil afbestille keyboardet, eftersom at jeg havde købt det på falske forventninger. Intet svar. I går, d. 14/1/14, skrev jeg så til dem IGEN, og fik først svar i dag, hvor de godt nok undskyldte osv. og sørgede for afbestillingen, men så heller ikke mere.

Jeg vil ikke anbefale denne side til nogen af mine venner.
WEBdanes ApS

Antwoord van WEBdanes ApS

Hej Emil,

Jeg er ked af at læse om din oplevelse og beklager at vi ikke har kunne fremskaffe det tastatur du bestilte. Det sker desværre nogle gange at varer er udsolgt hos vores leverandører, hvilket vi har svært ved at gøre noget ved.

Det er dog selvfølgelig ikke i orden at du har sendt en besked via vores support system som er smuttet for os. Vi svarer som udgangspunkt altid indenfor få timer på hverdage, så jeg ved ikke hvad der er gået galt her. Som du selv skriver blev du dog lyn hurtigt gjort opmærksom på leveringsproblemerne med tastaturet ved bestilling. Din besked fra den 14. januar blev først svaret i dag, da den var kommet ind om aftenen efter lukketid. Husk at du også altid har mulighed for at ringe til os på 98374333 (hverdage kl. 10-16).

Jeg er meget ked af din dårlige oplevelse og håber vi - trods problemerne - får chancen for at gøre det bedre en anden gang.

Med venlig hilsen
Michael Buje - WEBdanes.dk

Hurtig og præcis ekspedition

God oplevelse af købe ind hos Webdanes
Beoordeling door bevestigde koper

Hurtigt og pålidelig service.

Bestilte Zowie FK Mus. Levering var hurtig og der var sågar en lille pose med vingummibamser i pakken...

Verdensklasse!

Super ekspedition af Webdanes.
Beoordeling door bevestigde koper

super god, alt kom lige som det skulde

maget positiv, syntes alt kørte som det skulde, og de var gode til at infomere omkring de ting man gå og fundere over, nå man handler over nettet
Beoordeling door bevestigde koper

Billigt og har mange gode varer

rigtig fint sted at handle :)

Hurtigt & God Service!

Har handlet der om op til flere gange, har aldrig haft problemer med at få tingene.
Supporten svarer med det samme, så uden tvivl 5 stjerner herfra!

Køb løs :D
Beoordeling door bevestigde koper

Intet at sætte en finger på

Professionelt, hurtigt og uden problemer.
Eneste lille men er, at jeres produktbeskrivelser i nogle tilfælde godt kunne indeholde lidt flere data. Købte et gaming sæt med headset, mus og mousepad. Det var vigtigt for mig, at headsettet var med USB tilslutning, men det står der ikke noget om på produktsiden - det fremgår kun af navigationen og breadcrumb.

Super service

Havde varen dagen efter - forsvarligt pakket ind og det hele.

Super Service

Jeg har flere gange handlet ved Webdanes og Coolerkit.
Og hvergang har servicen bare været i top. Jeg bestiller varen via deres hjemmeside også afhenter jeg varen hos dem. Dette fungere perfekt. Og bliver altid mødt af en hjælpsom medarbejder.

Skide godt WEBdanes.dk!!!!! ;D

Alt gik efter planen 10 min efter jeg bestilte varen, var den allerede afsendt! godt klaret er tilfreds :-)

Godt nytår til jer og det er ikke sidste gang jeg sætter mine fødder ind på jeres webshop ;D

Helt fantastisk god service kan kun anbefales!

Let og ligetil.

Jeg bestilte en cpu køler nogle dage inden nytår, og de var så effektive at jeg nåede at have den hjemme og installeret inden nytårsaften.
Bestillingen var simpel i deres online butik og pakken indeholdt det den skulle. Produktet virker stadig uden problemer :)
Bare det altid var så ligetil når man handlede på nettet.
Beoordeling door bevestigde koper

Super venlig og professionel kundeservice

Der var lidt uoverensstemmelse i min order og jeg fik straks en tilbagemelding på e-mail og kunne genbestille med de korrekte oplysninger. Meget venlig, hurtig og professionel kundebetjening.

WEBdanes

WEBdanes.dk er en fantastisk side med en masse gode priser til alle gamere.

WEBdanes ApS Support

Over dit bedrijf

WEBdanes blev stiftet tilbage i år 2003, inden e-handelen for alvor slog igennem herhjemme. Vi har været med helt fra start, og som den nok ældste gaming shop i Danmark, har vi den viden og ekspertise der skal til, for at udvælge de bedste produkter på markedet og tilbyde dem til meget attraktive priser. Hos os finder du kun kvalitetsvarer og vi holder vores fokus knivskarp på vores passion: gaming.

Bezoek Webdanes

Contact informatie