YourTablet Beoordelingen

YourTablet Beoordelingen

Goed
7.9

Yourtablet :Na wat strubbelingen toch netjes afgehandeld

Aanvankelijk was ik erg teleurgesteld in deze firma, de bestelling liet lang op zich wachten en ook na enkele telefoontjes gebeurde er niet veel. Vervolgens kreeg ik slechts één onderdeel geleverd. Kan natuurlijk dat de rest niet op voorraad was. Maar communiceer dat dan, dan weet je waar je aan toe bent. Inmiddels 10 dagen verder de gehele zending geleverd, met een klein extraatje voor het ongemak. Professioneel afgehandeld, Ze moeten alleen iets doen aan de communicatie, een mailtje wanneer de zending vertraagd is of een berichtje als er onderdelen niet direct leverbaar zijn, dat zou enorm helpen om de ongerustheid bij klanten te verminderen. En ja na net een uitzending over onbetrouwbare webshops bij Radar, dan ga je natuurlijk wel denken heb ik wel goed gedaan om hier te bestellen.
Nogmaals netjes afgehandeld.!

Fantastische support

Ik kon maar niet de juiste hoes vinden die ik zocht. Helaas was mijn hoes uitverkocht bij yourtablet, maar hebben ze voor mij speciaal de hoes bestelt en heb ik alsnog de hoes kunnen krijgen die ik wou.

Uitstekend

iPad bestelt via deze webshop die ik eerst niet kende, maar de service was uitstekend.

Zeer goedkoop!

Your Tablet is mijn ogen echt een aanrader. Leuk assortiment met goede prijzen.

Snelle service

Ik heb mijn tablethoes binnen een dag thuisbezorgd gekregen, terwijl ik pas om 10 uur savonds had bestelt.

beste webshop die ik ken

ik was zeer verrast hoe snel ik mijn goede ipad kon vinden voor een goede preis. op dit moment typ ik de beoordeling op mijn ipad en ben er zeer tevreden mee ook met de service.

Eenvoudige website

Eenvoudige website om tablets te bestellen. Vorige week nog snel een nieuwe iPadhoes bestelt en de volgende dag gewoon binnen.

Zeer tevreden

Na veel zoeken op de website terecht gekomen van Your Tablet. Op een maandag mijn ipad bestelt, en dinsdag al thuisbezorgd. Echt zeer tevreden!

Waardeloze service. Bestelling gedaan op 07-11 en op 05-12 nog steeds niets ontvangen, ook nog geen retourbedrag

Dag in dag uit bel ik waar mijn bestelling blijft (Ipad Air). Keer op keer krijg ik te horen dat deze morgen verstuurd wordt. Inmiddels zijn we 4,5 week verder en ik heb niets ontvangen. Vorige week donderdag de bestelling geannuleerd en nog steeds heb ik geen geld retour ontvangen. De meest waardeloze webshop die ik ooit heb meegemaakt. Hier bestel ik nooit meer!
YourTablet

Antwoord van YourTablet

Beste Maurice,

Ten eerste vervelend om te horen. Ik heb even de geschiedenis van uw bestelling nagelopen en bekeken wat er wel en niet toegezegd is. Wij hebben inderdaad problemen gehad met de levering van uw iPad, maar dit is ook gecommuniceerd. Uiteindelijk is er overeengekomen om u te crediteren, maar helaas lukt dit niet binnen 24 uur. Inmiddels is wel uw creditering door het systeem gegaan kan ik zien en mits u Rabobank heeft zou u dit ook al moeten kunnen bevestigen.

Met vriendelijke groet,
W. Bos
Aftersales YourTablet

Niet tevreden

Na een verkeerde levering, veel heen-en-weer mail en niet nagekomen toezeggingen kan ik uit de grond van m'n hart zeggen dat ik NIET tevreden ben over Yourtablet!

Perfecte service

Woensdag besteld, vrijdag in huis en gelijk aan de slag, perfect geregeld.
Beoordeling door bevestigde koper

sneller geleverd dan ups en dhl samen

ook Belgen kunnen van gratis direct e-banking gebruik maken. Gemakkelijk.

Perfecte Service

Ik kocht bij YourTablet een... jawel...tablet, een Yarvik Gotab Zania en bij thuiskomst, voldeed dat ding niet aan de basisfuncties die je ervan mag verwachten.
Dit gemaild naar YourTablet en gevraagd of ik het ding om kon ruilen en ook afhalen, ik woon niet zover van Zeist. En dat kon. Kreeg nog koffie ook van deze werkelijk vriendelijke mensen.

Met de nieuwe naar huis en tot op heden werkt alles naar behoren.

Je kan bij YourTablet dus gerust op de koffie komen.

Nogmaals mijn dank.

Snelle levering

Your tablet levert erg snel. Gisteravond een tablet besteld en die was vandaag al binnen.

Balen

Mijn echtgenote is vandaag jarig. Gisteren heb ik voor haar een iPad bij u besteld. Deze zou vandaag worden geleverd. U heeft het pakket volgens PostNL wel electronisch aangeleverd om een barcodenummer te krijgen, maar niet fysiek. Ook op dit moment heeft PostNL het pakket nog niet ter verzending aangeboden gekregen, terwijl een medewerker van u mij verzekerd heeft dat YourTablet het pakket had afgegeven.................................... Balen en ik zal het pakket retourneren!
Beoordeling door bevestigde koper

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering!

Alles ging supersoepel. Van bestellen in de shop tot de levering. Goede en overzichtelijke website. Woensdag besteld en donderdag om 15:00 uur bezorgd.

Binnen 24 uur geleverd en volledig volgens verwachting

Gistermiddag om half 4 besteld, binnen een kwartier bevestiging van de bestelling én versturing. Product (case voor Asus Transformer TF300 tablet) voldoet volledig aan de verwachtingen. 5 sterren!

Onjuiste informatie

Het tablet DSRV7015C voldoet voor 50% aan mijn wensen. Alle functies werken maar niet bij gelijktijdige inschakeling. De informatie rept over dual-core -en daar ging ik voor- maar het is duidelijk dat het slechts een single-core processor betreft.

Geen taal of teken van Yourtablet.nl

Tablet besteld via de website met een levertijd van 3-5 werkdagen. Na 7 dagen niets in huis dus maar eens een mail gestuurd. Geen reactie ontvangen. Na een week toch maar weer eens een, iets dringendere, mail gestuurd. Nu binnen 15 minuten reactie. Er was vertraging in de levering, dezelfde dag zou er meer informatie bekend zijn en met mij worden gedeeld. Helaas nog steeds niets gehoord. Inmiddels bijna een maand verstreken zonder enig taal of teken van Yourtablet. De "livechat" lijkt altijd onbemand en op mails wordt niet gereageerd.
Bijzonder slechte zaak, ga de bestelling annuleren (als dat tenminste doorkomt) en bestel nooit weer wat bij Yourtablet.nl

niet erg klantvriendelijk!

29 juni besteld: Ipad, rode cover en kabel. Ipad is na 10 dagen geleverd.
kabel afbesteld, geld zou teruggestort worden=niet gebeurd.
cover nu na 2 maanden nog niet geleverd.
2 keer email gestuurd+1 keer contactformulier ingevuld-->geen enkele reactie!!

YourTablet Support

Bezoek YourTablet