Your Look-for-less Beoordelingen

Your Look-for-less Beoordelingen

Laag
3.6

oplichting, geen woorden voor.

Broek gekocht maar retour gezonden wegens slechte kwaliteit. Geen geld terug gekregen, na 1mnd maar eens gevraagd waar geld bleef. Werd beweerd dat ik de broek niet betaald had. na printscreen opzonden te hebben ( wel 10 x keer omdat ze zgn niets hadden ontvangen)gingen ze over op "de broek is helemaal niet retour ontvangen", na wel 10 x het verzendbewijs van Post.nl gemaild te hebben, werd belooft mij het geld retour te storten. Daarna bleef het stil, al 3 mnd geen geld. Dit is 3 x belooft maar beloftes worden niet na gekomen. Mails van mij waar het geld blijft worden niet meer beantwoord. Aangifte gedaan bij de politie, melding gemaakt bij instantie van het Waarborg logo dat ze voeren.Hulp gevraagd bij Opgeletopinternet, maar niets blijkt te helpen, ze reageren gewoon niet. Deze mensen willen gewoon je geld niet terug geven als je iets hebt terug gestuurd. Broek kwijt, geld kwijt. Oplichters , geen woorden voor.

!!U krijgt spook notaas. Geen kleren..

Deze webwinkel is m.i. onbetrouwbaar.
Als je een paar keer iets retour stuurt, is de kans groot dat je een spooknota krijgt.
Dat overkwam ons. Of je maar morgen een bepaalt bedrag stort.
Zonder hoe en wat, hoe dat tot stand kwam. Anders ...
Zeer intimiderend !!!
Twee weken comminiceren leverde niets op.
Een rekeningoverzicht zonder gegevens, je blijf bezig.

Dus u heeft kans op spooknotaas en geen kleren.
Pas op !!

totaal geen klachten

Ik heb beoordelingen gelezen, waar ik het totaaal niet mee eens ben. Vooruitbetalingen nooit meegemaakt. Zoveel weken op zicht en dan als je besluit dat het goed is betalen. Een goed bedrijf

klanten service

wat een slechte klanten service!!!!!!
Ik dacht klant te worden aardige dame aan de telefoon met het plaatsen van een bestelling.
Het zou twee weken duren na vier weken nog niets gehoord gaan bellen en vragen waar de bestelling blijft.
Krijg je een grote bek van de mijnheer aan de telefoon dat je moet gaan kijken bij het Kiala punt of de bestelling er al is, waarom niet een E.mail of een telefoontje je bent toch klant van Your Look.
Van mij mogen ze de bestelling nu houden

VERSCHRIKKELIJK!!

Klantenservice is een verkeerd word, service kennen ze niet! Ik blijf maar bellen naar mijn bestelling, de ONaardige mevrouw van de klantenservice weet niets en heeft me nou al 3x beloofd "volgende week". Ondanks dat het kopen op rekening geen probleem is volgens de site, moest er toch een aanbetaling gedaan worden (verzoek via een brief, slecht voor een INTERNETbedrijf). Ik heb in ieder geval grote spijt van mijn aanbetaling!!

WAARDELOOS

IN SEPTEMBER BESTELLING GEDAAN EN AANBETAALD, NA 2 MAANDEN SPULLEN ONVANGEN MAAR VANWEGE SLECHTE KWALITEIT RETOUR GESTUURD EN 7 DECEMBER VERZOEK GESTUURD VOOR HET TERUG STORTEN VAN HET GELD. MAAR DAT LUKT ZE OOK NIET TOT OP HEDEN.

DE KLANTENSERVICE IS BELABBERT, EN WETEN NIET WAAR ZE HET OVER HEBBEN.

Hier niet bestellen !

Dit is een geweldige ballentent. Vragen vooruitbetaling aan klanten die reeds eerder besteld hadden (dus niet alleen nieuwe klanten). Terwijl men adverteert op de site met kopen op rekening. Letterlijke tekst : aankoop op rekening zonder risico. Bij de eerste bestelling heb ik ,na vooruitbetaling, zelf aan de bel moeten hangen om , uiteindelijk weken later, mijn bestelling te mogen ontvangen. Ze waren even vergeten de betaling te verwerken. Bovendien heb ik bij mijn eerste bestelling nooit het "geschenk" ontvangen.

tevreden klant

Geachte ls
Ik ben zeer tevreden over de artikelen,goede maten en kwaliteit. Maar ik zou het prettig vinden om na een bestelling ook een bevestiging naar mijn email te ontvangen. Vr. gr. een tot nu toe tevreden nieuwe klant. Mevr. Buijs
m.buijs1@ziggo.nl

Klantenservice

de bestellingen duren steeds langer naarmate men klant is blijkbaar. laatste bestelling ruim voor de kerst gedaan, leveringsdata volgens bestelformulier medio januari, eind januari en medio februari. 1e artikel kwam begin februari, op de bijgaande bon, 2e artikel medio februari 3e eind februari. eind februari een nieuwsbrief waarin 3 artikelen van/voor duurder waren geworden!!
gemaild maar geen antwoord op mijn vragen gekregen, daarbij de rest van de bestelling geanulleerd, maar wat gebeurd er ; op 2 februari komen de 2 resterende artikelen eindelijk binnen. ONTZETTEND SLECHTE SERVICE en een klantenservice die geen zicht heeft op de uitgaande bestellingen en blijkbaar ook niet kan lezen.

Is Your Look-for-less uw bedrijf?

Leer uw klanten kennen.

Claim dit bedrijf Lees meer