WebHosting A/S Beoordelingen

WebHosting A/S Beoordelingen

Uitstekend
9.7

Deze beoordeling is geleden door een Trustpilot gebruiker om de volgende reden gerapporteerd: bewijs van aankoop mist.

De Trustpilot Klantenservice is bezig met het verifiëren van deze beoordeling.

Wanneer het onderzoek klaar is, wordt de beoordeling verwijderd of teruggeplaatst op Trustpilot.

Kijk hier voor onze richtlijnen.

Rigtigt godt webhotel og service

Super service hos Webhosting.dk.
Jeg havde et spørgsmål og sendte dem derfor en mail. 2 minutter efter får jeg et opkald med svar på mine spørgsmål, samt en guidet tour rundt i deres kontrolpanel - i en time talte vi sammen, og jeg fik introduceret de forskellige muligheder de har - DET KALDER JEG SERVICE.

Jeg har endnu ikke oplevet problemer, og jeg elsker at der er mulighed for selv at styre php og MySQL versioner.

Mine varmeste anbefalinger.

Rigtig fin og hurtig service :)

Folk i supporten er meget hjælpsomme og man få lynhurtigt et svar på sin henvendelse :) Ingen bøvl her!

Super god service

Super service, og har ikke haft nogle nedbrud den tid jeg har været hos dem, helt perfekt.

Supporten er personlig og på toppen

Webhosting.dk er blandt en af førende danske webhotel tjenester. De bruger tid på at besvare hver enkelte henvendelse personlig og bedst muligt. De hænger ikke fast for at mælke kunderne, men er bevidst om, at kunderne kan komme tilbage eller blive deres faste kunder igen.
Deres priser er også på toppen. Bare kig på deres .dk priser. Det billigste .dk domæne registrator, du kan ikke finde noget billigere.
Skulderklap til alle medarbejderne. Tak for behagelige samtaler, hver gang der var behov for at kontakte jer.

There can be only one!

Hello World!
Gang på gang bliver Webhostings Support ved at overraske positivt med en service der ligger langt over hvad man må forvente af en udbyder!

Hvor ville Danmark se anderledes ud, såfremt flere - eller alle - havde den samme mentalitet omkring kundeservice.

Et klart budskab herfra, vælg ikke hosting før du har overvejet Webhosting.dk !

Verdens bedste support team.

Jeg er glad for jeg har valgt jer.. Er den bedste support team. Thumbs up guys

Top notch hosting provider!

I had webhosting.dk recommended by a friend of mine about two years ago. I have tried other providers and it seems like they all have some issues one way or the other. I haven't had a single issue with any of my domains and the speed of the websites they host for me are absolutely amazing!

Keep up the good work!

Fin support. Dårlig hjemmeside.

Jeg ville flytte fra Gigahost til en billigere host. Jeg tænkte dette som et alternativ til UnoEuro, da de var billige.

Jeg har to domæner, og fandt ingen info før køb der sagde at jeg ikke kunne hoste to domæner. Efter at jeg er oprettet og har købt webhotellet, finder jeg ud af at der ikke mulighed for at hoste to domæner på et webhotel. Jeg skriver til supporten og får hurtigt svar. De giver mig alle penge retur. Det er helt fint.

Det der trækker ned er deres hjemmeside. I mine øjene bør den website opdateres. Den ser meget gammelt ud, det gør deres kontrolpanel også. Kontrolpanelet er svært at finde rundt i. Desuden har de en meget irreterende pop op besked der siger at betalingssystemet afventer betaling. Sikke noget vrøvl. Der er ikke noget online betalingsystem der kræver en betaling, bare man går ind på hjemmesiden for at se udvalgtet af produketer.
WebHosting A/S

Antwoord van WebHosting A/S

Hej Emil!

Har lige gennemgået vores korrespondance med dig. Det var dit indtryk at du kunne oprette et webhotel hos os, i dette tilfælde et privat abonnement, og komme op til 50 domæner på dit webhotel. Som vi skrev til dig, er dette ikke muligt, og fremgår ej heller på vore produktbeskrivelser at dette er en mulighed. Man kan godt skrive i sine produktbeskrivelser "alt det man ikke kan", men det er der ikke andre der gør, så derfor ej heller vi. 50 domæner til under 10 kr,. om måneden (inklusive moms), er immervæk kun 20 øre om måneden, og det er der ingen "high performance hosts", der sælger til.

Om man kan lide hjemmeside og eventuelt kontrolpanel, er helt op til den enkelte at vurdere. Ang. kontrolpanelet som du finder "kompliceret", får vi faktisk ret meget ros om hvor let det er at finde informationer, skal du vide noget om MySQL, trykker du MySQL ikonet, SMTP har ligeledes sit eget ikon, FTP ligeså, faktisk har hvert enkelt emne sit eget ikon, og der er ligeledes en lille knap inde i vores kontrolpanel "se/fjern hjælp" hvor man kan få online information om det man vil vide noget om, direkte i kontrolpanelet, man skal derfor ikke ud og lede efter informationen, det er der mange der er ret glade for. Men ja, det er ikke altid at en bruger lige synes det er som man vil have det, specielt ikke hvis man er vant til et andet system, de mange "nye ting og begreber", kan skræmme nogen væk, det er ikke helt let at simplifice alting og gøre alle tilfredse. Checker du vore andre anmeldelser her på trustpilot, har vi temmelig mange som er glade for vore ting. Vi tager dog din kritik til efterretning og ser om der er noget vi kan lave bedre.

Ang POPUP, det er korrekt at vi har en POPUP, den kommer frem hvis en kunde har lagt ordre(r) i systemet, og efter nogle minutter ikke gør mere. Vi havde en mindre fejl hvor i visse situationer kom den op selvom kunden ikke havde bestilt endnu, dette er dog rettet. Vi kan (kunne) i vore logfiler se at der var en del brugere der valgte deres domænenavn, trykkede opret ordre, og faktisk ikke hverken oprettede sig som brugere og gik til betalingen. Efter vi implementerede den (irriterende men funktionelle popup), er dette faktisk forsvundet. Visse brugere blev faktisk irriteret over at de ikke fik deres domænenavn og skrev flere dage efter at de ikke kunne forstå hvorfor de ikke havde fået en ordrebekræftelse, trods det at kunden slet ikke havde oprettet en konto og betalt :-)

Nok om det, du er velkommen tilbage hvis du har lyst, skal vi gerne guide dig igennem de muligheder du kan i vores system.

Mvh WebHosting A/S

Har benyttet Webhosting i mere end 15 år fordi de er de bedste.

Webhosting har igennem alle årene leveret en fantastisk og enestående kvalitet, og på intet tidspunkt har jeg oplevet problemer.

Faktisk rækker servicen længere end hvad man som kan forvente, ikke blot ved at være lynende hurtig, men også ved at yde en hjælpende hånd i tekniske forhold, uanset om jeg har haft udfordringer med CMS, email opsætning eller domainer.

Alt bliver løst hurtigt og enkelt med et smil på læben.

Om så jeg fik foræret gratis hosting andetsteds ville jeg ikke skifte!

En fornøjelse at arbejde med kompetente folk!

Som selvstændig ved du, at der er enkelte ting der bare ALTID skal spille 100% - og hvis det går galt koster det penge lige med det samme.
Hosting af din webshop, er helt klart en af disse – og helt essentielt er det at finde nogen som kan levere en hurtig og stabil server. Sker der problemer, skal dette bare løses hurtigst muligt.
Vi driver en online webshop (www.ActionVideo.dk), og kort sagt er vi rigtig godt tilfredse med skiftet til Webhosting. Det er en fornøjelse at arbejde med ”nørder”, folk der er specialister inden for det de laver og her er bestemt intet ”salg” for salgets skyld.

Uden at tale dårligt om vores tidligere host, så taler tallene helt for sig selv – og der er ingen tvivl om at jeg er rigtig glad for at vi skiftede.
Load på serveren er blevet betydeligt hurtigere – Faktisk så mærkbart at det er blevet kommenteret af flere kunder.
Historikken med antal af ”server” problemer (support tickets) er praktisk talt forsvundet og uopfordret er jeg blevet ringet op et par gange, med henblik på lige at give mig en status.
Jeg har haft enkelte problemer – det undgår man nok aldrig 100% - men Webhosting har været rigtig hurtige til at svare, sågar ringet og forklaret hvor fejlen lå… – mange tak – ingen af disse problemer har endnu vist sig være Webhostings skyld – men en god fejl 40.

Kort sagt, så har man ikke råd til vælge en dårlig host – og jeg kan varmt anbefale Webhosting.
Hurtig, stabil hosting med yderst kompetente folk. Er du i tvivl, så skriv til dem.
/Christian Dobel

Hurtigere kundeservice findes ikke!

Jeg bliver simpelthen nødt til at give 5 stjerner, for den afsindigt hurtige support. Uanset hvilket sprøgsmål jeg har, så er der svar inden for få sekunder!

Har brugt Webhosting professionelt i over 12 år, passer perfekt til mine kunders behov

Bruger primært WebHosting til open source CMS´er basseret på PHP og My SQL.
Oppe tiden er perfekt, og har 7-9-13 aldrig klager over driften.
5 stjerne fra www.mm-graphics.dk

God service

ER vildt glad for Webhosting. God service de giver.

Perfekt hosting & utrolig positiv kundeservice

Jeg har haft en webshop os webhosting i snart 2 år uden et eneste sekunds nedetid, jeg er 100% tilfreds og føler jeg har lavet det rigtige valg. Yderligere får man fantastisk kundeservice & teknisk set levere de en vare ingen andre kan matche. Med et klik har man en ekstra server til at teste/opgradere sit site på, uden det påvirker "live" sitet. Det er jo fremragende. Jeg er ovenud tilfreds med webhosting.dk, ET FANTASTISK STED AT HOSTE SINE SITES.

Det bedste webhosting man kan finde.

Nu har jeg været kunde hos Webhosting siden 2001 og jeg har altid været helt utroligt glade for dem. De har den bedste support og webhosting der holder hvad den lover og aldrig lover mere end de kan holde.

Enkelt og reelt.

Jeg giver dem fem stjerner!

Sebastian

Super! :)

Jeg vil klart anbefale Webhosting!
Jeg har oplevet en rigtig fin, og ikke mindst hurtig kundeservice.

Tak for en rigtig fin oplevelse, vil klar vende tilbage.

Super support!

Har sjældent oplevet en virksomhed med en sådan service, havde problemer en lørdag aften, selvforskyldt vel at mærke, men support var der med det samme til at løse problemerne med mig. Ville ikke tøve et sekund med at anbefale Webhosting.dk til andre.

Enestående service!

Alle henvendelser bliver håndteret professionelt og lynhurtigt. Selv da jeg skulle opsige nogle services, blev det håndteret med et smil.
Der er mange netbaserede virksomheder der kunne lære noget af WebHosting A/S.

WebHosting A/S Support

Over dit bedrijf

WebHosting A/S er en af Danmarks ældste webhotel udbydere med rødder helt tilbage til starten af 1990'erne. Vi tilbyder høj oppetid, hurtige servere med få kunder per server, god funktionalitet med faciliter som ikke findes andre steder og altid gode tilbud på domæner og hosting.

Bezoek WebHosting A/S

Contact informatie